اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

 آموزشگاه زیبایی مومنی در انقلاب تهران

آموزشگاه زیبایی مومنی در انقلاب تهران بهترین آموزشگاه های تئوری و عملی را در فضایی صمیمی و شاد به هنرجویان عزیز ارائه میکند. با همراهی ما حرفه ای آرایشگری را فرا میگیرید.

 آموزشگاه-زیبایی-مومنی-در-انقلاب-تهران
آموزشگاه-زیبایی-مومنی-در-انقلاب-تهران

بهترین آموزشگاه آرایشگری در تهران انقلاب

اگر علاقه زیادی به آرایشگری و خود آرایی دارید و قصد دارید بصورت حرفه ای و تخصصی این هنر را فرا بگیرید، آموزشگاه آرایشگری مومنی را انتخاب کنید. آموزشگاه مومنی در عین سادگی با جدیدترین و بهترین متدهای آموزشی تاکنون تعداد زیادی هنرجو آموزش داده و باعث ورود عالی و قوی آنها به جامعه هنری شده است.

آموزشگاه زیبایی مومنی به خاطر کیفیت بالای آموزشی به عنوان بهترین آموزشگاه زیبایی در چندین سال پیاپی در غرب تهران شناخته و معرفی شده است. بهترین خدمات آموزشی را از آکادمی مومنی دریافت میکنید.

آموزش-رنگ-و-لایت-در-آموزشگاه-مومنی
آموزش-رنگ-و-لایت-در-آموزشگاه-مومنی

کدام آموزشگاه آرایشگری از همه بهتر است

برای انتخاب بهترین آموزشگاه آرایشگری توجه به نکاتی ضروری و کلیدی است، مثلا به مدارک مربیان برگزار کننده دوره دقت داشته باشید. علاوه بر آن به تجربه آموزشی مربیان دقت کافی داشته باشید و مربیانی که تجربه بالاتر آموزشی را دارند انتخاب کنید. از وظایف مربیان آموزشگاه آرایشگری این است که نظارت عملی بر کار هنرجویان خود داشته باشند و استعدادها و خلاقیت های هنرجو را پیدا و شکوفا کنند.

هترین آموزشگاه علاوه بر آموزش های تئوری باید بیشترین تعداد ساعت عملی را برای آموزش بهتر هنرجویان اختصاص دهد، بطوری که در آخرین جلسه کلاس، هنرجو به تنهایی بتواند بهترین کیفیت کار را به استاد تحویل بدهد. آموزشگاهی را انتخاب کنید که مدارک مورد تایید به هنرجویان خود میدهد که زمینه ورود راحت تر شما به بازار فراهم باشد.

من هم تا قسمتی با این سخن موافقم که آموزش درست خیلی مهم تر میباشد ولی مسلما آموزشگاهی که بهترین دوره های آموزشی را با حرفه ای ترین مربی ها برگزار میکند، معتبرترین مدارک مورد تایید را نیز به هنرجویان خود میدهد.

بزرگترین-مجموعه-آموزشگاه-آرایشگری-در-انقلاب-تهران
بزرگترین-مجموعه-آموزشگاه-آرایشگری-در-انقلاب-تهران

برای آموزش اصولی آرایشگری در انقلاب تهران کدام آموزشگاه را انتخاب کنیم

آموزشگاهی با بهترین مدارک مورد تایید

  • آموزش آرایشگری با مدرک فنی حرفه ای

  • آموزشگاه آرایشگری با مدرک بین المللی در تهران

زیبا-ترین-آموزشگاه-فنی-حرفه-ای-سالن-زیبایی
زیبا-ترین-آموزشگاه-فنی-حرفه-ای-سالن-زیبایی

آموزشگاه آرایشگری با مدارک فنی و حرفه ای

اگر علاقه مندید که حرفه آرایشگری را بصورت تخصصی فرابگیرید آموزشگاه زیبایی مومنی  در انقلاب تهران را انتخاب کنید. در مرکز آموزشی مومنی طبق سر فصل های استاندارد فنی و حرفه ای کلیه موارد در ابتدا بصورت تئوری آموزش داده شده، سپس دوره های عملی با کیفیت بالا برگزار میشود. طول دوره آموزشی هر یک هنرجوها از صفر تا صد کارهای عملی را بصورت کار بر روی مدل فرا میگیرد و ایردات هنرجوها با نظارت بهترین مربی های حرفه ای حل شده. انتهای دوره بهترین مدارک بین المللی و فنی و حرفه ای هنرجویان داده میشود.

بهترین-آموزشگاه-آرایشگری-در-تهران-انقلاب
بهترین-آموزشگاه-آرایشگری-در-تهران-انقلاب

آموزشگاه آرایشگری با مدرک بین المللی در تهران

کمتر آموزشگاه آرایشگری در شهر تهران پس از اتمام دوره، مدارک بین المللی به هنرجویان خود میدهد. از آنجا که مربیان حرفه ای برگزار کننده های این دوره ها مدارک خود را از کشورهای معتبر مانند ترکیه و آلمان دریافت کرده ند و آموزش های بروز را دیده اند تمامی شاگردهای مورد تایید این مربیان، بعلت اعتبار مربیان خود در سطح بین المللی، مدارک بین المللی دریافت میکنند.

در کنار دریافت مدارک بین المللی، هنرجویان آموزشگاه آرایشگری مومنی کلیه آموزش ها را نیز در سطح بین المللی فرا گرفته و بعلت مهارت و تسلط بالای حرفه ای میتوانند در بهترین سالن های زیبایی تهران مشغول بکار شده و یا خود بصورت مستقل سالن زیبایی راه اندازی کنند.

مجلل-ترین-سالن-زیبایی-در-انقلاب-تهران
مجلل-ترین-سالن-زیبایی-در-انقلاب-تهران

هزینه آرایشگاه زیبایی فنی حرفه ای در انقلاب

آموزشگاه زیبایی مومنی در انقلاب بهترین خدمات آموزشی را با مناسب ترین قیمت ها به هنرجوهای عزیز ارائه میکند. امکان ندارد این سطح خدماتی که آموزشگاه مومنی به شما یاد میدهد را بتوانید با قیمت های کمتر در موسسه دیگری فرا بگیرید. در هنگام مقایسه خدمات حتما به سطح کیفیت خدمات و خصوصی بودن و یا گروهی بودن آموزش ها دقت کافی داشته باشید.

لیست-بهترین-سالن-های-زیبایی-تهران
لیست-بهترین-سالن-های-زیبایی-تهران

دروس آموزشی در آرایشگاه های مورد تایید فنی حرفه ای

سرفصل های آموزشی تمامی دوره های آموزشگاه زیبایی مومنی کاملا مطابق با سرفصل های مورد تایید فنی و حرفه ای میباشد، بطوری که پس از اتمام دوره هنرجویان به کلیه موارد تسلط عملی کافی داشته و براحتی میتوانند کار مشتری را با کیفیت بالا انجام بدهند. در آموزشگاه مومنی سه دوره عالی در سطح بالای بین المللی آموزش داده میشود که بهترین هنرجوها را تربیت کرده است.

کدام-آموزشگاه-در-انقلاب-برای-زیبایی-از-همه-بهتر-است
کدام-آموزشگاه-در-انقلاب-برای-زیبایی-از-همه-بهتر-است

دوره اکستنشن مژه

کلاسیک

والیوم

دروس-آموزشی-در-آرایشگاه-های-مورد-تایید-فنی-حرفه-ای
دروس-آموزشی-در-آرایشگاه-های-مورد-تایید-فنی-حرفه-ای

در دوره اکستنش مژه، مربیان با تجربه و خوش ذوق آموزشگاه مومنی ابتدا اصول جداسازی مژه و فلس زدن و چسباندن و پوشش یکنواخت و یکدست مژه را با راحت ترین آموزش ها به دانش جوهای عزیز منتقل کرده و دانش جو در مراحل بعدی با تکرار و تمرین مداوم کلیات و جزئیات کار را به بهترین شکل ممکن فرا میگیرد.

بخاطر رعایت حال مشتریان عزیز هزینه مواد در طول دوره آموزشی دریافت نمیشود و هنرجو با تکرار و تمرین میتواند کار اکستنشن را به عالی ترین شکل ممکن فرا بگیرد و یکی از افراد حرفه ای شغل خود باشد.

بهترین-طراحی-ناخن-و-آموزش-طراحی-ناخن-در-انقلاب-تهران
بهترین-طراحی-ناخن-و-آموزش-طراحی-ناخن-در-انقلاب-تهران

دوره لیفت ابرو

در دوره لیفت ابرو هنرجو ابتدا با شکل و فرم طبیعی ابرو و انواع روش های حالت دهی به ابرو آشنا میشود و با بهترین تکنیک های آموزشی لیفت ابرو را فرا میگیرد. بسیاری از هنرجویان آموزشگاه زیبایی مومنی بعلت کیفیت کار بالا پس از اتمام دوره آموزشی در سالن های زیبایی معروف و شناخته شده مشغول بکار میشوند. با معرفی بهترین برندهای مواد آرایشی مورد نیاز لیفت توسط مربیان آموزشگاه زیبایی مومنی ماندگاری بیشتری در کارهای آینده خود خواهید داشت.

خدمات-برتر-آموزشگاه-زیبایی-مومنی
خدمات-برتر-آموزشگاه-زیبایی-مومنی

رنگ و لایت

  • آمبره

  • سامبره

  • لولایت

  • بالیاژ

در دوره رنگ و لایت آموزشگاه زیبایی مومنی ابتدا اصول پایه ای رنگ و شناخت انوع مو و مراقبت های مو در حین رنگ کردن را فرا میگیرید. سپس در ادامه  هنرجو بهترین روش های رنگ مانند آمبره و سامبره و لولایت و بالیاژ را  به جزئیات کامل بصورت تئوری و عملی فرا میگیرد. هنرجوها نکات مهم و کلیدی برای رنگ کردن عالی مو یا همان نکات قلق کار نیز بصورت عملی فرا میگیرند.

تیم حرفه ای آموزشگاه زیبایی مومنی دائما در دوره های جدید آموزشی شرکت کرده و بنا به آموزش های جدید خود سرفصل های آموزشی را بروز کرده و از جدیدترین مدلهای بروز برای آموزش استفاده میکنند. به همین خاطر دانش جوهای آموزشگاه مومنی یک قدم از هنرجوهای سایر آموزشگاه ها جلوتر میباشند.

سالن-زیبایی-مومنی-در-انقلاب-تهران
سالن-زیبایی-مومنی-در-انقلاب-تهران

خدمات برتر آموزشگاه زیبایی مومنی

  • مربی های با تجربه  و حرفه ای
  • استفاده از مربیان با تجربه برای هر دوره آموزشی
  • مدارک مورد تایید فنی و حرفه ای
  • مدارک بین المللی
  • شرکت مداوم مربیان در دورهای آموزشی و ورکشاپ های تخصصی
  • برگزاری ورکشاپ های تخصصی درزمان بندی های منظم
  • آموزش هزاران هنرجوی
  • زمینه ساز ورود جوانان با استعداد به بازار کار
  • رضایت بالای هنرجویان
  • مناسب بودن هزینه های دوره های آموزشی
  • عدم دریافت هزینه مواد در طول دوره آموزشی
دوره-اکستنشن-مژه-در-انقلاب-تهران
دوره-اکستنشن-مژه-در-انقلاب-تهران

راه های ارتباط با آموزشگاه زیبایی مومنی

مدیریت: سرکار خانم فائقه مومنی

تماس:

09123268968

09383718528

آدرس:

تهران- خیابان انقلاب- روبه روی جهاد دانشگاهی تهران- خیابان فخر رازی- پلاک 85- ساختمان رازی- طبقه 5- واحد 15

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزشگاه زیبایی مومنی در انقلاب تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *