اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 5394
اصناف شهر

توضیحات آگهی

آزمایشگاه پاتوبیولوژی لشگرک

آزمایشگاه پاتوبیولوژی لشگرک با بیش از دو دهه فعالیت در تشخیص دقیق بیماری ها، بهترین خدمات تشخیص پزشکی را به مردم منطقه ارائه نموده است. این مجموعه ازابتدای فعالیت، ارائه بهترین خدمات کیفی را از اهداف مجموعه کاری خود تعیین نموده است و خدا را شاکریم که توانسته ایم رضایت اکثریت مراجعین خود را جلب نماییم. تلاش برای ارائه هر چه بهتر خدمات را از اهداف کاری خود میدانیم، تا به ارتقای سلامت جامعه کمک بیشتری کنیم.

 

بهترین آزمایشگاه در لشگرک تهران

به علت رضایت بالای مراجعین، به عنوان بهترین مرکز تشخیص پزشکی در منطقه لشگرک تهران شناخته شده ایم. تمامی مردم این منطقه و سایر مناطق نزدیک دیگر تهران، برای انجام تست های آزمایشگاهی و چکاپ، مجموعه ما را انتخاب میکنند. کیفیت اتفاقی نیست و حاصل تلاش شبانه روزی کلیه تیم آزمایشگاه پاتابیولوژی لشگرک میباشد. به علت انجام کلیه تست های آزمایشگاهی تشخیصی با دقت و سرعت بالا توانسته ایم رضایت مراجعین خود را به دست بیاوریم.

خدمات-آزمایشگاه-پاتوبیولوژی
خدمات-آزمایشگاه-پاتوبیولوژی

خدمات آزمایشگاه پاتوبیولوژی

از افتخارات خود می دانیم که با تلاش شبانه روزی توانسته ایم تمامی آزمایش های تخصصی را در آزمایشگاه پاتوبیولوژی لشگرک برای مراجعین عزیزخود انجام بدهیم. تمامی آزمایش های ابتدایی مانند چکاپ های روتین سالانه مانند میزان قند خون و چربی خون و اوره و ویتامین ها با دقت بالا انجام میشود. غربال گری های دوره بارداری و حاملگی توسط بهترین متخصصین ما انجام میشود تا نوزاد شما در بهترین شرایط  جسمی رشد کند. تست های هورمون شناسی مورد نیاز شما را با پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی انجام می دهیم.

 

خدمات تخصصی آزمایشگاه پاتوبیولوژی لشگرک

  • ایمنوهماتولوژی
  • بیوشیمی
  • میکروب شناسی
  • ایمونو الکتروفورز
  • پاتولوژی
  • سیتولوژِی
  • هماتولوژی
  • ایمونولوژی
  • سرولوژی
  • هورمون شناسی
خدمات-برتر-آزمایشگاه-پاتوبیولوژی-لشگرک
خدمات-برتر-آزمایشگاه-پاتوبیولوژی-لشگرک

چرا باید ازمایشگاه پاتوبیولوژی لشگرک را انتخاب کنیم

 

بزرگترین آزمایشگاه در منطقه لشگرک

با همت و تلاش شبانه روزی و لطف و یاری خداوند متعال، توانسته ایم آزمایشگاه کوچک خود را در طی بیست سال فعالیت صادقانه خود گسترش داده و امروز به عنوان بزرگترین آزمایشگاه در منطقه لشگرک تهران به مردم عزیز این منطقه خدمات عالی ارائه کنیم. فضای بزرگ انتظار و بخش های متعدد نمونه گیری قطعا در آرامش قبل از آزمایش شما موثر خواهد بود و در کمترین زمان ممکن کار نمونه گیری شما توسط پرسنل این مجموعه انجام خواهد شد.

فضای بزرگ آزمایشگاه در بخش انجام تست های آزمایشگاهی باعث دقت بالای جواب آزمایش ها خواهد شد و به هیچ وجه امکان اشتباه و جابجایی نمونه ها رخ نخواهد داد.

 

آزمایشگاه با دستگاه ها و تکنولوژی استاندارد روز دنیا

برای دقت بالای جواب آزمایش ها، نیاز به استفاده از دقیق ترین دستگاه های به روز میباشد. مدیریت این آزمایشگاه به لطف تیم مسئولیت پذیر خود بهترین برندهای بازار را برای تمامی دستگاه های تخصصی آزمایشگاهی پیدا نموده و اقدام به تهیه آنها کرده اند. پیشرفته ترین دستگاه های انکوباتور و شیکر و هودهای شیمیایی را برای دقت بالای جواب آزمایشات تهیه کرده ایم.  به علت تعداد زیاد دستگاه های مورد نیاز، جواب کلیه تست های آزمایشگاهی با بیشترین سرعت ممکن داده میشود.

 

همکاری با بهترین دکترین آزمایشگاهی و با سابقه

مدیریت آزمایشگاه پاتوبیولوژی لشگرک، برای تشخیص دقیق و موثر بیماری های مراجعین محترم، از بهترین دکترهای متخصص علوم آزمایشگاهی دعوت به همکاری نموده است. علم و تخصص این متخصصین باعث میشود دقیق ترین جواب آزمایشات را برای مراجعین خود آماده کنیم. تجربه بالای کاری تمامی متخصصین این مرکز، ما را به عنوان قوی ترین آزمایشگاه تشخیص پزشکی در منطقه متمایز کرده است.

برای ارتقای کیفی خدمات ارائه شده به بیماران، تمامی پرسنل این آزمایشگاه در دوره های تخصصی مربوطه شرکت مینمایند، تا بر طبق جدیدترین دستاوردهای روز دنیا بهترین خدمات تخصصی را به مراجعین عزیز ارائه کنند.

خدمات-تخصصی-آزمایشگاه-پاتوبیولوژی-لشگرک
خدمات-تخصصی-آزمایشگاه-پاتوبیولوژی-لشگرک

امکان نمونه گیری در منزل یا محل کار

به علت درگیری های شغلی بسیاری از افراد و کمبود وقت، بهترین متخصصین خود را برای نمونه گیری به محل مورد نظر شما میفرستیم، تا بهترین خدمات را در محل برای شما انجام بدهیم. بسیاری از افراد مسن و کهن سال به علت مشکلات حرکتی به سختی میتوانند حرکت کنند و امکان حضور در آزمایشگاه برایشان کمی سخت میباشد. ما بهترین خدمات نمونه گیری در منزل را برای راحتی افراد مسن انجام می دهیم.

 

خدمات آنلاین

برای راحتی مراجعین و همراهان عزیز آنها و کاهش تردد و سفرهای بین شهری، جواب آزمایشات شما به صورت اینترنتی قابل پیگیری میباشد. در صورت درخواست شما میتوانیم به محض آماده شدن جواب آزمایش، نتیجه را به آدرس پست الکترونیک شما ارسال نماییم. یکی از دیگر خدمات ما ارسال جواب آزمایش به درب منزل میباشد. انتخاب روش ارسال جواب آزمایش با شما، سایر هماهنگی آن با تیم حرفه ای و مسدولیت پذیر ما.

 

همکاری با بسیاری از بیمه های تکمیلی

برای اینکه در پرداخت هزینه های درمانی به بیماران خود کمک کرده باشیم، با بسیاری از بیمه های خدمات درمانی و تامین اجتماعی برای بهره مندی از بیمه های تکمیلی قراردادهایی انعقاد کرده ایم. بسیاری از ارگان های دولتی مانند بازنشسته های تامین اجتماعی و ارتش و سپاه و بانک های مختلف طرف قرارداد این مجموعه میباشند. برای کمک به شرایط اقتصادی بیماران شرایطی را فراهم کرده ایم که بهترین خدمات را با مناسب ترین تعرفه های قیمتی دریافت کنید.

همکاری-با-بسیاری-از-بیمه-های-تکمیلی
همکاری-با-بسیاری-از-بیمه-های-تکمیلی

رضایت بالای مراجعین

به علت ارائه کلیه خدمات آزمایشگاهی تشخیصی در آزمایشگاهی بزرگ با رعایت کلیه شرایط بهداشتی، توانسته ایم بیشترین رضایت مندی را در مراجعین داشته باشیم. در هر ساعتی که به مجموعه ما سری بزنید با تعداد زیادی از مراجعین روبرو میشوید که  با دقت و نظم و در اسرع وقت کار آن ها در حال انجام و پیگیری میباشد. برای حفظ آرامش  شما مراجعین عزیز تمام تلاش خود را خواهیم کرد. حق مسلم شما میدانیم که  برای بهبود روند درمان، بهترین خدمات را در محیطی آرام دریافت کنید.

 

خدمات برتر آزمایشگاه پاتوبیولوژی لشگرک

  • جواب دهی آنلاین
  • تیمی متخصص و با تجربه
  • مجهزترین دستگاه های پیشرفته به روز آزمایشگاهی
  • دقت بالای آزمایش ها
  • جواب دهی سریع
  • امکان نمونه گیری در محل
  • قیمت های مناسب
  • همکاری با بسیاری از بیمه های تکمیلی درمان
  • برخورد عالی پرسنل
  • رعایت موارد بهداشتی
همکاری-با-بهترین-دکترین-آزمایشگاهی-و-با-سابقه
همکاری-با-بهترین-دکترین-آزمایشگاهی-و-با-سابقه

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آزمایشگاه پاتوبیولوژی لشگرک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *