اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 7731
اصناف شهر
آزمایشگاه تخصصی پرند

توضیحات آگهی

آزمایشگاه تخصصی پرند

آزمایشگاه تخصصی پرند مرکز انجام آزمایشات فوق تخصصی، تخصصی، روتین و سایر آزمایشات در شهر جدید پرند می باشد. این آزمایشگاه در فاز دو پرند و در خیابان ستاره واقع شده است.
در این آزمایشگاه به مدیریت جناب آقای دکتر غنی زاده، از برترین و حرفه ای ترین کادر برای انجام آزمایشات به کار گرفته شده است و همه پرسنل و کارکنان آزمایشگاه تخصصی پرند در تلاش اند که بهترین خدمات آزمایشگاهی را با دقت و توجه بسیار بالا در سریع ترین و کمترین زمان ممکن انجام دهند و نتایج را به سرعت به بیماران تحویل دهند.

هدف اصلی این آزمایشگاه انجام سریع آزمایشات و تحویل فوری نتایج نهایی به بیماران می باشد تا سهمی در التیام و بهبود بیماران داشته باشند.

اگر ساکن پرند هستید و نیاز به یک آزمایشگاه معتبر دارید، ما به شما آزمایشگاه تخصصی پرند را پیشنهاد می دهیم. این آزمایشگاه مجهز به بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات آزمایشگاهی می باشد که تمام آزمایشات توسط کادری مجرب و حرفه ای انجام می گردد.

 

آزمایشگاه مرکزی پرند

آزمایشگاه مرکزی پرند یکی از بهترین آزمایشگاه های تخصصی شهر پرند می باشد. برای تشخیص برخی از بیماری ها و انجام آزمایشات برخی از فاکتور های سلامتی بدن باید به آزمایشگاه های خاص و معتبری که تمام تجهیزات لازم را دارد مراجعه کنیم و آزمایشگاه های معمولی قادر به انجام این آزمایشات نیستند.

آزمایشگاه تخصصی پرند مجهز به تمام تجهیزات لازم برای انجام آزمایشات تخصصی و خاص می باشد.
پرند یکی از پر جمعیت ترین شهر های توابع استان تهران است که وجود یک آزمایشگاه تخصصی در آن شهر امری ضروری می باشد که آزمایشگاه مرکزی پرند توسط جناب آقای دکتر غنی زاده با هدف خدمت رسانی به مردم شهر جدید پرند با تجهیزات کامل آزمایشگاهی تاسیس شده است.

اگر ساکن پرند هستید و به دنبال یک آزماشگاه معتبر و مطمئن هستید، حتما حتما آزمایشگاه تخصصی پرند را انتخاب کنید که قادر به انجام تمام آزمایشات برای تشخیص همه بیماری ها می باشد.

 

آزمایشگاه پاتوبیولوژی پرند

آزمایشگاه تخصصی پرند یک آزمایشگاه پاتوبیولوژی نیز می باشد. پاتولوژی یا آسیب شناسی یکی از شاخه های علم پزشکی می باشد که در آن درباره تاثیر بیماری ها و آسیب هایی که در سطح بافت سلولی و مولکولی ایجاد می کند بحث و مطالعه می شود.

پاتولوژی شامل انجام مطالعات درباره فرآیند و روند بیماری ها در یکی ازاندام های بدن یا تمام بدن می باشد که هدف از این مطالعات شناسایی ماهیت و علت های این آسیب ها می باشد.

آزمایشات پاتولوژی به دو شاخه اصلی آسیب شناسی تشریحی و آسیب شناسی بالینی  تقسیم بندی می شود. در ادامه این مطلب روش انجام هر کدام از این آزمایشات را برای شما شرح می دهیم.

در آزمایشگاه تخصصی پرند هر دو روش آزمایش پاتولوژی توسط افراد حرفه ای و متخصص با بالا ترین دقت و تمرکز انجام می گردد. آزمایشات پاتوبیولوژی آزمایشات حساسی می باشد و حتما باید در انتخاب آزمایشگاه مناسی دقت کامل را داشته باشید.

 

آسیب شناسی بالینی:

یکی از تخصص های علم پزشکی آسیب شناسی بالینی می باشد که همان انجام آزمایشات معمولی است که برای تشخصی بیماری ها به بررسی و مطالعه مایعات و سایر نمونه های اخذ شده از بدن بیماران مانند خون، ادرار و مدفوع می پردازد.

در این نوع آزمایش به زیر شاخه های خون شناسی بالینی، میکروب شناسی بالینی میکروبیولوژی، بیوشیمی شیمی بالینی، آسیب شناسی مولکولی، ایمنی شناسی بالینی و ژنتیک بالینی ژن شناسی تقسیم بندی می شود.

 

آسیب شناسی تشریحی:

آسیب شناسی تشریحی یکی از شاخه های پاتوبیولوژی است که به مطالعه و بررسی میکروسکوپی و ظاهری نمونه های بافتی بدن بیمار می پردازد که این نمونه بافتی توسط پزشکان یا پاتولوژیست ها از بدن فرد بیمار برداشته می شود و مورد آزمایش و بررسی قرار می گیرد.

 

بهترین آزمایشگاه پرند

می توان گفت آزمایشگاه تخصصی پرند یکی از بهترین آزمایشگاه های شهر پرند می باشد که با داشتن پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات آزمایشگاهی قادر به انجام تمام آزمایشات مورد نیاز شما می باشد. همه آزمایشات توسط متخصصان با تجربه و حرفه و با دقت و حساسیت بالا انجام می گردد.

دقیق ترین جواب آزمایشات را در کوتاه ترین زمان ممکن از آزمایشگاه تخصصی پرند بخواهید. این آزمایشگاه با خدمات زیادی که به بیماران ارائه می دهد به خوبی توانسته رضایت بیماران را جلب کند و آن ها را خشنود سازد.

برای انتخاب یک آزمایشگاه خوب و معتبر باید دقت زیادی داشته باشید زیرا هر گونه تشخیص اشتباه آزمایشات بیماران ممکن است مشکلات جبران ناپذیری را برای بیماران ایجاد کند.

بنابراین انتخاب درست آزمایشگاه بسیار حائز اهمیت می باشد و باید به نکات و ویژگی هایی توجه داشته باشید که ما قصد داریم در ادامه این مطلب برخی از ویژگی های یک آزمایشگاه خوب را برای شما بر شماریم تا به شما کمکی در زمینه انتخاب یک آزمایشگاه مناسب کرده باشیم.

 

ویژگی های یک آزمایشگاه خوب چیست

  • فضای داخلی و دکوراسیون یک آزمایشگاه خوب به گونه ای می باشد که موجب آرامش و کاهش استرس بیماران می گردد
  • از دستگاه های نوبت دهی استفاده می گردد
  • فضایی برای پذیرایی بیماران در نظر گرفته شده است
  • تمام موارد بهداشتی رعایت می گردد و فضای آزمایشگاه بسیار تمیز می باشد
  • مجهز به دستگاه های به روز و پیشرفته می باشد
  • از کادری حرفه ای و تحصیل کرده له کار گرفته می شود
  • تمام آزمایشات با دقت فراوان مورد بررسی قرار می گیرد و در صد خطای پایینی دارد
  • برخورد پرسنل با بیماران مودبانه و با آرامش می باشد
  • نتایج آزمایشات به سرعت و در کمترین زمان ممکن آماده می گردد
  • امکان ارائه آنلاین نتایج آزمایشات فراهم می باشد
  • دارای موقعیت مکانی مناسبی می باشد
  • امکان انجام آزمایشات مختلفی را دارد
  • امکانات لازم برای نمونه گیری از کودکان را دارا می باشد

آزمایشگاه تخصصی پرند همه ویژگی های یک آزمایشگاه خوب و معتبر را دارا می باشد و شما می توانید با خاطری آسوده انجام تمام آزمایشات خود و حتی کودکان خود را به کادر حرفه ای این آزمایشگاه بسپارید و از خدمات آن جا بهره ببرید.

 

راه های ارتباط با آزمایشگاه تخصصی پرند

مدیریت: جناب آقای دکتر غنی زاده

تماس:

02156793256
02156796965
02156727096
09381770097

آدرس: پرند، خیابان آسمان، بلوار ستاره، رو به روی فروشگاه جانبو و کوروش، آزمایشگاه تشخیص طبی پرند

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آزمایشگاه تخصصی پرند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *