اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

آزمایشگاه دامپزشکی لابرا ستارخان

آزمایشگاه دامپزشکی لابرا ستارخان با مجهزترین دستگاه های تشخیصی و متخصصین حرفه ای در کلیه بخش ها در خدمت مراجعین عزیز می باشد. کلیه این تست ها با دقت و سرعت بالا برای کلیه حیوان های خانگی مانند سگ و گربه و پرنده های زینتی انجام می شود. این ازمایشگاه معتبرترین گواهینامه های ایزو را دارا می باشد و جزو معتبر ترین آزمایشگاه های دامپزشکی تهران می باشد.

بسیاری از کلینیک های معتبر برای انجام کلیه تست های دامپزشکی این مجموعه تشخیصی را معرفی می نمایند. زیرا با انجام آزمایش های با دقت بالا به تشخیص دقیق و سریع بیماری حیوان خانگی شما کمک فروانی خواهند کرد.

بزرگترین آزمایشگاه دامپزشکی ستارخان

کمتر آزمایشگاه دامپزشکی در تهران را پیدا خواهید کرد که کلیه تست های خون شناسی، بیبوشیمی، میکروب شناسی، سرولوژی و مولکولی را برای حیوان خانگی شما انجام بدهند. کلیه کیت های تشخیصی با دقت بالا را از معتبرترین برندهای دنیا تهیه کرده ایم تا دقیق ترین جواب های آزمایشگاهی را ارائه کنیم. تمامی دستگاه های پی سی آر، سانتریفیوژ و میکروسکوپ از پیشرفته ترین مدل ها در آزمایشگاه لابرا موجود می باشد تا با سرعت بالا کلیه تست های لازم تشخیصی را برای کلیه حیوانات خانگی انجام بدهیم. 

معرفی تیزر آزمایشگاه دامپزشکی لابرا

بهترین آزمایشگاه برای سگ و گربه خانگی

کلیه تست ها و آزمایش های روتین حیوانات خانگی سگ و گربه با مجهزترین دستگاه های آزمایشگاهی انجام می شود. با انتخاب این آزمایشگاه مطمئن خواهید بود که دقیق ترین تست های آزمایشگاهی بیوشیمیایی و مولکولی را انجام داده اید و با اطمینان خاطر بیماری حیوان خانگی شما به دقت تشخیص داده می شود تا مراحل درمان را به خوبی پیگیری نمایید. اگر به سلامتی سگ و گربه تان اهمیت می دهید، در کنار انتخاب بهترین کلینیک دامپزشکی باید معتبرترین آزمایشگاه تشخیصی را نیز پیدا کرده باشید تا با بالاترین استاندارد پزشکی شرایط نگه داری از حیوان خانگی تان را فراهم کرده باشید.

با دقیق ترین روش های ممکن رایج کلیه آلودگی های میکروبی، ویروسی و باکتریایی را به سرعت تشخیص می دهیم تا با مشاوره های دامپزشکتان بهترین روش های درمانی را آغاز نمایید. شاید برای درمان حیوان خانگی تان بیشتر تمرکزتان روی انتخاب دامپزشک عالی می باشد، ولی حتما توجه دارید که اگر آزمایشگاهی با دقت پایین بیماری حیوان شما را به اشتباه تشخیص بدهد چه قدر دوره درمان طولانی تری را پشت سر خواهید گذراند تا سلامتی حیوان تان به طور کامل باز گردد. همین عامل مهم باید باعث می شود تنها آزمایشگاه های معتبر و شناخته شده را انتخاب نمایید.

 

تست های رایج سگ و گربه

  • تست پر کاری غده تیروئید در گربه ها
  • آزمایش خون و کلیه تست های بیوشیمیایی
  • کلیه چکاپ های معمول و سالیانه
  • توکسوپلاسموزیس
  • پمفیگوس فولیاسئوس
  • تست هاری
  • تشخیص پانکراتیت

 

آزمایش و ارسال نمونه های هاری به اروپا

هاری یکی از خطرناک ترین بیماری های مشترک بین انسان و حیوان می باشد. بسیاری از کشورهای اروپایی قوانین سخت گیرانه ای برای ورود حیوان های خانگی به کشورشان دارند که امری لازم و ضروری می باشد. به تازگی قصد دارید به یکی از کشورهای اروپایی مسافرت نمایید و سگ خود را نیز همراه خود ببرید؟ علاوه بر داشتن پاسپورت و گواهی سلامت باید برگه آزمایش هاری را نیز برای خروج از کشور داشته باشید.

حیوان خانگی شما لازم است که قبل از سفر واکسن های هاری را در زمان های مشخص تزریق نماید، آنتی بادی های ترشح شده در بدن حیوان با انجام آزمایش قابل تشخیص می باشد. از آنجا که آزمایشگاه های داخل کشور مورد تایید کشورهای خارجی نمی باشند، نمونه های هاری حیوان شما را به کشورهای اروپایی ارسال می کنیم تا بدون مشکلی کارهای تایید مدارک گواهی سلامتی حیوان شما صادر بشود.

 

انجام آزمایشهای تخصصی مولکولی مانند تعیین جنسیت پرنده، FIP و غیره

برای انجام بعضی از تست های حیوانات خانگی تست های تشخیصی وجود ندارد و یا اینکه تست های تشخیصی معتبری در داخل کشور وجود ندارد. در چنین مواردی می توان از روش های تشخیصی مولکولی استفاده نمود. یکی از این موارد، تشخیص جنسیت پرنده ها می باشد، در بسیاری از پرنده ها از روی علائم ظاهری نمی توان به جنسیت پی برد، بنابراین لازم است آزمایش های تخصصی مولکولی را در آزمایشگاه های معتبر انجام بدهید.

تیم متخصص آزمایشگاه دامپزشکی لابرا با دقیق ترین دستگاه های پی سی آر و سایر روش های مولکولی با دقت بالا تست های مولکولی حیوان های خانگی نازنین شما را انجام می دهند. با تست از روی نمونه پر پرنده می توان به سادگی به جنسیت آن پی برد.

بیماری FIP  یکی از شایع ترین بیماری های ویروسی در گربه سانان می باشد. علائم این بیماری بیشتر مشابه با بیماری های گوارشی می باشد و قابل انتقال به سایر حیوان ها نیز می باشد. برای درمان گربه های مشکوک به این بیماری ابتدا باید بیماری به طور دقیق تشخیص داده بشود تا مراحل درمانی به صورت دقیق انجام شود. کارشناسان آزمایشگاه لابرا با دقیق ترین روش های ژنتیکی و مولکولی تست FIP  را انجام می هند.

 

بهترین دامپزشکی جهت انجام خدمات نمونه گیری در منازل

انجام چکاپ های دوره ای و سالیانه باعث می شود که از سلامتی حیوان خانگی تان مطمئن شوید. تشخیص زود هنگام بیماری باعث درمان سریع تر و موثر تر می شود. گاهی اوقات کمبود وقت و مشغله های کاری باعث میشود که این کار مهم را به تعویق بیاندازید، کارشناسان آزمایشگاه دامپزشکی لابرا با انجام کلیه تست های لازم در منزل به سلامتی بیشتر حیوان شما کمک شایانی خواهند کرد.

یکی از بزرگترین امتیازات آزمایشگاه دامپزشکی لابرا ارائه خدمات نمونه گیری در منزل می باشد. اگر فکر می کنید که حیوان خانگی شما با مراجعه به آزمایشگاه  احساس نارحتی می کند، جای هیچ نگرانی نمی باشد، کارشناسان متخصص لابرا در زمان مورد نظر شما در منزل کار نمونه گیری را با دقت بالا انجام می دهند. از تست های قابل انجام در منزل می توان به موارد کلیه کیت های تشخیصی بیماری، نمونه برداری، قند خون، سرم تراپی، تزریق دارو، تشخیص انگل اشاره نمود.

گرفتن نمونه ادار حیوان با رعایت شرایط لازم با دقت بالا توسط کارشناسان لابرا انجام میشود. متخصصین لابرا با ارائه بهترین راهنمایی های تخصصی قبل از نمونه برداری به دقت بالای جواب آزمایشات کمک فراوانی خواهند کرد.

 

راه های ارتباط با آزمایشگاه دامپزشکی لابرا ستارخان

مدیریت: سرکار خانم فاطمه جدیری شکری
تماس:
02166909151
09125674060
09336464251
آدرس: تهران- ستارخان- نرسیده به توحید- نبش خیابان کوثر سوم- پلاک 4 – طبقه همکف

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آزمایشگاه دامپزشکی لابرا ستارخان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *