اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 6086
اصناف شهر
آموزشگاه زیبایی شان بیوتی

توضیحات آگهی

آموزشگاه زیبایی شان بیوتی

آموزشگاه زیبایی شان بیوتی با سال ها تجربه عملیاتی، بهترین دوره های آموزشی آرایشگری را برگزار نموده است. اگر به حرفه ای شدن در آرایشگری فکر میکنید، تنها کافی است با همت و پشتکار در دوره های آموزشی ما شرکت کنید و باقی موارد را به ما بسپارید. ما شما را تا قله های موفقیت در این حرفه همراهی خواهیم کرد و بهترین پشتیبانی های تخصصی را از شما به عمل خواهیم آورد.

 

بهترین آموزشگاه زیبایی در مقدس اردبیلی

آرایشگری را به عنوان حرفه کاری خود انتخاب کرده اید. بهترین مدرسین با تجربه و حرفه ای را برای آموزش اصولی شما استخدام کرده ایم. برای هر فیلد تخصصی از مدرسین مربوط به همان رشته برای آموزش استفاده می کنیم. با شرکت در دوره های آموزشی ما به بهترین آرایشگر حرفه ای تبدیل خواهید شد. با انتخاب آموزشگاه زیبایی شان بیوتی بهترین کیفیت خدمات آموزشی را با مناسب ترین قیمت ها دریافت خواهید کرد.

می دانید تفاوت ما با سایر آموزشگاه های زیبایی چیست؟ ما علاوه بر دوره آموزشی، پس از اتمام دوره نیز تا تسلط کامل از شما پشتیبانی خواهیم کرد و میتوانید به صورت رایگان در آموزشگاه حضور داشته و از نحوه کار مربیان تجربه کافی را کسب نمایید. آموزش و تجربه آرایشگری را در کنار مربیان حرفه ای ما کامل خواهید کرد.

 

بهترین مدرس کوتاهی مو

بهترین مدرسین کوتاهی مو را گلچین کرده ایم تا این هنر زیبا را بر طبق جدیدترین مدل های ژورنالی روز دنیا آموزش ببینید. تمامی مدرسین کوتاهی مو این آموزشگاه دوره های تخصصی را در بهترین مراکز آموزشی و فنی و حرفه ای گذرانده اند و از نظر سابقه نیز کارنامه کاری درخشانی دارند.

 

بهترین مدرس شینیون و میکاپ

با تیم تخصصی آموزشگاه زیبایی شان بیوتی، با تمامی محصولات کاربردی و به روز شینیون و میکاپ آشنا می شوید. در ادامه نحوه صحیح کار با آنها را فرا می گیرید. از اولین آموزش های کلیدی میکاپ، زیرسازی صحیح و مناسب برای هر پوست می باشد. کانتورینگ را به صورت پیشرفته و حرفه ای آموزش می بینید. جدیدترین تکنیک های میکاپ شامل، جدیدترین سایه های چشم، مژه گذاری را به شما می آموزیم. پس از اتمام دوره برای تسلط کافی از بهترین پشتیانی ها نیز برخوردار خواهید شد.

در دوره آموزشی شینیون نیز تمامی نکاتی که برای اجرای شنیون نیاز دارید را به صورت تخصصی و پیشرفته آموزش می دهیم. در هر جلسه آموزشی زمانی را به رفع اشکال و اجرای عملی تمرین های جلسه پیش خواهید گذراند. انتهای دوره به تنهایی میتوانید چندین مدل زیبای شینیون را روی نمونه های مدل انجام بدهید.

بهترین مدرس و آموزش زیبایی خانم وزیری

سر کار خانم وزیری با سال ها تجربه عملی در حرفه آرایشگری، تعداد زیادی از هنرجویان علاقه مند به حرفه آرایشگری را اموزش داده اند. خانم وزیری در آکادمی تخصصی خود تمامی نکاتی که برای آرایشگر حرفه ای شدن نیاز دارید را به شما آموزش خواهند داد.

از برتری های این آموزشگاه زیبایی این است که تمامی افراد مبتدی نیز پس از اتمام دوره به خوبی تمامی موارد لازم را برای ورود به حرفه زیبایی آرایشگری را یاد گرفته اند. به اصطلاح نیز به هیچ پیش مقدمه ای برای موفق شدن ندارید، تمامی نکات صفر تا صد را در کنار مدرسین حرفه ای ما خواهید آموخت.

 

خدمات آموزشگاهی شان بیوتی شامل

 

آموزش کراتین مو 

در دوره آموزشی کراتین آموزشگاه زیبایی شان بیوتی، تمامی موارد آموزشی به صورت تئوری و عملی تواما آموزش داده خواهد شد. یکی از چالش برانگیزترین موارد در خدمات کراتین، استفاده از بهترین مواد برند و شناخته شده میباشد. در این دوره بهترین مواد برند و با کیفیت را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

موارد شستشوی تخصصی سر و اتوکشی جزء سر فصل های دوره میباشد. پس از اتمام دوره حداقل سه ماه از پشتیبانی بهترین مربیان دوره برخوردار خواهید شد تا کار را به صورت تخصصی و عملی فرا بگیرید. در انتهای دوره نیز مدارک معتبر آکادمی که مورد تایید مراکز فنی و حرفه ای میباشد به هنرجویان عزیز تقدیم میشود.

 

آرایش عروس

در میکاپ و گریم تا اندازه ای تخصص دارید، دوست دارید بهترین تکنیک های آرایش عروس را فرا بگیرید. با انتخاب این دوره آموزشی، زیرسازی آرایش و انواع سبک های پرطرفدار و انتخاب سبک بسته به نوع چهره عروس را به صورت تخصصی و پیشرفته به شما آموزش خواهیم داد.

هر جلسه آموزشی زیر نظر بهترین مربیان با تجربه، میکاپ عروس را روی نمونه های مدل تمرین می کنید تا به مهارت فوق العاده ای در این زمینه دست پیدا کنید. رفع اشکال و ایرادات کار میکاپ را به شما گوشزد میکنیم تا هر جلسه نسبت به جلسه قبلی پیشرفت چشم گیری داشته باشید.

آموزش کوتاهی مو

بیشترین تعداد مدل های کوتاهی مو را بر طبق جدیدترین مدل های ژورنالی آموزش می دهیم. یکی از بهترین مدل های آموزشی، مدل باب میباشد که بدون شک بسیاری از مشتریان آینده شما این مدل را خواهند پسندید.

با شرکت در دوره کوتاهی مو، با تمامی ابزارهای مورد نیاز برای کوتاهی و نحوه کار با آنها کاملا آشنا خواهید شد. در پایان دوره چهره شناسی و ژورنال خوانی را فراخواهید گرفت و تعداد زیادی مدل جدید کوتاهی مو را یاد گرفته اید. برای آموزش عالی و پیشرفته، تکرار و تمرین را بر روی مدل های مختلف در کنار یکدیگر انجام خواهید داد.

 

آموزشگاه حرفه ای کراتینه مو

یکی از پر درآمدترین رشته های آرایشگری، احیای موهای آسیب دیده و کراتینه مو میباشد.  با شرکت دردوره کراتینه آموزشگاه زیبایی شان بیوتی، تمامی نکات لازم را از صفر تا انتها در کنار یکدیگر خواهیم آموخت. تمامی آموزش ها را به صورت تئوری و عملی توام با یکدیگر می آموزید. در ابتدای دوره با ساختار کلی مو  و نشانه های مو آسیب دیده و انواع روش های درمانی آشنا میشوید. کاربرد تمامی متریال رایج در کراتین و تکنیک های کاربردی را به صورت کامل و پیشرفته یاد می گیرید.

 

راه های ارتباط با آموزشگاه زیبایی شان بیوتی

مدیریت: سرکار خانم وزیری

تماس:

09129403050

02122424311

آدرس:

زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، نبش خیابان ب، پلاک 22 ، ساختمان ب، طبقه 4، واحد 23

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

  1. مهناز صداقات

    کراتین مو از چه برندی استفاده میکنید؟

    • asnafshahr

      با سلام
      برندهای مختلف و اورجینالی هستش که وابسته به انتخاب مشتریان عزیز و بودجه ای که برای این امر در نظر میگیرند مورد استفاده قرار میگیرد.
      کراتین با برندهای اصل فرانسه، ایتالیا و آلمان هستش که از کیفیت های بسیاری برخوردار هستن اما کمی قیمتاش به خاطر اصل بودن بالاست، اما کراتین های ترکیه ای هم داریم که قیمت های مناسب تری دارند.
      میتونید جهت هماهنگی با شماره تماس های مجموعه اطلاعات لازم ره به دست آورید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *