اصناف شهر
اصناف شهر
گروه تولیدی ایران توری

توضیحات آگهی

 گروه تولیدی ایران توری
گروه تولیدی ایران توری بهترین عرضه کننده انواع توری های حصاری، گابیون، فنس و مرغی با بهترین کیفیت می باشد. شرایط عالی برای خرید های جزئی و عمده همکاران داریم. با تماس با دفتر مرکزی این گروه تولیدی، همکاران ما تمامی اطلاعات لازم را برای همکاری به شما توضیح خواهند داد. مطمئن هستیم که از شرایط همکاری و قیمت های عالی ما شگفت زده خواهید شد. با انتخاب گروه تولیدی ایران توری بهترین کیفیت انواع توری فرنگی و سیخ های خاردار را با ارزان ترین قیمت ها خرید خواهید نمود.

بهترین تولید کننده توری در تهران

گروه تولیدی ایران توری با بیش از دو دهه فعالیت تخصصی در زمینه تولید انواع توری بهترین ها را عرضه می کند. استفاده از مجهزترین دستگاه ها و ابزارهای مورد نیاز در کنار تیمی متخصص و حرفه ای متنوع ترین خدمات را در عالی ترین کیفیت به مشتریان ارائه کرده است. با استفاده از دانش فنی به روز توانسته ایم تمامی محصولات مورد نیاز واحدهای فعال در صنعت ساخت و ساز کشور را تهیه نماییم.

در سایت این شرکت به نام ایران توری، حتما خواهید توانست توری مورد نیاز خود را از میان محصولات متنوع این شرکت انتخاب نمایید. با استعلام کیفیت و قیمت محصول مورد نیاز خود از سایت و یا به صورت تلفنی متوجه خواهید شد که امکان ندارد آن را بتوانید با همین کیفیت با قیمت های پایین تر از سایر همکاران تهیه نمایید.

 

تولید توری فرنگی 

به دنبال بهترین گزینه پیشنهادی برای دیوار کشی موقت باغ و یا سوله خود می باشید؟ بهترین گزینه پیشنهادی استفاده از توری های فرنگی برای این منظور می باشد. توری های فرنگی به علت وزن کم و مقاومت بالا کاربردهای زیادی در حصار کشی موقت دارند. توری های فرنگی از مواد اولیه گالوانیزه سرد و گرم تولید می شوند.

بهترین کیفیت توری های فرنگی را با ارزان ترین قیمت ها از ایران توری تهیه خواهید کرد. توری های فرنگی بیشتر به صورت رولی با عرض های مورد نیاز مشتریان عرضه می شوند راحتی حمل و نقل و ضد آب بودن و قابلیت نصب راحت باعث استفاده زیاد این توری های فرنگی در صنایع ساختمان سازی و کشاورزی و صنعتی شده است.

 

بزرگترین تولید توری پرس در تهران

توری های پرسی همانطور که از نام آنها مشخص است از در هم تنیده شدن فلزات مختلف مانند آهن تولید می شوند. به نظر شما کدام گزینه باعث برتری توری های پرسی نسبت به سایر توری ها شده است؟ بله درست حدس زدید مقاومت بالای توری های پرسی در مقابل گرما و سرما و ضربه باعث کاربری بیشتر آنها در موارد مختلفی شده است.

این توری ها در صنایع ساختمان سازی، فلس سازی و صنعتی پر کاربرد می باشند. متنوع ترین توری های پرسی حصیری، موج دار عادی و هلندی را با بهترین کیفیت از گروه تولیدی ایران توری تهیه خواهید کرد. بر اساس مواد اولیه بکار رفته در این توری های پرسی که از جنس آهن و فولاد و یا گالوانیزه باشد با رنج قیمت های متنوعی عرضه می شود.

 

بهترین تولید کننده توری گابیون

آیا تا به حال چیزی در مورد توری های گابیون یا همان سنگی شنیده اید؟ توری های گابیون شاید از لحاظ اسم برایمان ناآشنا باشد ولی همان قفس های فلزی توری شکل اندکه به کرات آن ها در جامعه دیده ایم. برای استحکام و مقاومت بیشتر داخل این توری های فلزی را از سنگ و مصالح ساختمانی متنوع پر می نمایند. تنها کافی است نوع توری سنگی و ابعاد مورد نیاز خود را به همکاران این مجموعه تولیدی توضیح بدهید تا دقیقا بر طبق نیاز شما بهترین کار را برایتان تولید نمایند.

 

مناسب ترین قیمت سیم خاردار

ایران توری عرضه کننده نمونه کلیه سیم خاردارهای خطی و حلقوی می باشد. اگر به فکر خرید بهترین کیفیت انواع سیم های خاردار حلقوی سوزنی و تیغی با ارزان ترین قیمت ها می باشید، محال است بتوانید مرکزی بهتر از ایران توری پیدا نمایید. تنها با یک بار استعلام قیمت و خرید از این مجموعه متوجه کیفیت بالا و قیمت های ارزان سیم خاردار این مجموعه تولیدی خواهید شد. با نصب سیم های خاردار با صرف کمترین هزینه های ممکن می توانید بیشترین امنیت را برای ساختمان خود ایجاد کنید.

 

تولید سیم خاردار حلقوی

گروه تولیدی ایران توری با رعایت کلیه استانداردهای لازم بهترین کیفیت سیم های خاردار حلقوی را تولید می نماید. مدل های سیمی و تبری از پر مصرف ترین سیم های خاردار حلقوی در بازار می باشند. به صورت موقت و کوتاه مدت نیاز به نصب سیم های خاردار حلقوی دارید؟ کارشناسان گروه تولیدی ایران تولید سیم های خاردار حلقوی تیغی سلولزی را به شما عزیزان پیشنهاد می دهند.

با مراجعه حضوری و بیان هدف تان از خرید سیم های خاردار به شما بهترین مشاوره های تخصصی را ارائه می کنیم تا با کمترین هزینه بهترین مدل با کیفیت سیم خاردار را خرید نمایید.

 

بهترین قیمت لوله گالوانیزه

لوله های گالوانیزه یکی از ماده های اولیه پر کاربرد در تولید انواع محصولات صنعتی و کشاورزی می باشد. با سال ها کار عملی و تجربی بهترین مدل های لوله گالوانیزه را به شما پیشنهاد خواهیم داد. اگر در کارگاه های تولیدی فعالیت دارید، با خرید عمده مواد اولیه باکیفیت از ایران توری بیشترین سود اقتصادی را از حوزه فعالیت خود خواهید داشت. به علت ارائه بهترین کیفیت محصولات همیشه مشتریانی راضی و وفادار خواهید داشت.

 

تولید انواع فنس 

سال ها است که بسیاری از افراد برای جداسازی اراضی مشترک از فلس یا توری های حصاری استفاده می نمایند. دست شما در انتخاب پایه های فنس خیلی باز می باشد و با تنوع زیادی برای خرید روبه رو می باشید ولی توجه داشته باشید که بهترین کیفیت مواد را انتخاب نمایید تا بیشترین مقاومت را در مقابل شرایط محیطی نامناسب برای شما داشته باشند.

گروه تولیدی ایران توری بهترین کیفیت پایه های فنس گالوانیزه سرد و گرم، لوله سیاه و نبشی سبک و سنگی را عرضه می کند. با انتخاب فلس مورد نیاز خود از این گروه تولیدی مطمئن باشید که بهترین کیفیت را انتخاب کرده اید.

 

راه های ارتباط با گروه تولیدی ایران توری

مدیریت: جناب آقای سعید چراغی
تماس:
02155440014
02155449346
09023540994
آدرس:
تهران- اتوبان آزادگان- جنب پل صنیع خانی- بازار آهن مکان- نبش فاز 2 شرقی- پلاک 317 و 316

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گروه تولیدی ایران توری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *