اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 5333
اصناف شهر

توضیحات آگهی

آذین جامه در شادمان

آذین جامه در شادمان نمایندگی اصلی این برند در شهر تهران میباشد. این برند شناخته شده با شعبات مختلف، بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه میکند. آذین جامعه برترین تولید کننده نمونه کشوری در تامین کلیه پوشاک خانوار میباشد. تنها با مراجعه به یک فروشگاه میتوانید بهترین کیفیت پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه مورد نیاز خود را با مناسب ترین قیمت ها انتخاب نمایید. هدف اصلی این مجموعه دسترسی تمامی مردم به بهترین کیفیت جنس پوشاک میباشد.

 

 بهترین تولیدی پوشاک در غرب تهران

به علت مشتری مداری و رعایت حال مشتری در تمامی زمینه های تولیدی و عرضه از قبیل استفاده از بهترین کیفیت جنس پارچه، طراحی و دوخت حرفه ای و عرضه با مناسب ترین قیمت ها، بهترین تولیدی پوشاک در غرب تهران شناخته شده ایم. با انتخاب آذین جامه خاص ترین پوشاک برند را انتخاب کرده اید. مدیران اصلی این مجموعه با پشتوانه دو دهه فعالیت در عرضه پوشاک خانواده، همیشه بهترین کیفیت کار را ارائه نموده اند.

فروش-انواع-مانتوهای-زنانه-در-غرب
فروش-انواع-مانتوهای-زنانه-در-غرب

پوشاک خانوار 

مجموعه آذین جامه در کاری تخصصی و حرفه ای تولید کننده کلیه پوشاک خانواده از قبیل زنانه، مردانه و بچه گانه میباشد. کارشناسان طراحی و دوخت ما با الگو گیری از جدیدترین مدلهای به روز، متنوع ترین پوشاک را در طرح ها و رنگ ها تولید کرده اند. با انتخاب کلیه پوشاک خانواده خود، کیفیت عالی را با قیمت های مناسب انتخاب می کنید و بیشترین سود اقتصادی را برده اید.

 

  تولید و پخش پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه

شیک ترین مدلهای مانتو اداری و مجلسی را از آذین جامه شادمان انتخاب خواهید کرد. با انتخاب این برند همیشه شیک پوش خواهید بود و زیباترین کت و شلوارها و لباس های مجلسی را بر تن خواهید داشت. اگر علاقه زیادی به ست کردن انواع شومیزهای مجلسی با دامن و شلوار در طرح ها و رنگبندی های خاص دارید، حتما ست مورد علاقه خود را در آذین جامه پیدا خواهید کرد.

در پوشاک برند آذین جامه جدیدترین و برازنده ترین کت و شلوارهای اداری و مجلسی مردانه را در طرح های کلاسیک و اسپرت در تنوع و رنگبندی بالا برایتان موجود کرده ایم. تیپ خاص خود را با آذین جامه بسازید. پیراهن های مردانه در رنگبندی بالا در بهترین جنس های با کیفیت را از آذین جامه بخواهید. افتخار ما خدمت رسانی به تمامی سلایق مشتریان عزیز میباشد، برای هر سلیقه ای طرحی خاص طراحی نموده ایم.

زیباترین طرح های پوشاکب گانه را با همکاری بهترین طراحان حرفه ای تولید نموده ایم. زیباترین پیراهن های مجلسی دخترانه را در رنگبندی های شاد از میان مدلهای متنوع ما انتخاب خواهید کرد. تنوع کارهای دخترانه و پسرانه این مجموعه به قدری بالا است که محال است دست خالی از این فروشگاه خارج شوید.

مطمئن باشید اگر کت و شلورهای خاص پسرانه ما را بر قامت کودک دلبند خود ببینید، محال است از خرید آن پشیمان شوید. با کیفیت ترین پوشاک فصل مورد نیاز خود را از ما خواهید خرید. با یک بار خرید از ما، مشتری دائمی و همیشگی ما خواهید شد.

فروش-انواع-لباس-بچه-گانه-در-غرب-تهران
فروش-انواع-لباس-بچه-گانه-در-غرب-تهران

 کاپشن در غرب تهران

آیا قصد خرید کاپشن دارید؟ نمیدانید کدام فروشگاه بهترین کیفیت انواع کاپشن را با مناسب ترین قیمت ها عرضه میکند؟ تنها کافی است سری به فروشگاه آذین جامه در شادمان بزنید، متوجه کیفیت بالای کاپشن های این مجموعه خواهید شد. کیفیت کارهای ما اتفاقی نیست و در تمامی فصول، کاپشن های با کیفیت بهاره و زمستانه و پاییزه را برای شما عرضه میکنیم.

 

کت شلوار در غرب تهران

کت و شلوار رسمی ترین پوشاک آقایان میباشد. تیم تولیدی ما با بهترین کیفیت جنس پارچه ها و طراحی های شیک و امروزی،  تولید کننده زیباترین و خوش فرم ترین کت و شلوار ها میباشد. وقتی این کت و شلوار را پرو میکنید، به قدری در تن شما خوش فرم میباشد که گویا اختصاصی برای شما دوخته شده است.

فروش-انواع-کت-تک-مردانه-در-شادمان
فروش-انواع-کت-تک-مردانه-در-شادمان

امتیازات برتر آذین جامه در شادمان

 تولید پوشاک برای ارگانهای دولتی

کارگاه تولیدی آذین جامه به علت مجهز بودن به چرخ های صنعتی متعدد، قادر به تولید در تیراژ زیاد پوشاک در طرح های مورد نظر مشتریان میباشد. تیم مجرب و متخصص ما در سریع ترین زمان کلیه پوشاک مورد نیاز ارگان های دولتی را طراحی و تولید میکنند. کیفیت بالای کارها از جمله جنس عالی پارچه، برش و دوخت عالی باعث شده است بسیاری از ارگان های دولتی پوشاک فرم مورد نیاز کارکنان خود را از ما تهیه نمایند.

خوش قولی و تحویل به موقع کارها باعث رضایت خاطر تمامی مشتریان طرف قرارداد ما شده است و آنها را به مشتریان دائمی و همیشگی ما تبدیل کرده است.

 

خرید پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه با بن دولتی

آذین جامه در شادمان با بسیاری از شرکت های دولتی قرارداد همکاری داشته و پوشاک مورد نیاز خانوار پرسنل این مجموعه های دولتی را تامین میکند. با انتخاب ما میتوانید زیباترین و شیک ترین پوشاک مورد نیاز کلیه اعضای خانواده خود را با شرایط آسان در پرداخت از جمله با استفاده از بن های دولتی از ما بخواهید. با انتخاب برند آذین جامعه کیفیت و قیمت مناسب را تواما دریافت خواهید کرد.

فروش-انواع-پیراهن-مردانه-و-مجلسی-در-شادمان
فروش-انواع-پیراهن-مردانه-و-مجلسی-در-شادمان

 همکاری با بیش از چهارصد شرکت و تعاونیهای مصرف وسازمانهای دولتی

آذین جامه در شادمان جهت اخذ قرارداد با تعاونی مصرف ها و سازمانهای دولتی – رفاه – مالی – جهت فروش پوشاک خانواده با اقساط بلند مدت آماده همکاری میباشد. این مجموعه با بیش از 400 عضو، بهترین شرایط خرید اقساطی و با بن را فراهم نموده است. آیا شما نیز دوست دارید شرایط خرید آسان پوشاک را برای پرسنل مجموعه خود فراهم نمایید،

با شماره های تماس دفتر مرکزی ارتباط برقرار کنید. همکاران ما تمامی اطلاعات لازم را به شما ارائه میکنند تا بهترین تصمیم ممکن را داشته باشید و شرایط خرید اقساطی پوشاک کارکنان خود را فراهم نمایید و به قدرت خرید کارکنان خود کمک فراوانی داشته باشید.

فروش-انواع-ادکلن-مردانه-و-زنانه-و-بچه-گانه
فروش-انواع-ادکلن-مردانه-و-زنانه-و-بچه-گانه

خدمات برتر آذین جامه شادمان

  • تنوع بالای پوشاک در طرح ها و رنگ بندی های متنوع
  • کیفیت بالای کلیه پوشاک عرضه شده
  • امکان خرید با بن و به صورت اقساطی
  • رضایت بالای مشتریان
  • امکان خرید کلیه اعضا خانواده از یک مجموعه واحد
  • شیک ترین کت و شلورهای مجلسی و اسپرت
  • متنوع ترین مانتوهای اداری و مجلسی
  • پوشاک با کیفیت دخترانه و پسرانه
بهترین-فروشگاه-پوشاک-بچه-گانه-در-غرب-تهران
بهترین-فروشگاه-پوشاک-بچه-گانه-در-غرب-تهران

راه های ارتباطی با آذین جامه شادمان

مدیریت: جناب آقای علیرضا غضنفری

تماس
 02166007733

021632756879

026332756480

02155834114

09121137753

آدرس:

تهران ،شادمان،انتهای خیابان شادمان (شادمهر)، دوراهی یادگار امام،جنب فروشگاه کوروش، ابتدای کوچه شادی، پلاک 4،طبقه زیرزمین

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آذین جامه در شادمان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *