اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

 فروشگاه پخش یونولیت شاخه تخم مرغی حاجی زاده

فروشگاه پخش یونولیت شانه تخم مرغی حاجی زاده بهترین عرضه کننده انواع متنوع فوم های شانه تخم مرغی و عایق های الاستومری در تهران می باشد. کیفیت بالای محصولات عرضه شده بسیاری از افراد شاغل در صنعت ساختمان سازی را مشتری ثابت و همیشگی این مجموعه نموده است. بهترین خدمات نصب تخصصی توسط کارشناسان مجرب در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود.

تمامی محصولات عرضه شده از لحاظ کیفیت در حد عالی و مطابق با آخرین استانداردهای به روز دنیا می باشند. سوپرپایپ برندی معتبر و شناخته شده در زمینه عرصه انواع فوم های عایق و ساختمانی می باشد. تمامی محصولات این برند شناخته شده را با قیمت های مناسب از نمایندگی حاجی زاده تهیه خواهید کرد. برای خرید بهترین مدل متناسب با نوع نیازتان مشاوره های تخصصی به تمامی مشتریان عزیز ارائه می شود تا رضایت صد درصدی مشتریان خود را جلب نماییم.

 

بزرگترین پخش کننده یونولیت شانه تخم مرغی

با رصد بازار یونولیت در ایران تمامی برندهای با کیفیت را شناسایی کرده و همان مدل ها را در تنوع بالا موجود کرده ایم. متنوع ترین ضخامت های این مدل فوم ها را که بیشتر مورد نیاز مشتریان عزیز می باشد را تهیه کرده ایم. با خرید عمده این یونولیت ها بهترین کیفیت را با ارزان ترین قیمت ها خرید خواهید کرد. در سریع ترین زمان ممکن کلیه سفارش ها به تمامی نقاط کشور ارسال می شود.

 

مزایای یونولیت شانه تخم مرغی

یونولیت ها یا همان فوم های شانه تخم مرغی در ابعاد و دانسیته های متنوع یکی از پرکاربردترین موارد برای سیستم گرمایش از کف می باشند. این فوم ها با عایق حرارتی لوله ها باعث بهره‌وری وری بیشتر سیستم حرارتی از کف می شوند‌. این فوم ها باعث استحکام بیشتر در کف سازه های ساختمانی نیز می شوند. یونولیت های شانه تخم مرغی در مقایسه با سایر موارد انتخابی به شما کمک خواهند کرد که کار اجرا و نصب را سریع تر و راحت تر انجام بدهید. در کنار تمامی این مزایا با انتخاب فوم های شانه تخم مرغی انتقال صدا نیز به مقدار چشمگیری کاهش پیدا می کند.

با یک انتخاب عالی می توانید به مقدار زیادی در مصرف انرژی و هزینه های خود صرفه جویی نمایید. سیستم های گرمایش از کف در مقایسه با سایر موارد پیشنهادی مانند پکیچ و شوفاژ فضای کمتری از ساختمان را اشغال کرده و از منظر دکوراسیون منازل گزینه بهتر و زیباتری می باشننچد. توجه به یک نکته مهم در خصوص این مدل فوم های شانه تخم مرغی مهم و کلیدی میباشد. این فوم ها در مقابل حرارت غیر قابل مقاوم اند و باید به دور از هر گونه شعله نگه داری شوند.

 

بهترین فروش یونولیت شانه تخم مرغی

با توجه به حضور چندین ساله ای که در بازار عرضه انواع مدل های مختلف فوم داریم، همیشه بهترین کیفیت یونولیت شانه تخم مرغی را از لحاظ کیفیت مواد اولیه، دانسیته و چگالی برای عرضه به مشتریان خود انتخاب می کنیم. انتخاب فوم با کیفیت عالی تنها با توجه به ویژگی های فیزیکی و ظاهری کاری سخت می باشد، با خرید از مراکز معتبر و خوش سابقه بهترین انتخاب ممکن را خواهید داشت.‌
برای استودیوی خانگی و یا اتاق تمرین موسیقی خود قصد دارید بهترین کیفیت فوم شانه تخم مرغی را خرید نمایید، همکاران فروش ما با راهنمایی های عالی بهترین فوم شانه تخم مرغی عایق صوتی را به شما معرفی خواهند کرد. با توصیه های کارشناسان مجرب این مجموعه به راحتی می توانید این فوم ها را با چسب، میخ به آسانی نصب نمایید و سالیان سال از آنها بدون افت کیفیت استفاده کنید.

 

نمایندگی سوپرپایپ

فروشگاه پخش یونولیت شانه تخم مرغی حاجی زاده نماینده شرکت سوپرپایپ میباشد. این فروشگاه تمامی محصولات متنوع این شرکت را با قیمت های مناسبت تر نسبت به سایر همکاران عرضه می‌کند. تمامی سیستم های لوله کشی شهری آب گرم و سرد و پکیچ و شوفاژ و لوله های فاضلاب با بهترین کیفیت و مطابق آخرین استانداردهای به روز دنیا توسط شرکت سوپرپایپ عرضه می شود‌.

لوله های ۵ لایه سوپردریم از معروف ترین تولیدات این شرکت معتبر می باشد. به علت رعایت استانداردهای کیفی لازم تمامی محصولات تولیدی این شرکت مورد تایید کشورهای اتحادیه اروپا می باشد. یکی از دلایل انتخاب محصولات شرکت سوپرپایپ برای عرضه، داشتن تاییدیه های بهداشتی لازم میباشد. کلیه محصولات با مجوزهای مورد تایید وزارت بهداشت عرصه می‌شوند که نشان گر نبود مواد مضر برای سلامتی انسان ها می باشد.

 

پخش عایق الاستومری در تهران

عایق های الاستومری با ایفای نقش موثر خود به افزایش راندمان سیستم های تهویه هوای سرد و گرم کمک فراوانی می کنند. الاستومری ها به طور کلی عایق حرارتی و رطوبتی می باشد و مانع تبادل رطوبت و دما در دستگاه های مورد استفاده می شوند. با حفظ دمای سرد و گرم لوله های انتقال باعث کاهش مصرف انرژی در محیط می شوند. علاقه مندید سیستم تهویه ای برای مشتریان خود نصب کنید که در حین کارایی بیشترین راندمان را از لحاظ کارکرد و مصرف انرژی داشته باشد؟

بهترین کیفیت عایق های الاستومری را با روکش های مختلف از جمله آلومینیوم گلچین نموده ایم تا مشتری ها همواره به بهترین محصولات دسترسی داشته باشد و محصول مورد نیاز خود را از میان بهترین کیفیت ها انتخاب نماید. عایق های الاستومری پشت چسب دار نیز تقاضای زیادی در بازار ایران دارند، به همین خاطر بهترین کیفیت های این مدل را با بهترین قیمت ها موجود کرده ایم. کلیه محصولات جانبی عایق های الاستومری را از قبیل انواع نوارهای درزگیر و چسب های عایق را با بهترین کیفیت عرضه کرده ایم.

 

مشخصات بهترین عایق های الاستومری

1-مقاومت بالا در مقابل رطوبت
2-مانعی در مقابل زنگ زدگی انواع لوله ها
3-صرفه جویی زیاد در مصرف انرژی دستگاه های حرارتی و برودتی
4-ضد حریق
5-جاذب صوت
6-کمک به افرایش کارایی و راندمان لوله های سرد و گرم
7-تنوع بالا برای کاربرد در شرایط محیطی مختلف
8-بیشترین خدمات پس از فروش و گارانتی

 

کاربرد عایق های الامی باشستومری

1-در کلیه تاسیسات ساختمانی
2-کانال های انتقال هوا
3-کانال های کولر
4-لوله های آب سرد و گرم
5-عایق اتصالات و مخازن
6-صنعت خودروسازی
7-عایق صدا در سالن های همایش و موسیقی و تئاتر

 

راه های ارتباط با فروشگاه پخش یونولیت شانه تخم مرغی حاجی زاده

مدیریت: جناب آقای حاجی زاده
تماس:
09124217119
09127027973
آدرس:
تهران- بازار آهن شاد آباد- مجتمع تجاری پارسیان- بلوک اسفند- پلاک 204

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پخش یونولیت شانه تخم مرغی حاجی زاده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *