اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

آزمایشگاه تشخیص پزشکی دکتر نظری در تهرانپارس

آزمایشگاه تشخیص پزشکی دکتر نظری در تهرانپارس یکی از بهترین آزمایشگاههای منتخب در محله تهرانپارس است، که برای رفاه مراجعین محترم که در اطراف آن محل سکونت دارند تاسیس شده است که با محیطی کاملا بهداشتی و کادر حرفه ای و دستگاههای پیشرفته و به روز دنیا و جواب دهی سریع،  آماده خدمت رسانی به بیماران و مراجعین می باشد. این آزمایشگاه دارای بخش های مختلفی می باشد که در ذیل بیان شده است:

معرفی تیزر آزمایشگاه تشخیص پزشکی دکتر نظری

انجام تمامی آزمایشات تخصصی و فوق تخصص بالینی

آزمایشگاه تشخیص پزشکی دکتر نظری در تهرانپارس مفتخر است تمامی آزمایشات هورمون شناسی، بیوشیمی، ایمونولوژی، ژنتیک پزشکی، هماتولوژی و انعقادی، پاتولوژی وسیتولوژی، میکروب شناسی، مولکولی را انجام می دهد.

دقیق-ترین-دستگاه-های-سنجش-و-اندازه-گیری
دقیق-ترین-دستگاه-های-سنجش-و-اندازه-گیری

غربال گری سلامت سنین مختلف که شامل:

  • نوزادان
  • کودکان که در سنین 12-2
  • نوجوانان در سنین 18-13
  • بزرگسال 2-19
  • بزرگسال سنین 49-30
  • میانسالان 50 و بیشتر

می باشد نیز در مرکز تشخیص پزشکی دکتر نظری انجام می شود.

 

تست های بارداری:

برای مادران باردار نیز تست ها و غربال گری سه ماهه اول و دوم و غربال گری سلامت مادر و جنین، آزمایش NITP ، آمینوسنتز، آزمایش های دوران بارداری و محاسبه تقریبی زمان بارداری نیز در این مرکز انجام می پذیرد.

غربال-گری-سلامت-سنین-مختلف-که-شام
غربال-گری-سلامت-سنین-مختلف-که-شام

چرا باید ازمایشگاه تشخیصی دکتر نظری را انتخاب کنیم

نمونه گیری در منزل توسط کادر حرفه ای آزمایشگاه

آزمایشگاه پاتولوژی و ژنتیک دکتر نظری با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی، کادر مجرب ،  جهت رفاه حال مراجعین گرامی آماده نمونه گیری در منزل و یا مکان مورد نظرشما عزیزان می باشد.

 

طرف قرارداد با کلیه بیمه های خدمات درمانی

در آزمایشگاه تشخیص پزشکی دکتر نظری می توان از بیمه های تکمیلی استفاده کرد. می دانیم که با این شرایط اقتصادی بیمه های تکمیلی می توانند مقداری هزینه آزمایشات را کم کند. بیمه های تکمیلی طرف قرارداد با آزمایشگاه دکتر نظری  شامل ایران، پارسیان، تجارت، سلامت، دانا، ملت، ملی می باشد که هر کدام از آنها فرانشیز خود را دارند.

مجهز-به-پیشرفته-ترین-سیستم-های-آزمایشگاهی-روز-دنیا 
مجهز-به-پیشرفته-ترین-سیستم-های-آزمایشگاهی-روز-دنیا

مجهز به پیشرفته ترین سیستم های آزمایشگاهی روز دنیا 

کیفیت دستگاههای آزمایشگاهی برای فعالیت های آزمایشگاه بسیار مهم هستند. تنوع آنها و برند های تولید کننده تجهیزات آزمایشگاههی بسیار زیاد است.  کیفیت دستگاهها و نیز قیمت آنها فاکتورهای مهمی در انتخاب آنهاهستند. آزمایشگاه تشخیص پزشکی دکتر نظری دارای مجهزترین و پیشرفته ترین سیستم های آزمایشگاهی با درصد خطای پایین می باشد که مهترین آنها شامل:

 

هیتر استیرر:

دستگاهی است برای هم زدن و حرارت دادن نمونه ها می باشد که دارای هم زن مغناطیسی و نیز هیتر می باشد.این دستگاه به عنوان شیکر آزمایشگاهی هم استفاده می شود.

 

 سانتریفیوژ:

در این دستگاه با استفاده از نیروی گریز از مرکز و چگالی مایعات، می توان مایعات را از هم جدا کرد و همچنین  تمامی آلودگی ها  را از مایعات جدا نمود.

 

دستگاه اتوکلاو:

این دستگاه برای ضدعفونی کردن تجهیزات آزمایشگاهی کاربرد دارد. به دلیل گران قیمت بودن، این دستگاه در به ندرت در آزمایشگاهی دیده می شود ولی در آزمایشگاه تشخیص پزشکی دکتر نظری این دستگاه برای استریل کردن تجهیزات آزمایشگاهی موجود است.

 

هود آزمایشگاهی :

فعالیت های آزمایشگاهی مثل تهیه اسید یا تولید بخار اسیدی وغیره باعث وجود ذرات شیمیایی و غبار در هوای آزمایشگاه می شوند، که می بایست برای حفظ سلامتی کادر لابراتور در مقابل هوای مسموم وجود داشته باشد.

 

چراغ بونزن:

کاربرد این دستگاه حرارت دادن و استریل کردن اجسام فلزی می باشد.

 

دسیکاتور آزمایشگاهی:

در این دستگاه یک ظرفی وجود دارد، اگر اجسامی که در آن قرار داده شوند دارای رطوبت باشند می تواند آنها را خشک کند (در ته ظرف ماده خشک کننده وجود دارد)، ضمنا می تواند برای اجسامی استفاده شود که نیاز به نگهداری در یک مکان خشک دارند.

 

دستگاه انکوباتور

دستگاهی بسیار لازم و مهم  در آزمایشگاهها می باشد که برای کشت سلولی نمونه استفاده می شود و شرایط محیطی آن به گونه ای است (از لحاظ رطوبت و دما)  که به رشد میکروارگانیسم ها کمک می کند. با توجه به محیط و نوع لابراتوار، انواع یخچالی و کلاسیک آن وجود دارد.

 

پی‌ست

بطری نرم و پلاستیکی با یک ورودی باریک می باشد که برای استریل لام و لوله ها و نیز وسایل شیشه ای که در آزمایشگاه وجود دارد استفاده می شود. بدنه پی ست ها بسار مقاوم در برابر متانل و آب دیونیزه می باشند، زیرا از پلی اتیلن درجه 1 ساخته شده اند.

نمونه-گیری-در-منزل-توسط-کادر-حرفه-ای-آزمایشگاه
نمونه-گیری-در-منزل-توسط-کادر-حرفه-ای-آزمایشگاه

ترازوی آنالیتیکال:

این ترازو جرم کمتر از میلی گرم را در آزمایشگاه میکروبیولوژی اندازه گیری می کند. با توجه  به این که جریان هوا بر روی جرم  نمونه اثر می گذارد ، ترازوی آنالیتیکال محفظه ای دارد که اجازه عبور جریان هوا را در آن نمی دهد و نیز حبابی بر روی ترازو وجود دارد که تکنسین آزمایشگاه  قبل از شروع به کار مطمئن می شود که ترازو دقیق می باشد. این ترازو بسیار دقیق است و برای کارهایی نظیر وزن کردن موادی که قرار است آزمایش شود وهمچنین مشخص کردن چگالی و خلوص و نیز کنترل کیفی یا QC استفاده می شود.

 

دقیق ترین دستگاه های سنجش و اندازه گیری

در آزمایشگاه میکروبیولوژی، هدف شناختن انواع مختلف میکروارگانیسم ها و دانستن اطلاعات بیشتر راجع به آنها می باشد، در نتیجه یک سری تجهیزات آزمایشگاهی بین همه آزمایشگاهها مشترک است.

ولی بعضی از تجهیزات و دستگاههای سنجش و اندازه گیری ممکن است در برخی از آزمایشگاههای که زمینه فعالیت متفاوتی دارند وجود داشته باشد. در واقع با توجه به کاری که قرار است آن آزمایشگاه انجام دهند نوع دستگاههای آزمایشگاهی نیز متفاوت است.

 

پرسنل کارآزموده و حرفه ای

یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب یک آزمایشگاه مجهز و دقیق، تمیزی آن و نیز پرسنل کارآزموده و حرفه ای آن مجموعه  می باشد، که از همان ابتدا از نحوه خون گیری بیمار و انجام کلیه تست های آزمایشگاهی  تا اعلام نتیجه نهایی، می توان حرفه ای بودن آن آزمایشگاه را متوجه شد. اگر در فرآیند جواب آزمایشات اشتباهی رخ دهد، پزشک معالج نیز بیماری را  اشتباه تشخیص داده و روند بهبود بیمار به خوبی انجام نمیشود.

پس کادر آزمایشگاه در دقت جواب آزمایشات بسیار مهم است. در آزمایشگاه تشخیص پزشکی دکتر نظری از پرسنل کار بلد با تحطیلات دانشگاهی از دانشگاههای معتبر دولتی استفاده شده است که باعث افتخار این مجموعه می باشد.

 

راه های ارتباطی با ما:

مدیریت: جناب آقای دکتر جواد کمیجانی

تماس:

09126908783

09367001617

02177867333

آدرس: تهران- تهرانپارس- پایین تر از فلکه اول- نبش 136 غربی- پلاک 8- واحد 2 و 3

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آزمایشگاه تشخیص پزشکی دکتر نظری در تهرانپارس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *