اصناف شهر
اصناف شهر
آزمایشگاه تشخیص طبی دکتر مهدوی در آیت الله کاشانی

توضیحات آگهی

آزمایشگاه تشخیص طبی دکتر مهدوی در آیت الله کاشانی

آزمایشگاه تشخیص طبی دکتر مهدوی در آیت الله کاشانی ارائه دهنده کلیه خدمات تشخیص پزشکی در اسرع وقت به شما عزیزان میباشد. دقت بالای جواب آزمایشات این مرکز در کنار جوابدهی سریع از امتیازات مهم این مرکز تشخیصی میباشد.

 

خانم دکتر نسترن مهدوی

خانم دکتر نسترن مهدوی یکی از بهترین پزشکان متخصص و متعهد میباشد که مدیریت آزمایشگاه تشخیص طبی دکتر مهدوی را در آیت الله کاشانی به عهده دارند. خانم دکترمهدوی با تجهیز آزمایشگاه به پیشرفته ترین و بروز ترین دستگاه های مورد نیاز و گلچین کردن بهترین تیم متخصص پزشکی و کادر اجرایی صبور و مسئولیت پذیر آماده ارائه بهترین خدمات تشخیصی به شما عزیزان میباشند. هدف خانم دکتر مهدوی تشخیص هر چه سریعتر بیماری های افراد جامعه و کمکی هر چند کوچک به بهبود هر چه سریعتر این عزیزان میباشد.

 

بهترین آزمایشگاه تخصصی در غرب تهران

آزمایشگاه تشخیص طبی دکتر مهدوی در آیت الله کاشانی در فضایی آرام و شیک پاسخگوی نیازهای آزمایشگاهی شما عزیزان میباشد. رعایت پروتکل های بهداشتی در این مرکز برای حفظ سلامتی شما عزیزان با دقت کافی انجام میشود. اگر در منطقه غرب تهران بدنبال بهترین مرکز تشخیص آزمایشگاهی میباشید بدون شک گزینه پیشنهادی ما آزمایشگاه تشخیص طبی دکتر مهدوی میباشد.

 

نکات مهم قبل از انجام آزمایشات تشخیصی

در مواردی که ناشتا بودن برای آزمایش شما ضروری میباشد حتما به این مورد توجه کافی داشته باشید و در مورد این موضوع حتما قبل از آزمایش از پزشک معالج خود سوال بپرسید. در مورد مصرف یا عدم مصرف داروهای مصرفی نیز از پزشک معالج خود مطمعن شوید.

 

چرا آزمایشگاه تشخیص طبی دکتر مهدوی

آزمایشگاه تشخیص طبی دکتر مهدوی مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های مورد نیاز برای انجام کلیه تست های آزمایشگاهی شما عزیزان میباشد. حتی تعدادی از آزمایشگاه های همکار نیز بعضی تست های خود را برای ما ارسال کرده و ما با دقت بالا کارهای آنها را نیز انجام میدهیم. در کنار تجهیزات پیشرفته که به دقت بالای جواب آزمایشات خیلی کمک میکند، مرکز ما بهترین و با تجربه ترین کادر پزشکی را در اختیار دارد که در تمامی لحظات با دقت بالا مراحل کار را پیگیری کرده و دقیق ترین جواب آزمایشات بهمین خاطر از آن مجموعه تشخیصی ما میباشد.

 

برای آزمایش های تخصصی در منطقه 5 تهران به کدام مرکز مراجعه کنیم

آزمایشگاه تشخیص طبی دکتر مهدوی در منطقه 5 تهران ارائه دهنده کلیه خدمات تشخیصی آزمایشگاهی با بالاترین کیفیت میباشد. اگر بدنبال مرکزی برای انجام تست های روتین پزشکی مانند تعیین گروه خونی و میزان غلظت خون و قند خون و چربی خون و کلسترول و تری گلیسرید و تعیین میزان گلبول های سفید و قرمز خون میباشید تنها گزینه پیشنهادی ما آزمایشگاه تشخیص طبی دکتر مهدوی میباشد.

آزمایشگاه تشخیص طبی دکتر مهدوی در آیت الله کاشانی انجام تست های تخصصی و فوق تخصصی را با بالاترین کیفیت و دقت انجام میدهد و در سریع ترین زمان ممکن جوابگوی شما عزیزان میباشد. انجام تست های فوق تخصصی مانند تست های سرطان و آزمایشات قبل از پیوند اعضا که  نیاز به دستگاه های پیشرفته دارد که در هر مرکزی قابل انجام نمی­باشد، در مرکز آزمایشگاه تشخیص طبی دکتر مهدوی بعلت مجهز بودن به آخرین دستگاه های بروز دنیا با دقت بالا برای شما عزیزان انجام میشود.

 

انعقاد قرارداد با بیشترین مراکز بیمه تکمیلی

آزمایشگاه تشخیص طبی دکتر مهدوی برای راحتی و جبران بخشی از هزینه های درمان شما عزیزان با تعداد زیادی از مراکز دولتی و خصوصی قرارداد بیمه تکمیلی دارد. از این مراکز میتوان به صندوق های بازنشستگی تامین اجتماعی، ارتش، نیروهای مسلح و کارکنان بانک های دولتی و خصوصی اشاره کرد.

 

موقیعت مکانی عالی آزمایشگاه تشخیص طبی دکتر مهدوی در آیت الله کاشانی

آزمایشگاه تشخیص طبی دکتر مهدوی در آیت الله کاشانی در بهترین موقیعت مکانی قرار دارد و فاصله این مرکز تا مترو فقط 8 دقیقه میباشد که باعث دسترسی عالی این مرکز به وسایل حمل و نقل عمومی و راحتی شما عزیزان میباشد. آزمایشگاه تشخیص طبی دکتر مهدوی برای راحتی و آرامش شما عزیزان در حین انجام امور تشخیصی، مجهز به پارکینگ اختصاصی میباشد که فقط کافی است قبل از رسیدن به آزمایشگاه با تماس تلفنی با مسئولین اجرایی ما از امکانات پارکینگ رایگان استفاده کنید.

 

خدمات آنلاین آزمایشگاه تشخیص طبی دکتر مهدوی در آیت الله کاشانی

بعلت مشغله های زندگی شهری و کمبود وقت افراد در طول روز، خدمات آنلاین در بخش های مختلف کمک کار افراد جامعه میباشد. آزمایشگاه تشخیص طبی دکتر مهدوی نیز به وقت شما اهمیت داده و خدمات را بصورت آنلاین با بالاترین کیفیت ارائه میکند. در ابتدا شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی نوبت آزمایش را تعیین کنید و پس از گرفتن آزمایش خون برای راحتی شما عزیزان، کادر اجرایی ما جواب آزمایشات را از طریق ایمیل به شما ارسال کرده و یا بصورت حضوری درب منزل به شما تحویل میدهند.

 

خدمات آزمایشگاهی در منزل شما

اگر بعلت کمبود وقت، فرصت حضور در آزمایشگاه تشخیص طبی را ندارید ما بهترین نیروهای متخصص خود را برای گرفتن انواع آزمایشات به محل مورد نظر شما میفرستیم. گاهی اوقات نیز بعلت کسالت و یا کهولت سن بیمار امکان آوردن بیمار به مراکز تشخیص طبی نمیباشید در این موارد نیز ما با بهترین سطح خدمات رسانی در کنار شما میباشیم و کلیه کارهای آزمایشگاهی و چکاپ شما را در محل مورد نظر انجام داده و جواب آزمایش را نیز در صورت صلاحدید شما برایتان درب منزل ارسال میکنیم.

 

بیشترین رضایت مراجعه کنندگان

آزمایشگاه تشخیص طبی دکتر مهدوی در آیت الله کاشانی بعلت دقت بالای جواب آزمایشات و بهره مندی از نیروهای متخصص و باتجربه بهترین سطح خدمات را به شما ارائه میکنند. این سطح خدمات عالی باعث رضایت خاطر بیشتر مراجعین این مرکز میباشد و مراجعه مکرر بیماران به این مرکز نشان دهنده خدمات عالی و دقیق ما میباشد.

 

خدمات برتر آزمایشگاه تشخیص طبی دکتر مهدوی

مدیریت عالی خانم دکتر مهدوی

انجام کلیه تست های روتین پزشکی

انجام آزمایشات تخصصی و فوق تخصصی

دقت بالای جواب آزمایشات

جوابدهی سریع

داشتن بیشترین پزشکان متخصص و با تجربه

کادر اجرایی صبور و مسئولیت پذیر

مجهز بودن آزمایشگاه به کلیه دستگاه های پیشرفته و مورد نیاز

بیشترین رضایت مراجعه کنندگان

طرف قرارداد با بیمه های تکمیلی متعدد برای راحتی شما عزیزان

دسترسی عالی به مترو

داشتن پارکینگ اختصاصی

 

تماس با آزمایشگاه تشخیص طبی دکتر مهدوی در آیت الله کاشانی

مدیریت: سرکار خانم دکتر نسترن مهدوی

شماره تماس:

02144080821

09124839182

02144975498

آدرس:

تهران، آیت اله کاشانی ، مقابل پمپ بنزین، ساختمان گلزار، طبقه دوم، واحد 8

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آزمایشگاه تشخیص طبی دکتر مهدوی در آیت الله کاشانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *