اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 5502
اصناف شهر
آزمایشگاه تشخیص پزشکی بهزاد

توضیحات آگهی

آزمایشگاه تشخیص پزشکی بهزاد

آزمایشگاه تشخیص پزشکی بهزاد یکی از مجهزترین و دقیق ترین آزمایشگاه های خون میباشد که کلیه چکاپ های روتین و تخصصی و فوق تخصصی شما عزیزان را با دقت و سرعت کافی انجام میدهد. بهترین تجهیزات و دستگاه های پیشرفته مورد نیاز و مجرب ترین کادر پزشکی باعث دقت بالای جواب آزمایشات این مرکز شده است.

بهترین آزمایشگاه تشخیص پزشکی در پردیس

اگر ساکن منطقه پردیس میباشید و پزشک معالج شما برای تشخیص دقیق تر بیماری شما، آزمایش خون برای شما توصیه کرده است حتما برای انجام این آزمایش خون به آزمایشگاه تشخیص پزشکی بهزاد مراجعه کنید. در این آزمایشگاه  با دقت بالا جواب تست های شما مشخص میشود و این دقت بالا باعث تشخیص سریعتر بیماری و در ادامه بهبود کامل شما عزیزان میشود.

 

برای آزمایش خون در پردیس به کجا مراجعه کنیم؟

اگر در منطقه پردیس دنبال آزمایشگاه با دقت بالا میباشید که کلیه تست های ممکن را انجام بدهد بهترین مورد پیشنهادی، آزمایشگاه تشخیص پزشکی بهزاد میباشد. در ادامه مطلب به معرفی خدمات برتر این ازمایشگاه میپردازیم .

 

آزمایش روتین پزشکی

کلیه تست های روتین و معمول شما در بالاترین کیفیت و دقت در آزمایشگاه تخصصی بهزاد انجام میشود. جواب کلیه این تست ها در اسرع وقت به شما عزیزان تحویل داده میشود که هر چه سریعتر روند درمان و بهبودی خود را کامل کنید. کلیه تست های روتین پزشکی مانند تعیین نوع گروه خونی و تست های قند و چربی و کلسترول و تیروئید و تری گلیسرید و اوره و تعداد گلبول های قرمز و سفید و پلاکت ها را در آزمایشگاه تشخیص پزشکی بهزاد انجام بدهید.

 

آزمایش تخصصی خونی

کلیه تست های تخصصی شما را برای شما انجام میدهیم و با دقت بالا و در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان میباشیم. بعلت دستگاه های پیشرفته و مورد نیاز برای انجام تست های تخصصی و نیروی پزشکی با تجربه و ماهر انجام کلیه تست های تخصصی چکاپ های پزشکی خود را در آزمایشگاه تشخیص پزشکی بهزاد انجام بدهید. کلیه تست های تخصصی هورمونی خود را با بالاترین کیفیت در آزمایشگاه تشخیص پزشکی بهزاد انجام بدهید.

 

آزمایش فوق تخصصی پزشکی

آزمایشگاه فوق تخصصی بهزاد کلیه آزمایشات فوق تخصصی پزشکی شما را برای تشخیص دقیق نوع بیماری انجام میدهد. برای تشخیص دقیق بیماری های خاص و خود ایمن و تشخیص مرحله بیماری و شدت آن، دکتر معالج با مشاهده هر علایم مشکوکی تست های فوق تخصصی را تجویز میکند که به تشخیص بیماری و انتخاب روش درمان کمک شایانی بکند. از دیگر تست های فوق تخصصی میتوان به تشخیص های انواع سرطان ها و آزمایشات قبل از پیوند اعضای بدن اشاره کرد، بعلت اهمیت جواب این آزمایشات در بهبود بیماری بهتر است در آزمایشگاه های معتبر این تست ها انجام بشود.

بهترین مرکز تشخیصی برای تست های فوق تخصصی آزمایشگاه تشخیص پزشکی بهزاد میباشد. گاهی اوقات بعلت نیاز به دستگاه های پیشرفته، بعضی آزمایشگاه ها قادر به انجام بعضی تست های تشخیصی نمیباشد ولی آزمایشگاه تشخیص پزشکی بهزاد با مجهزترین بخش آزمایشگاهی جوابگوی کلیه نیازهای تشخیصی شما عزیزان میباشد و تمام تلاش تیم مدیریت و پرسنل آزمایشگاه تشخیص پزشکی بهزاد برای ارائه هر چه با کیفیت تر خدمات تشخیصی به شما عزیزان میباشد.

 

چند وقت یکبار باید چکاپ پزشکی انجام بدهیم؟

گاهی اوقات پس از مراجعه به پزشک متخصص و مشاهده علایم مشکوک به بیماری خاصی، پزشک معالج برای تشخیص بهتر نوع بیماری چکاپ پزشکی از موارد متعددی را برای بیمار تجویز میکند. این چکاپ های پزشکی باعث تشخیص دقیق نوع بیماری میشود و ادامه روند درمان را تسریع میکند. در حالت عادی نیز برای بررسی وضعیت عادی و سلامتی بدن بهتر است سالی یکبار چکاپ های عادی و سالیانه مانند قند خون و چربی خون و کلسترول و تیروئید و تری گلیسرید انجام شود.

 

علت انتخاب آزمایشگاه تشخیص پزشکی بهزاد

 

آزمایشگاهی مجهز و پیشرفته

مدیریت آزمایشگاه پزشکی بهزاد بهترین و مجهزترین دستگاه های مورد نیاز برای کلیه کارهای تشخیصی را تهیه کرده و از هر دستگاهی بهترین نوع آن را تهیه کرده که دقیق ترین جواب آزمایشات را برای مراجعین محترم داشته باشد. تعداد کافی از دستگاه های مورد نیاز باعث سرعت کافی در جواب دهی به شما عزیزان میشود. آزمایشگاه  پزشکی بهزاد بعلت داشتن دستگاه های پیشرفته و به تعداد کافی، بعضی تست های آزمایشات آزمایشگاه های همکار را نیز انجام میدهد

 

کادر پزشکی متخصص و با تجربه

آزمایشگاه پزشکی بهزاد با بهره گیری از بهترین کادر پزشکی متخصص و با تجربه، ارائه دهنده بهترین کیفیت خدمات رسانی به مراجعین محترم میباشد. دقت بالای جواب آزمایشات پزشکی، آزمایشگاه پزشکی بهزاد بعلت تجربه بالای کادر پزشکی در حین انجام کار و نظارت بالا در روند بهتر امور میباشد. کلیه کادر اجرایی نیز با صبوری و مسئولیت پذیری پاسخگوی شما عزیزان بوده و با سرعت و دقت کافی در خدمت شما عزیزان میباشند.

 

سرعت و دقت بالای تشخیصی

دقیق ترین جواب تست های تشخیصی خود را در کوتاه ترین زمان ممکن از آزمایشگاه تشخیص بهزاد بخواهید. همراهی توامان دقت و سرعت بالا نتیجه تلاش و تخصص تیم پزشکی این  آزمایشگاه تشخیص پزشکی میباشد و این نشان دهنده کیفیت بالای کار ما و تلاش مستمر برای کسب رضایت و ارائه هر چه بهتر و بیشتر خدمات تشخیصی به شما عزیزان میباشد.

 

رضایت بالای مراجعین

آزمایشگاه بهزاد بعلت مجهز بودن بخش آزمایشگاه و کادری مجرب و با تخصص و سرعت عمل کافی در انجام امور و دقت بالای جواب آزمایشات بیشترین رضایت مراجعین را به همراه دارد و نظرسنجی های مستمر این مرکز نشان دهنده رضایت بالای مراجعین میباشد.

 

انعقاد قرارداد با بیمه های مختلف

آزمایشگاه پزشکی بهزاد برای جبران بخشی از هزینه های درمانی شما عزیزان با تعداد زیادی از بیمه های درمان تکمیلی قرارداد همکاری بسته است. از این مراکز طرف قرارداد میتوان به بیمه های تامین اجتماعی، نیروهای مسلح، ارتش، بانک ها مانند بانک تجارت، ملی، ملت اشاره نمود. آزمایشگاه تخصصی بهزاد ارائه کننده با کیفیت ترین خدمات تشخیصی با بیشترین پوشش بیمه ای میباشد.

 

ارائه خدمات آنلاین

ازمایشگاه تشخیص بهزاد برای راحتی شما عزیزان و احترام به وقت شما، در صورت تمایل شما جواب آزمایشات تشخیصی شما را به درب منزل شما ارسال میکند. اگر دسترسی راحتی به اینترنت داشته باشید، همکاران ما در ایمیلجواب آزمایش را برای شما ارسال میکنند.

 

خدمات برتر آزمایشگاه تشخیص پزشکی بهزاد

  • مجهزترین مرکز تشخیص پزشکی
  • داشتن کادری مجرب و دلسوز
  • سرعت و دقت عمل بالا
  • داشتن بیشترین خدمات بیمه ای

 

راه های ارتباطی با آزمایشگاه تشخیص پزشکی بهزاد

مدیریت: جناب آقای دکتر رضایی

شماره تماس:

09380107272

02176270329

02176490836

آدرس:

پردیس ، میدان عدالت ، خیابان فروردین جنوبی ، خیابان نیایش ، خیابان شهریار ، روبروی پاساژ آسمان ، پلاک 6

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آزمایشگاه تشخیص پزشکی بهزاد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *