اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

آموزشگاه سالن زیبایی ساحل دریا مسعودیه

آموزشگاه سالن زیبایی ساحل دریا مسعودیه با بیش از دو دهه فعالیت آموزشی به هنرجویان علاقه مند به زمینه های مختلف آرایشگری، بیشترین تعداد هنرجوی حرفه ای را به بازار کار وارد نموده است. اگر به رشته آرایشگری علاقه دارید و دوست دارید بهترین آرایشگر باشید، در آموزشگاه سالن زیبایی ساحل دریا ثبت نام کنید.

تمامی موارد آموزشی تکمیلی را در کمترین زمان ممکن به شما عزیزان یاد می دهیم. پس از اتمام دوره ها به قدری تسلط دارید که مطمئنا بسیاری از آرایشگاه های شناخته شده تهران از همکاری با شما استقبال میکنند. در صورت تمایل میتوانید کسب و کار مستقل خود را آغاز نمایید و با کیفیت بالای کارهای ارائه شده بیشترین مشتری را جذب نمایید.

مدارک-و-جوایز-سرکار-خانم-افسانه-حسن-زاده
مدارک-و-جوایز-سرکار-خانم-حسن-زاده

بهترین آموزشگاه سالن زیبایی

باعث افتخار ما است که بسیاری از هنرجویان این مجموعه پس از انتهای دوره ما را به عنوان بهترین آموزشگاه زیبایی به سایر دوستان و آشنایان خود معرفی میکنند. بسیاری از هنرجویان ما پس از آموزش در یک دوره تخصصی، در سایر دوره های ما نیز شرکت میکنند، زیرا به کیفیت کارهای آموزشی ما اعتماد پیدا کرده اند. با ارائه بهترین دوره های آموزشی جدید و خلاقانه سعی کرده ایم همواره در نظر شما همان بهترین آموزشگاه باشیم. تنها با شرکت در یک دوره آموزشی به آموزش های تخصصی ما ایمان خواهید آورد که ما بهترین انتخاب برای آموزش شما بوده ایم.

مدارک-عالیه-مدیریت-آموزشگاه-زیبایی-مسعودیه-تهران
مدارک-عالیه-مدیریت-آموزشگاه-زیبایی-مسعودیه-تهران

خدمات آموزشگاه سالن زیبایی ساحل دریا

  • خدمات تخصصی ابرو، میکروبلیدینگ، فیبروز
  • کاشت تخصصی ناخن
  • فیشیال و پاکسازی
  • دکلره تخصصی مو به روش روسی
  • آرایش دائمی، خط چشم
  • تتو بدن با ظریف ترین طرح های به روز
  • لیفت مژه و ابرو
انواع-ناک-و-ژل-در-آموزشگاه-مسعودیه-تهران
انواع-ناک-و-ژل-در-آموزشگاه-مسعودیه-تهران

5 فایده فیشیال پوست

  • روشن شدن پوست صورت
  • سفت شدن پوست
  • رفع چین و چروک
  • برطرف کننده لکه و آکنه
  • رفع تیرگی دور چشم
محل-شستشو-سالن-زیبایی-ساحل-در-مسعودیه
محل-شستشو-سالن-زیبایی-ساحل-در-مسعودیه

آموزش حرفه ای کوتاهی مو

در حرفه آرایشگری مشغول به کار هستید و از اینکه همواره مدل های محدودی برای کوتاهی موهای مشتریانتان دارید خسته شده اید؟ تنها کافی است در دوره آموزشی حرفه ای کوتاهی ما شرکت کنید تا بهترین مدل های کوتاهی ژورنالی را به شما آموزش بدهیم. ما به شما آموزش خواهیم داد تا بر اساس رنگ چهره و فرم صورت بهترین مدل کوتاهی را برای مشتری خود انجام بدهید.

سانل-های-وی-آی-پی-و-اختصاصی-در-آموزشگاه-زیبایی-ساحل-در-فرمانیه
سانل-های-وی-آی-پی-و-اختصاصی-در-آموزشگاه-زیبایی-ساحل-در-فرمانیه

بهترین آموزشگاه جهت رنگ مو در مسعودیه

به جرات میتوان گفت بهترین آموزشگاه تخصصی رنگ مو در مسعودیه تهران میباشیم. تمامی نکات آموزشی را از صفر تا صد به شما یاد می دهیم. پس از اتمام دوره میتوانید بر طبق جدیدترین تکنیک های به روز دنیا بهترین کارهای رنگ را برای مشتریان خود انجام بدهید. از ویژه ترین سر فصل های آموزشی رنگ میتوان به موارد لکه گیری و ترمیم کلره، رنگ و لایت سه بعدی، بلوند نقره ای با پایه بالا و بدون آسیب به ساختار مو اشاره نمود.

خاص ترین تکنیک های آمبره و ترمیم مش را از مربیان حرفه ای ما آموزش خواهید دید. تمامی نکاتی که باعث میشود رنگ و مش  را بدون آسیب برای موی مشتری انجام بدهید در این دوره آموزش می بینید.

 

گلوسینگ

ما در آموزشگاه سالن زیبایی ساحل دریا مسعودیه خاص ترین تکنیک های رنگ مو را به شما آموزش می دهیم. یکی از خاص ترین این تکنیک ها، گلوسینگ میباشد. فکر کنید موی مشتری خود را رنگ و دکلره کرده اید ولی کمی مو به زردی و نارنجی میزند. بهترین روشی را به شما یاد میدهیم که در چنین مواقعی بتوانید رضایت مشتری خود را جلب کنید تا خوشحال از آرایشگاه شما خارج شود.

در روش گلوسینگ از ترکیب رنگ های بنفش برای پوشش زردی موها استفاده می کنیم. روشی ساده و خیلی مهم برای رضایت حداکثری مشتری از رنگ مو.

 

آموزش شنیون مو عروس

با انتخاب آموزشگاه سالن زیبایی ساحل دریا مسعودیه متنوع ترین مدلهای شینیون را به شما آموزش می دهیم. در ابتدا شینیون های ساده باز و بسته را فرا میگیرید و در انتهای دوره به قدری ماهر می شوید که به تنهای میتوانید شینیون موی عروس را انجام بدهید. تمامی مربیان این آموزشگاه در بهترین دوره های پیشرفته شینیون شرکت کرده و همواره هنر آرایشگری خود را در بهترین ورکشاپ های آموزشی آپدیت میکنند تا بهترین روش های به روز را به هنرجویان خود آموزش بدهند.

سالن-زیبایی-ساحل
سالن-زیبایی-ساحل

آموزش حرفه ای آرایشگری به همراه مدرک فنی حرفه ای

با انتخاب آموزشگاه ساحل دریا تخصصی ترین دوره های آرایشگری را خواهید گذراند. در تمامی زمینه های تخصصی ناخن، میکاپ و شینیون، رنگ، آرایش دائم و اکستنشن مژه بهترین دوره های آموزشی کشور را برگزار می کنیم. دوست دارید پول ساز ترین دوره آموزشی آرایشگری را به شما معرفی کنیم؟ دوره کار با مواد. در این دوه آموزشی کلیه زیرسازی های کار با مواد و رنگ و مش را به طور کلی فرا می گیرید. در تمامی فیلدهای آموزشی ابتدا دوره های تئوری را در جلسات معین و بر طبق سر فصل های فنی و حرفه ای برگزار میکنیم.

بیشترین تعداد ساعات عملی را با همدیگر کار میکنیم تا تمامی قلق های کار را به صورت عملی به شما آموزش بدهیم. در انتهای دوره در چندین جلسه تنها شما کار عملی را انجام می دهید و مربیان با نظارت بر شما، تمامی ایرادها و مشکلات را به شما آموزش میدهند، تا به صورت حرفه ای ترین آرایشگر از مجموعه آموزشی ما فارغ التحصیل بشوید. در انتهای دوره نیز مدارک معتبر فنی و حرفه ای به هنرجویان ارائه میشود.

بهترین-آموزشگاه-سالن-زیبایی
بهترین-آموزشگاه-سالن-زیبایی

بهترین مربی آرایشگری در شرق تهران

مدیریت آموزشگاه زیبایی ساحل دریا، سر کار خانم افسانه حسن زاده با گلچین نمودن حرفه ای ترین مربی های آرایشگری در شرق تهران بهترین خدمات آموزشی را به هنرجویان خود ارائه میکنند. تمامی مربیان این آموزشگاه در بهترین مراکز فنی و حرفه ای و خصوصی دوره دیده و از درجه یک ترین مربی ها در زمینه تخصصی خود می باشند.

مدیریت این آموزشگاه همواره با آپدیت مربیان در بهترین ورکشاپ های مطرح، زمینه یادگیری جدیدترین خدمات آموزشی را به شما عزیزان فراهم می آورند. مطمئن باشید هر آنچه که برای یک آرایشگر حرفه ای بودن نیاز دارید را به شما آموزش خواهیم داد و نامبر وان زمینه تخصصی خود خواهید شد.

بهترین-سالن-زیبایی-در-فرمانیه-تهران
بهترین-سالن-زیبایی-در-فرمانیه-تهران

راه های ارتباطی با آموزشگاه سالن زیبایی ساحل دریا مسعودیه

مدیریت: سرکار خانم حسن زاده

تماس:

09051498736 – 09107599020

02133860006

آدرس:

تهران- مسعودیه- ابومسلم خراسانی- بین کوچه سلطانی و ایلخانی- پلاک 258

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

  1. آرزو خاکی

    سلام
    من علاقه زیادی به هنر آرایشگری دارم و برای آموزش شنیون مو عروس به آموزشگاه سالن زیبایی ساحل دریا مراجعه کردم و روز ربه روز علاقه من به این هنر بیشتر شد.
    متنوع ترین مدلهای شینیون رو میتونید تو آموزشگاه سالن زیبایی ساحل دریا یاد بگیرید.

    • asnafshahr

      با سلام و تشکر از نظر مثبت شما دوست گرامی
      این لطف شماست، ما همیشه سعی کرده ایم که جزو بهترین ها در زمینه آموزش و هنر آرایشگری باشیم. آموزش حرفه ای شنیون عروس جزئی از خدماتی میباشد که ما برای عزیزانی که دوست دارند این هنر زیبا را یاد بگیرند مجموعه ما ارائه میکند و میتوان به جرات گفت ما یکی از بیشترین سبک های شینیون را آموزش میدهیم.
      بازم بابت نظر مثبت شما تشکر میکنیم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *