اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 7313
اصناف شهر

توضیحات آگهی

 آذین چاپ میدان تجریش

آذین چاپ میدان تجریش با بیش از یک دهه فعالیت تخصصی بهترین انتخاب برای اجرا و طراحی کارهای چاپ و تبلیغاتی شما عزیزان می باشد. بسیاری از برندهای معروف تهران مانند پاساژ ارگ، اطلس مال، برند پیرکاردین، برند زنانه adl، گالری پرستیژ کارهای چاپی خود را به این چاپخانه سپرده و بیشترین رضایت را از خدمات مجموعه داشته اند. با یک بار سفارش کارهای خود به این مجموعه از ظرافت و دقت بالای کارها رضایت کامل خواهید داشت و مشتری همیشگی و ثابت آذین چاپ خواهید شد.

 

بهترین چاپخونه در منطقه تجریش تهران 

خلاقیت حرف اول و آخر را در حوزه چاپ و نشر می زند. آذین چاپ با جمعی از حرفه ای ترین و با تجربه ترین افراد در خدمت شما عزیزان می باشد تا کسب و کار شما را در ذهن و فکر مردم به ساده ترین و کم هزینه ترین روش ها ماندگار نماید. ایده طراحی لوگو را به روش حکاکی و برش لیزری به خاص ترین شکل ممکن برای برند شما انجام می دهیم. با انتخاب آذین چاپ کار تبلیغات و چاپ خود را به تیمی حرفه ای سپرده اید. با یک بار سفارش از این مجموعه تمامی کارهای خود را با خیال راحت به همکاران درجه یک یک ما خواهید سپرد.
چاپ دیجیتال، سازه تبلیغاتی،چاپ عریض،چاپ فضای داخلی و خارجی و چاپ افست را با بهترین کیفیت برای مشتری های عزیز خود طراحی و اجرا می نماییم. به علت کیفیت بالای کار ها و طراحی گیرا بسیاری از مراکز تجاری و کسب و کارها پروژه های تبلیغاتی خود را در مراکز خرید بزرگ و اصلی تهران مانند اطلس مال و کوروش مال به تیم آذین چاپ می‌دهند. طراحی و انتخاب طرح و اجرا به صورت صفر تا صد توسط تیم خلاق و حرفه ای این مجموعه در کمترین زمان ممکن عملیاتی و اجرایی می شود.

 

خدمات اصلی آذین چاپ

1-طراحی فایل های پلکسی روی چوب، چرم، پارچه، فوم، مقوا
2-چاپ دیجیتال
3-طراحی کاتالوگ و بروشور
4-تراکت، کارت ویزیت
5-بنرهای نمایشگاهی
6-پوستر
7-انواع استندهای رول اپ، ایکس
8-چاپ لیبل، برچسب و استیکر
9-چاپ منو کافه و رستوران
10-فوم برد
11-غرفه سازی و سازه های نمایشگاهی

 

چاپ کاتالوگ تعداد کم

بنا به نظر و سلیقه مشتری کار چاپ کاتالوگ های شما با بهترین کیفیت و طراحی انجام می شود. برای انتخاب جنس صفحات داخلی، جلد، چاپ جلد و پوشش جلد بهترین متریال درجه یک را پیشنهاد میکنیم تا کار دقیقا سفارشی و شخصی سازی تولید شود. برای اجرا ، کار در چند طرح و نمونه آماده می‌شود تا کار نهایی بر طبق نظر مشتری‌ چاپ شود.

چاپ کاتالوگ یکی از بهترین کارهای تبلیغاتی می باشد. سایز انتخابی کاتالوگ مثلا A5 , A4 یا مربع به انتخاب مشتری انجام می شود. چاپ کاتالوگ افست در تعداد کم هزینه های زیادی را در بردارد که از لحاظ بسیاری از مشتریان این هرینه ها توجیه اقتصادی ندارد. برای چاپ کاتالوگ در تعداد کم حتی یک عدد از چاپ دیجیتال استفاده می شود که در عین سرعت کاری باکیفیت را ارائه میکند‌.

چاپ آذین از متنوع ترین و چشم نوازترین طرح های جلد ورنی، سلفون، سلفون طرح دار، یووی براق و مات و لمینت برای کارهای مشتریان استفاده می نماید. صحافی کاتالوگ بسته به نظر مشتری با روش های های منگنه، چسب، پانج و سیمی کردن انجام می شود. در ابتدا تمامی نقاط مثبت و برجسته هر کدام توصیح داده میشود تا مشتری بهترین انتخاب ممکن را داشته و در نهایت بهترین کیفیت کار مطابق با سلیقه و نیاز خود را تهیه کرده باشدن.

 

طراحی و چاپ انواع پوستر و استندهای فروشگاهی در تجریش

یکی از کسبه های فعال در حوزه بازار تجریش هستید؟ دوست دارید به ساده ترین روش ها فروش خود را افزایش بدهید؟ اول از همه باید فعالیت شما توسط تعداد بیشتری از مردم دیده بشود. با طراحی و چاپ انواع پوستر در این راه کمک شما خواهیم بود. تمامی مشتریانی که اجرا و طراحی استندهای نمایشگاهی خود را به ما سپرده اند، بعد از اتمام نمایشگاه از استقبال بی نظیر بازدید کننده های خود با شور و اشتیاق با ما سخن می گویند.

با مراجعه به صفحه آذین چاپ در نرم افزار اینستاگرام می‌توانید مدل های نمونه پوستر و استتدهای نمایشگاهی را مشاهده کرده و بر طبق سلیقه خودتان طرح پیشنهادی خود را ارائه بفرمایید.

 

با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه چاپ و طراحی در منطقه یک تهران

آذین چاپ میدان تجریش با یک دهه تجربه بهترین مجری و مشاوره برای چاپ و طراحی پروژه‌ای تبلیغاتی و کاری شما عزیزان می باشد. سال ها تجربه فعالیت تخصصی و ارائه بهترین کیفیت کار چاپ رضایت صد درصدی مشتریان این چاپخانه را به دنبال داشته است. از همان روز اول فعالیت بنا را بر ارائه عالی کار نهادیم و رضایت مشتری را جزو اهداف عالیه خود قرار دادیم.

خدا رو شاکریم که وجود مشتریان ثابت و وفادار ما نشان دهنده کیفیت بالای کار و رضایت مشتریانمان می باشد. برای تبلیغات موثرتر و پویاتر بسته به محل استفاده بهترین پیشنهادها به مشتری داده میشود، مثلا برای یک مشتری پیشنهاد استند رومیزی می‌دهیم و به مشتری دیگه کاتالوگ برای درج جزئیات بیشتری از محصول و خدمات مورد نظر . در کنار شما هستیم تا به عالی ترین شکل ممکن خدمات و مشاغل شما را به موثرترین روش ها به دیگران نشان بدهیم.

 

ارزان ترین چاپخانه در منطقه یک تهران

قیمت نهایی هر کار تبلیغاتی و چاپ بستگی زیادی به جنس و گرم کاغذ انتخابی دارد. مثلا بین چاپ کاری با کاغذ گلاسه و یا تحریر مسلما تفاوت قیمتی وجود دارد.‌حتی برای کیفیت بیشتر کار می‌توان از کاغذهای گلاسه با گرم بالاتر استفاده نمود‌. طراحان آذین چاپ بسته به حساسیت کار شما و بودجه مورد نظر بهترین کیفیت کار را با ارزان ترین قیمت ها ارائه می‌کنند.

مثلا شاید انتخاب یک آپشن اضافی در چاپ هزینه های زیادی برای شما داشته باشد و تاثیر زیادی نیز در کیفیت کار نهایی شما نداشته باشد ، در چنین مواقعی همکاران ما با ارائه کار سبکتری هزینه های شما را به مقدار چشمگیری کاهش خواهند داد. در مورد حفظ کیفیت کار کاملا خیالتان راحت و آسوده باشد، این تغییرات به شرط ارائه کار با کیفیت برای مشتری انجام میشود.

طراحان ما از تجربه چندین ساله تخصصی خود در حرفه چاپ و تبلیعات استفاده می کنند تا بهترین کیفیت کار را با ارزان ترین قیمت ها برای شما تهیه نمایند. گاها دیده می شود بعضی همکاران برای گرفتن هزینه های بیشتر ، کارهای جزئی کم اهمیتی را به مشتری پیشنهاد میدهند که خیلی در کیفیت نهایی کار موثر نمی‌باشد ولی هزینه ها را به مقدار زیادی افزایش می دهد. بعد از یک بار ثبت سفارش در این چاپخانه متوجه انصاف و مشتری مداری ما خواهید شد.

 

راه های ارتباط با آذین چاپ میدان تجریش

مدیریت: جناب آقای مصطفی گلستانی
تماس:
02122708907
09123490959
آدرس:
تهران- میدان تجریش- بین خیابان سعد آباد و ولیعصر( بعد از میدان )- ساختمان لیستر- طبقه اول- واحد 103

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آذین چاپ میدان تجریش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *