اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 14195
اصناف شهر
کلینیک زیبایی صبا در شهرک غرب

توضیحات آگهی

کلینیک زیبایی صبا در شهرک غرب

 درباره کلینیک زیبایی صبا در شهرک غرب

“کلینیک زیبایی صبا”، جواهری در اتمسفر زیبایی و آرامش واقع در شهرک غرب تهران. مکانی که با استفاده از تخصص برتر و فناوری های نوین، به بی نظیرترین مرکز زیبایی در شهرک غرب تبدیل شده است.

“کلینیک زیبایی صبا” به عنوان منشأ اعتماد به نفس و روشنایی پوست شما، با استفاده از جدیدترین روش‌های درمانی و تجهیزات پیشرفته، بهترین خدمات را ارائه می‌دهد. از درمان‌های ضدپیری و لیفت صورت گرفته تا رفع مشکلات پوستی مانند جوش، لکه‌های پوستی و موارد دیگر، هر گونه نیازی که دارید، در اینجا برطرف می‌شود.

متخصصان با تجربه و متعهد “کلینیک زیبایی صبا” به شما راهنمایی کاملی در زمینه بهبود ظاهر ارائه می‌دهند. اینجا هر فردی به عنوان یک آثار هنری شناخته می‌شود و با برخوردهای شخصی و دقیق، به تکریم و توجه لازم می‌رسد. اگر به دنبال روش‌هایی مدرن برای بهبود زیبایی و جلوگیری از علائم پیری هستید، “کلینیک زیبایی صبا” بهترین انتخاب است. اینجا جایی است که زیبایی طبیعی شما تقویت شده و اعتماد به نفستان بیشتر می‌شود.

شماره تماس:

02188560385

09214844947 

09122348573

 

تزریق ژل و بوتاکس و خدمات زیبایی توسط پزشک متخصص در شهرک غرب

  • خدمات تزریق ژل و بوتاکس: یکی از اصلی‌ترین و پرطرفدارترین خدمات “کلینیک زیبایی صبا”، تزریق ژل و بوتاکس است. تزریق ژل برای حجم‌دهی به نواحی مختلف صورت از جمله لب‌ها، گونه‌ها و چانه، و همچنین برای پر کردن خطوط و چروک‌های عمیق کاربرد دارد. بوتاکس نیز به عنوان یک روش مؤثر برای کاهش چین و چروک‌های صورت و جلوگیری از بروز خطوط جدید به کار می‌رود.
  • سایر خدمات زیبایی: در کلینیک زیبایی صبا، تمام خدمات زیبایی توسط پزشکان متخصص و با تجربه ارائه می‌شود. از جمله این خدمات می‌توان به پاکسازی پوست، لیزر موهای زائد، میکرونیدلینگ، مزوتراپی و درمان‌های ضدپیری اشاره کرد. هر یک از این خدمات با توجه به نیازهای خاص هر فرد، به صورت شخصی‌سازی شده ارائه می‌شوند.

 

پزشک متخصص زیبایی در شهرک غرب

پزشکان کلینیک زیبایی صبا از جمله متخصصان برجسته‌ای هستند که مدارک خود را از دانشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی کسب کرده‌اند. این افراد با گذراندن دوره‌های تخصصی و پیشرفته در زمینه‌های مختلف زیبایی و پوست، همواره در خط مقدم دانش و فناوری‌های نوین قرار دارند.

تیم پزشکی کلینیک زیبایی صبا دارای سال‌ها تجربه عملی در زمینه زیبایی است. مهارت و دقت بالای این پزشکان تضمین می‌کند که هر مراجعه‌کننده با اطمینان و آرامش خاطر از نتایج درمان بهره‌مند شود.

این کلینیک به طور مداوم با شرکت در سمینارها و کارگاه‌های بین‌المللی، پزشکان خود را با جدیدترین تکنیک‌ها و روش‌های درمانی آشنا می‌کند. پزشکان و کادر درمانی کلینیک زیبایی صبا با دقت و توجه به نیازها و خواسته‌های هر فرد، برنامه‌های درمانی را به صورت شخصی‌سازی شده طراحی و اجرا می‌کنند.

 

پزشک بلفاروپلاستی در بلوار دریا

بلفاروپلاستی، یا جراحی پلک، یک روش زیبایی و اصلاحی است که به منظور بهبود ظاهر پلک‌ها و جوانسازی ناحیه اطراف چشم انجام می‌شود. این جراحی می‌تواند به رفع افتادگی پلک‌ها، پف زیر چشم، و چین و چروک‌های اطراف پلک کمک کند. این جراحی شامل برداشتن چربی، پوست اضافی از پلک‌های بالا یا پایین است. برش‌ها به گونه‌ای قرار می‌گیرند که جای زخم‌ها به حداقل برسد و به مرور زمان ناپدید شوند. دوران بهبودی بلفاروپلاستی نیز معمولاً کوتاه است و بسیاری از بیماران می‌توانند پس از چند روز به فعالیت‌های روزمره خود بازگردند.

کلینیک زیبایی صبا، واقع در بلوار دریا، به عنوان یکی از بهترین مراکز زیبایی در زمینه بلفاروپلاستی با بهره‌گیری از جدیدترین تکنیک‌ها، خدماتی بی‌نظیر و با کیفیت در حوزه جراحی پلک ارائه می‌دهد.

 

تزریق چربی توسط پزشک متخصص در شهرک غرب

تزریق چربی یکی از روش‌های موثر و طبیعی برای بازگرداندن حجم از دست رفته به نواحی مختلف صورت و بدن است. این روش با استفاده از چربی‌های خود بدن به دست می‌آید و به دلیل طبیعی بودن مواد مورد استفاده، نتایجی طبیعی و ماندگار را به ارمغان می‌آورد. در کلینیک زیبایی صبا، واقع شهرک غرب، تزریق چربی به صورت حرفه ای و استاندارد انجام می‌شود.

تزریق چربی شامل چند مرحله است. تزریق چربی می‌تواند حجم، شکل و جوانی را به این نواحی بازگرداند و چهره‌ای جوان‌تر و شاداب‌تر به ارمغان آورد. از مهم‌ترین ویژگی‌های تزریق چربی در کلینیک زیبایی صبا، استفاده از مواد مرغوب و تایید شده است. چربی‌های برداشت شده به دقت خالص‌سازی می‌شوند و تحت شرایط بهداشتی و استانداردهای بالا نگهداری می‌شوند.

 

لیپوساکشن غبغب در شهرک غرب

“کلینیک زیبایی صبا” واقع در شهرک غرب، با بهره ‌گیری از تکنولوژی روز دنیا و تخصص پزشکان حرفه‌ای، بهترین خدمات لیپوساکشن غبغب را به شما ارائه می‌دهد. این روش تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. برش‌های کوچک و مخفی در این روش، باعث می‌شوند که جای زخم‌ها به سرعت بهبود یابند و اثری از آن‌ها باقی نماند.

در کلینیک زیبایی صبا استفاده از دستگاه‌ های پیشرفته و کم‌تهاجمی در لیپوساکشن غبغب، باعث می‌شود که این روش با کمترین میزان درد و ناراحتی همراه باشد و نتایج نهایی بسیار دقیق و رضایت‌بخش باشند. این روش نه تنها به بهبود ظاهر چانه و خط فک کمک می‌کند، بلکه اعتماد به نفس شما را نیز افزایش می ‌دهد.

 

لیفت صورت توسط پزشک متخصص در شهرک غرب

لیفت صورت با کاهش چین و چروک‌ها، سفت کردن پوست و بازسازی حجم صورت، ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر به شما می‌بخشد. لیفت صورت شامل چندین تکنیک مختلف است که بسته به نیاز و شرایط هر فرد، ممکن است به صورت ترکیبی یا جداگانه استفاده شوند. هر یک از این تکنیک‌ها با هدف بهبود خاصی در ساختار صورت به کار می‌روند و با ایجاد تغییرات دقیق و ظریف، نتایجی طبیعی و ماندگار به ارمغان می‌آورند.

در “کلینیک زیبایی صبا”، لیفت صورت توسط پزشکان متخصص و با تجربه انجام می‌شود. این پزشکان از جدیدترین تکنیک‌ها و روش‌های درمانی بهره می‌برند. تجربه و مهارت پزشکان کلینیک زیبایی صبا تضمین می‌کند که نتایج حاصل از لیفت صورت کاملاً طبیعی و بدون عوارض باشند.

 

راههای ارتباط با کلینیک زیبایی صبا در شهرک غرب

مدیریت: سرکار خانم دکتر فاطمه شاهین

آدرس اینستاگرام: drf_shahin

شماره تماس:

02188560385

09214844947 

09122348573

آدرس:  تهران – شهرک غرب – بلوار دریا – خیابان سردار دریا – خیابان عباسی اناری – پلاک 50 – واحد همکف

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کلینیک زیبایی صبا در شهرک غرب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *