اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 6540
اصناف شهر

توضیحات آگهی

آموزشگاه زبان کیش پونک

آموزشگاه زبان کیش پونک با بهترین اساتید مجرب و برگزاری دوره های آموزشی متعدد، بهترین شرایط را برای فراگیری زبان انگلیسی برای زبان آموزان عزیز فراهم کرده است. تجربه کاری بالا استادان باعث میشود در کوتاه ترین مدت زمان ، بهترین آموزش های لازم را فرا بگیرید. پس از انتهای هر دوره و برگزاری آزمون مدارک مورد تایید از طرف موسسه معتبر زبان کیش به شما عزیزان اعطا می گردد.

با انتخاب این آموزشگاه زبان در منطقه پونک با نظارت و برنامه ریزی های عالی بهترین شرایط را برای یادگیری اصولی زبان انگلسی مهیا کرده ایم. پشتیبانی های عالی پرسنل باعث تلاش بیشتر و تقویت پایه زبان کلیه زبان جویان عزیز شده است. از معدود مراکز آموزشی هستیم که تمامی دوره ها را به صورت کاربردی و استفاده محور برگزار می کنیم.

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی پونک

آموزشگاه زبان کیش شعبه پونک بهترین شعبه از شعبات مختلف کیش در غرب تهران می باشد. در تمامی دوره های سنی و تخصصی بیشترین تعداد  دوره های آموزشی را برگزار کرده ایم. به عنوان نمونه در دوره های کودکان و خردسالان بیش از 20 سطح آموزشی برگزار می کنیم. کودک شما در هر سطحی از زبان انگلیسی باشد، بهترین ها را آموزش خواهد دید تا به عالی ترین سطح زبان دست پیدا کنند.

با توجه به آزمون تعیین سطح ورودی و جلسات مشاوره ای رایگان، شما را در سطح منطبق با دانستنی هایتان ثبت نام خواهم کرد تا با تلاش خودتان به بهترین سطح از مکالمه و فهم عمیق از لیسنینگ برسید. به شما قول خواهیم داد که با آموزش های مربیان پر تلاش ما و همت و پشتکار خودتان به راحتی می توانید در مهمانی های خانوادگی و جمع دوستان با تسلط کامل به انگلیسی صحبت کرده و صحبت های افرا نیتیو انگلیسی زبان را به طور کامل متوجه شوید.

 

آموزشگاه زبان کیش 19

آموزشگاه زبان کیش 19 به علت کیفیت بالای آموزش های ارائه شده و خلاقیت در روش های آموزشی، به عنوان بهترین آموزشگاه زبان در منطقه پونک شناخته شده است. تمامی زبان آموزان این آموزشگاه از سطح بالای کیفیت آموزشی رضایت کامل داشته و ما را به سایر دوستان و آشنایان خود نیز معرفی می کنند.

بهترین مدرسین با تجربه را گلچین کرده ایم تا بهترین آموزش های تخصصی آزمون تافل را به علاقه مندان آموزش بدهیم. اگر به تازگی قصد مهاجرت دارید و تمایل دارید قبل از مهاجرت به روانی بتوانید انگلیسی صحبت کنید، حتما در دوره های آمادگی قبل از مهاجرت این آموزشگاه شرکت نمایید. کلیه آموزش های این دوره به صورت کاربردی و موضوع محور ارائه میشود.

 

معتبرترین آموزشگاه زبان کیش

برای قبولی در آزمون ایلتس به دنبال بهترین آموزشگاه زبان می باشید؟ از نظر اطلاعات زبان در سطح عالی قرار دارید و به دنبال اساتیدی برای تقویت و تمرکز در تست زنی هستید؟ در آموزشگاه کیش پونک از ابتدایی ترین نکات آموزش را شروع کرده و تمامی سرفصل های آزمون را پوشش می دهیم. در کمترین زمان کلیه نکات کلیدی و پایه ای آزمون ایلتس را با بهترین کیفیت به شما اموزش می دهیم. با ثبت نام در این آموزشگاه با کمترین شهریه های مصوب از بهترین کیفیت آموزشی استفاده خواهید کرد.

در پایان تمامی دوره های ترمیک مدارک معتبر را دریافت خواهید کرد و در صورت اتمام دوره های لازم و مورد نیاز و تسلط کافی در بیان، می توانید در بهترین آموزشگاه های زبان سراسر تهران مشغول به کار شوید. از آنجا که در دوره های جامع تمامی نکات را فرا گرفته، با کمی اعتماد به نفس می توانید در بهترین شرکت های بازرگانی به عنوان مسئول روابط عمومی خارجی نیزفعالیت کاری خود را آغاز نمایید.

آموزش زبان پونک

آموزشگاه زبان پونک برگزار کننده کلیه دوره های ترمیک و فشرده برای کلیه دوره های سنی مختلف می باشد. دوره های کودکان، بزرگسالان را با بهترین کیفیت آموزشی برگزار می کنیم. پس از شرکت در آزمون تعیین سطح و سنجش میزان اطلاعات پایه ای شما از زبان انگلیسی، توسط بهترین مربی های با تجربه مشاوره شده و آموزش زبان انگیلسی را شروع می نماید. بسته به هدف هنرجو از یادگیری زبان، دوره های مختلف پیشنهاد می شود. مثلا اگر قصد دارید به صورت اختصاصی مکالمه زبان را فرا بگیرید، پیشنهاد می کنیم در دوره های نیمه خصوصی مکالمه محور ثبت نمایید.

برای دانشجویان علاقه مند به یادگیری همه موارد آموزشی از سطح پایه و ابتدایی، شرکت در دوره های ترمیک پیشنهاد بهتری می باشد. برای علاقه مندان به یادگیری زبان های روسی، چینی، فرانسوی و اسپانیایی نیز کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی برگزار می شود. از بهترین مربیان با تجربه برای یادگیری بیشتر زبان آموزان استفاده شده است. برای یادگیری بیشتر و انتقال بهتر مطالب این دوره ها به صورت مکالمه محور برگزار می شود.

 

موسسه آموزشی زبان کیش پونک

موسسه آموزشی زبان کیش برای راحتی بیشتر زبان آموزان تمامی دوره های آموزشی را در قالب کلاس های آنلاین نیز برگزار می کند. اگر به علت شاغل بودن و یا دانشجو بودن از نظر زمانی محدودیت استفاده از کلاس های حضوری را دارید، بهترین کیفیت آموزشی را به صورت آنلاین به شما منتقل خواهیم کرد. در این آموزشگاه کلیه دوره های آموزشی برای کودکان و خردسالان و بزرگسالان با بهره گیری از اساتید متخصص و با بهترین کیفیت برگزار می شود.

کلاس ها و دوره های آموزشی زبان متعددی را شروع کرده اید ولی نیمه کاره رها کرده اید؟ آموزشگاه زبان کیش پونک با تجربه بالای آموزشی و اساتید مجرب با بهترین متدهای به روز آموزشی انگیزه و اشتیاق شما را برای یادگیری بیشتر کرده و تا انتهای این راه بی پایان در کنار شما عزیزان می باشد.

 

برتری های آموزشگاه زبان کیش پونک

  • برگزاری دوره های آموزشی در تمام سطوح سنی
  • آموزش بهترین کتاب های به روز
  • متدهای عالی و جدید آموزشی
  • تعرفه های مصوب
  • سطح عالی زبان انگلیسی تمامی زبان آموزان
  • موفقیت عالی زبان آموزان در دوره های ایلتس
  • بهترین آموزشگاه زبان برای کودکان و خردسالان
  • کارگاه های آموزشی
  • بهترین مدرسین حرفه ای
  • رضایت تمامی زبان آموزان
  • معروف ترین آموزشگاه زبان در پونک

آموزشگاه زبان انگلیسی در پونک

امروزه آموزشگاه های زیادی برای آموزش و یادگیری زبان انگلیسی تاسیس شده است. زبان انگلیسی زبان رایج بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیاست.همچنین زبان انگلیسی یک زبان بین المللی می باشد و از آنجا که در بسیاری از نقاط دنبا زبان انگلیسی رواج دارد میتوان گفت یادگیری این زبان یکی از ملزومات پیشرفت و ارتباط با تمام جهان است. هدف و انگیزه یادگیری زبان در افراد مختلف متفاوت است .افراد با  اهداف و انگیزه های مختلفی همچون مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان ،مکالمه و ارتباط با افراد تمام دنیا ، ادامه ی تحصیل در کشورهای انگلیسی زبان ، ارتقای شغلی ، ایجاد رزومه و خیلی از موارد دیگر اقدام به یادگیری زبان می کنند.

از آنجا که یادگیری زبان بسیار اهمیت دارد و می توان گفت جزو ملزومات زندگی امروزه است ، بسیاری از والدین به دنبال این هستند که هرچه سریع تر فرزندانشان به یادگیری زبان انگلیسی بپردازند و مسیر پسشرفت را برای خود ساده تر کنند.چرا که امروزه برای استفاده از بسیاری از امکانات و وسایل و حتی خدمات آموزشی نیاز به تسلط بر زیان انگلیسی داریم.
بهترین سن برای آموزش و یادگیری زبان در کودکان سن 7 تا 12 سال می باشد. چرا که در اسن سنین ظرفیت و قدرت و توانایی ذهنی برای آموزش یک زبان به عنوان زبان دوم در بالاترین و بیشترین حد خود قرار دارد.
یادگیری یک زبان به عنوان زبان دوم به خصوص زبان انگلیسی مسیر پیشرفت را برای فرزندتان هموار می سازد.می توان گفت آموزش و یادگیری زبان برای کودکان همانند یک سرمایه گذاری برای فرزندتان می باشد و بعد ها متوجه تاثیر آن در زندگی فرزندتان خواهید شد.پس بهتر است هر چه سریع تر از این فرصت طلایی استفاده کنید و برای آموزش زودتر فرزندتان اقدام کنید.

انتخاب آموزشگاه مناسب برای کودکان در پونک

انتخاب آموزشگاه مناسب زبان کودک برای یادگیری زبان بسیار حائز اهمیت است. برای این انتخاب باید حساسیت و وسواس بیشتری  نسبت به انتخاب آموزشگاه برای افراد بزرگسال داشته باشید ، چرا که شما باید برای فرزندتان محیطی را انتخاب کنید که مطمئن و امن باشد. از طرفی کودکان برای آموزش و یادگیری نیاز به محیطی شاد و طراحی و دیزاین کودکانه دارند. همچنین باید از سوی اساتیدی آموزش ببینند که در ارتباط با کودکان و نیز نحوه آموزش کودکان تخصص ویژه ای دارند. اگر در انتخاب آموزشگاه مناسب برای فرزند دلبندتان به این نکات توجه نکنید ،ممکن است دچار مشکل شوید و فرزندتان از آموزش و یادگیری زبان انگلیسی دلزده شود.

نکات بسیار مهمی در آموزش و یادگیری زبان کودکان وجود دارد که ما میخواهیم در ادامه مطلب به این نکات اشاره کنیم تا شما بتوانید با در نظر گیری تمام این نکات بهترین آموزشگاه زبان را برای فرزندتان انتخاب کنید به طوری که فرزندتان با اشتیاق خیلی زیاد به یاذگیری زبان بپردازد.

نکات مهم برای آموزش زبان کودکان

  • کودکان برای یادگیری نیاز به محیطی شاد و به دور از استرس دارند.پس لازم است برای آموزش آن ها از ریتم و موسیقی استفاده کرد و به هیچ عنوان نباید به آن ها سخت گیری کرد.
  • کودکان علاقه بسیاری به قصه و داستان دارند. بهتر است برای آموزش آن ها از قصه سرایی استفاده کرد و برایشان داستان های کوتاه به زبان انگلیسی خواند.
  • امروزه کودکان بسیار به گوشی و تبلت وابسته هستند. برای یادگیری بیشتر و بهتر زبان بهتر است اپلیکیشن ها و بازی هایی برایشان نصب گردد که گوششان را با زبان انگلیسی آشنا سازد.
  • برای یادگیری بهتر و سریع تر زبان در کودکان لازم است در اکثر مواقع کلمات و جملات انگلیسی به گوششان بخورد. مثلا می توانید به طور روزانه در ماشین یا خانه یا هر جای دیگری آهنگ ها و شعرهای کودکانه با زبان انگلیسی پخش کنید.این عمل بسیار زیاد به روند یادگیری فرزندتان کمک می کند.
  • کودکان علاقه زیادی به فیلم و کارتون دارند.اگر برای آن ها فیلم و کارتون هایی در دسترس بگذارید که به زبا انگلیسی است، آن ها ترغیب به یادگیری زبان می شوند. این فیلم و کارتون ها باید به زبان کودکانه و شمرده و آهنگین باشد.در این حالت کودکان له طور ناخودآگاه کلمات و جملات انگلیسی را آموزش میبینند.
  • والدین باید موسیقی و شعرهای کودکانه ی به زبان انگلیسی را در خارج از زمان کلاس و در موقعیت های مختلف به فرزندان خود آموزش بدهند و با آن ها تمرین کنند.

مزایای آموزش زبان برای کودکان چیست ؟

آموزش و یادگیری زبان در سنین کودکی مزایای بسیار زیادی دارد و باعث افزایش قدرت ذهن و تفکر و همچنین موجب پیشرفت و موفقیت چشم گیر آن ها در آینده می شود. در این ادامه این مطلب برخی از مزایای آموزش و یادگیری زبان در کودکان را برای شما می گوییم تا شما متوجه تاثیرات چشم گیر آموزش و یادگیری یک زبان به عنوان زبان دوم بشوید و هرچه سریع تر برای این آموزش ها اقدام کنید و برای فرزندتان مفید واقع شوید.

برخی از این مزایا عبارت اند از :

  1. امکان برقراری ارتباط بهتر و موثرتر با سایر کشورهای دنیا بیشتر می شود.
  2. امکان آشنایی با اصول زندگی و فرهنگ مردمان کشورهای انگلیسی زبان
  3. باعث افزایش خلاقیت کودکان
  4. موجب بهتر شدن وضعیت درسی و تحصیلی کودکان می شود.
  5. موجب افزایش موقعیت های شغلی عالی و مناسب برای آینده کودکان می شود.
  6. یادگیری زبان در سنین کودکی آسان تر است.
  7. موجب افزایش قدرت ذهن در کودکان می شود.
  8. موجب افزایش قدرت و مهارت حل مسئله کودکان می شود.
  9. موجب افزایش تمرکز ذهن کودکان می شود.
  10. موجب افزایش قدرت حافظه در کودکان می شود.

بهترین آموزشگاه های زبان کودک

از آنجا که یادگیری زبان در سنین کودکی بسیار اهمیت دارد و یادگیری آن مزایای زیادی در زمان حال و آینده دارد،امروزه انتخاب آموزشگاه خوب و مناسب برای آموزش و یادگیری زبان کودکان ،یکی از دغدغه های پدر و مادر ها است.برای انتخاب مناسب باید به چندین مورد توجه داشت که در ادامه مطلب به بررسی برخی از این موارد می پردازیم.

معیار­‌های بهترین آموزشگاه‌های زبان کودکان تهران 

  1. محیط آموزشی عالی داشته باشد.
  2. یک آموزشگاه معتبر باشد.
  3. از اساتید با تجربه و سطح بالا به کار گرفته شده باشد.
  4. امکانات خدماتی و آموزشی به روز و پیشرفته ای داشته باشد.
  5. منابع و کتاب های آمزشی خوبی داشته باشد.

 

راه های ارتباطی با آموزشگاه زبان کیش پونک

مدیریت: سر کار خانم احمدی

تماس:

02144465411

آدرس:

تهران، اشرفی اصفهانی، خیابان شهید مخبری (35 متری گلستان)، بعد از میدان عدل، پلاک 94

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

  1. سحر

    سلام
    ممنون از پیشنهاد خوب سایت به این آموزشگاه مراجعه کردم از لحاظ کادر مربیان عالی هستند

    • asnafshahr

      با سلام و تشکر از نظر مثبت شما
      ما سعی کرده ایم در پونک بهترین آموزشگاه زبان باشیم و همیشه برای بهترین شدن در تلاش هستیم

  2. مریم

    سلام فردا هم باز هستین برای ثبت نام و تعیین سطح؟

    • asnafshahr

      با سلام بله شما عزیزان میتوانید در روزهای شنبه تا پنجشنبه با هماهنگی های قبلی تشریف بیارید جهت تعیین سطح

  3. عطیه

    سلام
    آموزش خصوصی زبان مربی خانم هم دارین ؟

    • asnafshahr

      با سلام،
      بله مربی خانم هم جهت آموزش زبان در مجموعه تشریف دارن و اگر بخواهید خصوصی هم کلاس داشته باشید امکانش هستش

  4. Sina

    بهترین آموزشگاه زبان در پونک هستند ممنون از اطلاع رسانی سایت

    • asnafshahr

      با تشکر از نظر مثبتتون
      ما سعی داریم واقعا در منطقه پونک بهترین را به شما عزیزان ارائه کنیم تا برای زمان و هزینه هایی که پرداخت مینمایید همیشه بهترین باشیم.
      بهره مندی از بهترین اساتید زبان در زمینه مکالمه، خواندن و نوشتن با برند ترین اساتید در حال همکاری در منطقه پونک هستیم

  5. Ali

    چه زبان‌هایی تدریس می‌کنید؟

    • asnafshahr

      تدریس زبان انگلیسی و جهت برگذاری کلاس برای سایر زبان ها میتوانید شما عزیزان با ما تماس حاصل نمایید

  6. سمیه حقی

    کلاسهای مکالمه گروهی هم دارین؟

    • asnafshahr

      بله کلاسهای گروهی مکالمه انگلیسی با برترین اساتید زبان در مجموعه پونک برگذار میگردد.
      جهت گرفتن مشاوره و ثبت نام در کلاسها با شماره تماس مجموعه که در بالا قید شده است تماس حاصل نمایید.

  7. مهتاب

    سلام آموزش چه زبان هایی در آموزشگاه شعبه پونک دارین ؟

    • asnafshahr

      اصل آموزش و فوکوس روی زبان انگلیسی هستش، اما آموزش زبان های دیگر هم تعدادی به صورت خصوصی و تعدادی هم به صورت گروهی برگذار میگردد.
      لطفا تماس حاصل نمایید وشرایط را بپرسید.

  8. manochehr

    سلام
    کلاس مکالمه بدون گرامر هم برگزار میکنید ؟

    • asnafshahr

      با سلام
      بله دوست عزیز کلاس های مکالمه بدون گرامر هم برگذار میشه برای انگلیسی، میتوانید زحمت بکشید قبل از ثبت نام شرایط،
      سطح بندی و میزان توانمندی خود در کلاسهای مکالمه انگلیسی را یک تست بدهید و در سطح بندی کلاس ها شرکت نمایید

  9. ستاره سهیل

    واقعا بهترین آموزشگاه زبان در پونک هستند، خیلی کارشون عالی هستش.
    مرسی از معرفی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *