اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 5901
اصناف شهر

توضیحات آگهی

آلومینیوم موسوی ستارخان

آلومینیوم موسوی ستارخان عرضه کننده متنوع ترین درب ها و پنجره های آلومینیومی میباشد. دوست دارید مرکزی را به شما معرفی کنیم که کلیه تجهیزات ساختمانی آلومینیومی مورد نیاز شما را با مناسب ترین قیمت ها موجود داشته باشد؟ باعث افتخار ما است که از بهترین مواد اولیه در کارهای تولیدی خود استفاده کرده و بهترین کیفیت را به مشتری خود ارائه میکنیم.

 

تولید کننده درب های آلومینیوم در ستارخان

شاید پیش خود فکر کنید درب های آلومینیومی تنوع زیادی ندارند. دیگر زمان تولید درب های ساده آلومینیومی گذشته است. تیم طراحی و تولید موسوی متنوع ترین وزیباترین درب های آلومینیومی را برای فضاهای مختلف تولید میکنند. اگر به صورت حضوری از فروشگاه ما دیدن بفرمایید از مدل های زیاد درب ها شگفت زده خواهید شد و حتما مدل مورد نظر خود را پیدا خواهید کرد. انواع در های کشویی، نرده ای و دوشاخه پر فروش ترین مدلهای این مجموعه تولیدی میباشد.

درب های آلومینیومی به علت سبکی وزن و مقاومت بیشتر در مقابل عوامل محیطی مانند رطوبت مشتری پسند تر میباشند و با کمترین نگهداری بیشترین طول عمر مفید را نیز دارند. درهای چوبی ممکن است به علت رطوبت و سایر شرایط پوسیده شوند و درهای فلزی زنگ بزنند. بنابراین انتخاب درهای آلومینیومی گزینه بهتری میباشند.

ساخت-درب-و-پنجره-upvc-ستارخان
ساخت-درب-و-پنجره-upvc-ستارخان

ساخت انواع درب و پنجره سفارشی

تیم تولیدی آلومینیوم موسوی ستارخان میتوانند هر نوع درب و پنجره مد نظر شما را طراحی نمایند. اگر بعد از بازدید از مدل های ما، درخواست هر نوع تغییرات را داشته باشید، نمونه مد نظر شما را به صورت سفارشی برایتان آماده خواهیم کرد. در کارگاه تولیدی موسوی با مجهزترین دستگاه ها و ابزارهای پیشرفته، نمونه های سفارشی مشتریان را در ابعاد مورد نظر و در زمان مقرر آماده میکنیم. طراحان خوش ذوق و با تجربه ما میتوانند کلیه کارها را حتی از روی یک نمونه عکس برای شما بسازند.

بهترین کیفیت انواع یراق آلات آلومینیومی  متنوع را برای شما تولید کرده ایم. کمتر فروشگاهی را  پیدا خواهید دید که به اندازه ما انواع متنوع دستگیره، لولا، قفل و واشر را تولید و عرضه کرده باشند. بدون شک ما بهترین یراق آلات با کیفیت را با مناسب ترین قیمت ها عرضه کرده ایم. کیفیت کارهای ما بهترین تبلیغ گر مان در میان مشتری ها بوده است. هر مشتری پس از خرید ما را به سایر دوستان و آشنایان خود نیز معرفی کرده است.

 

بهترین تولید کننده پنجره های آلومینیوم در ستارخان

به علت استفاده از بهترین کیفیت مواد پروفیلی و تنوع در طرح های تولیدی و توجه به زیبایی کارها توانسته ایم به عنوان بهترین تولید کننده پنجره های آلومینیومی در تهران شناخته شویم. بهترین نیروهای این مجموعه را برای نصب عالی پنجره ها به محل شما میفرستیم تا سفارش را به صورت کشویی و یا لولایی بر طبق نظرتان نصب نمایند.

تمامی کارها را با بهترین خدمات پس از فروش عرضه میکنیم تا با خیال راحت تری سفارش خود را نهایی کنید. راستی از بهترین رنگ های پودری برای ساخت انواع پنجره های همرنگ با دکوراسیون منزل شما استفاده میکنیم تا رضایت شما را جلب نماییم.

 

پنجره دو جداره UPVC

علاقه مندید که بهترین پنجره های UPVC را برای بازسازی منزلتان انتخاب کنید. مطمئنا میدانید که این مدل پنجره ها هدر رفت حرارتی کمتری دارند و با کمترین میزان استفاده از انرژی میتوانید دمای مطلوب محیط را حفظ نمایید. متنوع ترین مدلهای پنجره های دوجداره UPVC را از فروشگاه موسوی انتخاب خواهید کرد. با این پنجره ها تنوع در رنگ بندی و امنیت و مقاومت بیشتر در مقابل عوامل محیطی و عایق صوتی بودن را انتخاب کرده اید. انتخابی که از لحاظ صرفه جوئی در هزینه های آینده تان خیلی مفید خواهد بود.

 

ساخت انواع توری در ستارخان

کارشناسان ما با استفاده از بهترین کیفیت مواد اولیه، توری هایی را تولید نموده اند که بیشترین طول عمر مفید را داشته و به آسانی نصب شده و قابل شستشو باشند. بیشترین مدل توری های سفارشی به دو دسته کلی ثابت و پلیسه ای تقسیم بندی میشوند. بسته به محل مورد استفاده شما این توری ها را در مدل های افقی و عمودی در اندازه های متنوع تولید میکنیم، هیچ محدودیتی در ابعاد قابل سفارش نداریم و سفارش شما را در سریع ترین زمان ممکن تولید و نصب می کنیم.

ارزان-ترین-سازنده-درب-و-پنچره-های-یو-پی-وی-سی-در-ستارخان
ارزان-ترین-سازنده-درب-و-پنچره-های-یو-پی-وی-سی-در-ستارخان

حفاظ و آکاردئونی  در ستارخان

برای تولید بهترین کیفیت حفاظ ها و درب های آکاردئونی تمامی استاندارد های لازم را رعایت کرده ایم، تا مقاوم ترین کارها را ارائه کنیم. در کنار کیفیت بالای کارهای آکاردئونی زیباترین طرح ها را تولید کرده ایم تا نظر مثبت مشتریان خود را جلب نماییم. محال است درب های تولیدی ما را با قیمت های کمتر از همکارانمان تهیه کنید.

ما با کمترین سود منطقی کلیه کارهای خود را عرضه می کنیم. برای انتخاب بهترین کیفیت حفاظ ها بسته به بودجه اقتصادی تان و انتخاب جنس کارها میتوانید از مشاوره های تخصصی همکاران ما استفاده نمایید. برای تعیین دقیق تر اندازه ها، همکاران ما میتوانند به صورت حضوری از محل شما بازدید کرده و بهترین نوع درب را به شما پیشنهاد بدهند.

 

ساخت انواع تجهیزات ساختمانی با آلومینیوم

به علت وزن کم و سبک بودن فلز آلومینیوم، قابلیت شکل پذیری بالایی دارد و از آن میتوان محصولات متنوعی تولید نمود. گروه تولیدی آلومینیوم موسوی به علت تجربه کاری بالا و همراهی متخصصین حرفه ای بهترین تولیدات آلومینیوم را عرضه میکنند. هر مدل درب و پنجره و حفاظی که مد نظر شما باشد در نمونه های تولیدی این مجموعه خواهید دید. از انواع متنوع تجیهزات آلومینیوم ساختمانی این مجموعه میتوان به  انواع آلومینیومی طرح چوب و رنگ های متنوع پودری و آنادالیز اشاره نمود.

با کیفیت ترین سازه های آلومینیومی ترمال بریک را با مناسب ترین قیمت ها از فروشگاه ما انتخاب خواهید نمود. از لحاظ شکل ساخت نیز متنوع ترین حالت های تولیدی تک حالته و دو حالته و کشویی و ریلی را عرضه کرده ایم.

 

خدمات برتر آلومینیوم موسوی در ستارخان

  • عرضه متنوع ترین محصولات آلومینیوم
  • کیفیت بالای کارها
  • انجام کارها به صورت سفارشی
  • قیمت های مناسب عرضه
  • بهترین کیفیت پنجره upvc
  • رضایت تمامی مشتریان
  • تحویل به موقع سفارش ها
  • بهترین تولید کننده نمونه کلیه تجهیزات آلومینیومی ساختمانی
بهترین-سازنده-در-های-آلومینیومی-و-یو-پی-وی-سی-در-ستارخان
بهترین-سازنده-در-های-آلومینیومی-و-یو-پی-وی-سی-در-ستارخان

راه های ارتباط با آلومینیوم موسوی در ستارخان

مدیریت: جناب آقای میثم موسوی

تماس:

02166562837

09127696178

آدرس:

تهران- ستارخان- بین پاتریس و شهر آرا- جنب خرما فروشی یزدانی- پلاک 233

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آلومینیوم موسوی ستارخان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *