اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 3662
اصناف شهر
آش و حلیم محمد در نارمک

توضیحات آگهی

آش و حلیم محمد در نارمک

آش و حلیم محمد در نارمک خوشمزه ترین آش و حلیمی میباشد، هر ساعتی از روز از جلوی مغازه آش و حلیمی محمد عبور کنید با انبوهی از مشتریان در صف مواجه می شوید که تنها انتخابشان حلیمی محمد میباشد.

 

بهترین آش و حلیم در نارمک

در این مطلب قصد داریم بهترین آش و حلیمی در نارمک را به شما معرفی کنیم، آش و حلیم محمد خوشمزه ترین آش های نارمک را برای مشتریان عزیز خود میپزد. با تجربه ترین سرآشپزهای خوش ذوق در آش و حلیم محمد لذیذترین آش و حلیم را برای شما میپزند. استفاده از مواد اولیه تازه و بروز مانند سبزی و گوشت یکی از مهمترین دلایل خوشمزگی غذاهای آش و حلیم محمد میباشد. کش دار بودن آش های شله قلمکار و حلیم های محمد بخاطر مقدار زیاد گوشت با کیفیت در آن میباشد.

 

معرفی چند تا از آش و حلیمی های معروف  نارمک

  • حلیم شاطر احمد
  • دهکده آش پاتیل
  • آش و حلیم معنوی
  • حلیم ناصر
  • آش سرای گلستان

 

منوی غذایی آش و حلیم محمد

  • آش

  • حلیم

آش

  • شله قلمکار

  • آش رشته

  • دوغ

 

آش رشته

میدانید علت شهرت آش و حلیم محمد در نارمک بخاطر کدام منوی غذایشان میباشد؟ آش رشته های حلیم محمد خاص میباشد. تمامی مشتریان ثابت و همیشگی آش و حلیم محمد، اولین سفارششان آش رشته میباشد. در آش و حلیم محمد از تازه ترین سبزی های روز استفاده میشود. رشته آش اصفهان تنها انتخاب سرآشپزان حرفه ای آش محمد میباشد. برای خوشمزه تر شدن آش رشته، سرآشپزان محمد از خوشمزه ترین کشک های سنتی استفاده کرده و با تزئین آش رشته با مقدار زیادی نعناع داغ و سیر داغ و پیاز داغ ترکیبی عالی میسازند.

 

آش شله قلمکار

یکی از خوشمزه ترین غذاهای سنتی ما ایرانی ها آش شله قلمکار میباشد. افراد علاقه مند به گوشت قرمز طرفداران خاص این آش میباشند. در آش و حلیم محمد خوشمزه ترین آش شله قلمکار عمرتان را خواهید خورد. سرآشپزان محمد با استفاده از دستورالعمل های سنتی آشپزی، خوشمزه ترین آش شله قلمکار را طبخ میکنند. در آش و حلیم محمد در تهیه آش شله قلمکار حتی بیشتر از استانداردهای معمول از گوشت استفاده میشود که همین علت یکی از خاص بودن آش های شله قلمکار این مغازه میباشد.

 

آش دوغ

شما نیز مثل من علاقه زیادی به آش دوغ دارید، خوشمزه ترین آش دوغ های محلی را از آش و حلیم محمد خواهید خورد. مطمعن باشید آش دوغی به خوشمزگی آش محمد در نارمک پیدا نخواهید کرد. درست است که آش دوغ فقط با برنج و سبزی و نخود تهیه میشود ولی دست پخت و قلق خوشمزگی آش دوغ باعث میشود آش دوغ هر کسی خوشمزه نباشد. بدون اغراق باید بگویم که مزه عالی آش دوغ های محمد مانند آش دوغ های جاده اسالم به خلخال میباشد.

 

حلیم

در آش و حلیم محمد از بهترین کیفیت گوشت در تهیه حلیم استفاده میشود. سرآشپزان حرفه ای محمد با بهترین دستورهای غذایی، خوشمزه ترین حلیم های نارمک را می پزند. محال است حلیم به این خوشمزگی را جای دیگری بتوانید پیدا کنید. یکی از علت های خوشمزگی حلیم محمد بخاطر مقدار زیاد گوشت آن است که به اصطلاح باعث کش آمدن و قوام حلیم است.

چند وقت پیش در اخبار تلویزیون نشان میداد که بعضی حلیمی ها برای کش آمدن از پشم گوسفند در هنگام پخت استفاده میکنند. باورتان میشود تا مدت ها نمیتوانستم سمت حلیم بروم. ولی بعد از آشنایی با حلیمی محمد در نارمک بخاطر اطمینانی که به انصاف و رعایت حقوق مشتری از آنها دارم با خیال راحت از حلیمی محمد هرجمعه خرید میکنم. به شما هم پیشنهاد میکنم یک جمعه امتحانی حلیم محمد را تست کنید، مطمعن باشید مشتری هر هفته آنها می شوید.

 

چرا مردم نارمک آش و حلیمی محمد را انتخاب میکنند

 

خاص بودن مزه آش و حلیم محمد

همگی ما در طول عمرمان آش و حلیم های زیادی خورده ایم و تفاوت طعم و مزه عالی را بخوبی متوجه میشویم. تمامی مشتریان آش و حلیم محمد همیشه به این نکته خاص اشاره میکنند که طعم عالی آش و حلیم های محمد را در کمتر جایی خورده اند. بعلت این کیفیت و مزه خاص هست که مغازه کوچک آش و حلیم محمد همیشه پراز مشتری میباشد.

 

مکانی دنج برای خوردن آش و حلیم خوشمزه در نارمک

اگر اتفاقی مسیرتان به منطقه نارمک افتاده است و برای خرید به منطقه نارمک آماده اید و گرسنه شده اید، بهترین پیشنهاد ما برای خوردن یه وعده غذایی سالم و بهداشتی، آش و حلیم محمد است. در تهیه غذای محمد در مکانی دنج و آرام میتوانید آش خوشمزه خود را نوش جان کنید.

شاید شما آش رشته دوست داشته باشید و دوست شما آش شله قلمکار و یا آش دوغ. در آش و حلیم محمد برای تمام سلایق آش با بهترین کیفیت طبخ میشود. در آش و حلیمی محمد آش خوشمزه در زیباترین کاسه های چینی گل سرخ سرو میشود. ظروف سنتی زیبای آش و حلیم محمد باعث افزایش اشتهای مشتریان عزیز میشود

 

خرید آش و حلیم خوشمزه در ماه مبارک رمضان

بعضی غذاها در بین ما ایرانی ها در تمام طول سال استفاده میشود ولی در زمان های خاصی از سال بیشتر مورد استقبال قرار میگیرند. آش و حلیم نیز در بین خانواده های ایرانی طرفدارن زیادی دارد و در اکثر دورهمی های خانوادگی در سفره مهمان است. مثلا همگی ما از دورهمی های خانوادگی و حلیم صبح جمعه خاطرات قشنگی داریم.

یکی از مناسبت های هر ساله ما ایرانی ها ماه مبارک رمضان میباشد که آش و حلیم یکی از غذاهای اصلی سفره های افطار میباشد. نزدیک اذان مغرب صف های طولانی جلوی آش و حلیم محمد نشان از کیفیت بالا و خوشمزه بودن آنها میباشد.

 

سفارش آنلاین آش و حلیم در نارمک

فکرش را بکنید در یک روز برفی و سرد زمستانی از بیرون آمده اید و کلی هوا سرد بوده ، ناگهان با خود می گویید که در این هوای سرد چقدر آش داغ میچسبد. فقط با یک تلفن میتوانید از آش و حلیم محمد در نارمک، سفارش آش بدهید. در چشم بر هم زدنی آش داغ خوشمزه درب منزل تحویل شما داده میشود. نوش جان

 

خدمات برتر آش و حلیم محمد در نارمک

  • خوشمزه ترین آش در نارمک
  • بهترین آش دوغ
  • لذیذترین آش شله قلمکار
  • پر گوشت ترین حلیم های نارمک
  • استفاده از بهترین مواد اولیه تازه
  • رعایت کامل موارد بهداشتی
  • رضایت بالای مشتریان
  • قیمت های مناسب
  • ارسال رایگان
  • سفارش اینترنتی
  • بهترین حلیم و آش در ماه رمضان
  • سرویس رایگان

 

ارتباط با آش و حلیم محمد در نارمک :

مدیریت: جناب آقای محمد اسکندری

شماره تماس:

09129539231

02177257600

آدرس:

تهران ، نارمک ، 35متری گلستان ، نبش تقاطع شهید ثانی ، آش و حلیم محمد

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آش و حلیم محمد در نارمک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *