اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

مزون لباس عروس ارغوان

مزون لباس عروس ارغوان عرضه کننده شیک ترین و جدیدترین انواع مدلهای متنوع لباس عروس و لباس عقد و فرمالیته و انواع لباس های مجلسی و شب میباشد. اگر دوست دارید از نظر لباس در مجالس و دورهمی های دوستانه خوش بدرخشید و لباس های شما شیک ترین لباس های مهمانی باشد لباس زیبای خودتان را از مزون لباس عروس ارغوان انتخاب کنید.

 

طراحی لباس عروس

خاطره انگیزترین لباسی که هر خانمی در زندگی خود پرو و انتخاب میکند بدون شک انتخاب لباس عروسی بوده است. آیا مدت ها است به دنبال لباس عروس کل بازارهای تهران را گشته اید ولی مدلی به دلتان ننشسته است.

مطمئن باشید با انتخاب مزون ارغوان زیباترین مدل لباس عروس متناسب با اندامتان را انتخاب خواهید کرد، گویی که این مدل از ابتدا برای شما طراحی و دوخته شده است، این نیز به علت تنوع بالای مدلهای لباس عروس این مزون و دیگری به علت تجربه و خوش سلیقگی تیم برش و طراحی و دوخت مزون ارغوان میباشد.

بزرگترین-مزون-عروس-در-کرج
بزرگترین-مزون-عروس-در-کرج

شیک ترین مدلهای لباس فرمالیته

مزون ارغوان با بررسی بهترین مدلهای فرمالیته بازار، به روز ترین و شیک ترین انواع لباس های فرمالیته را طراحی میکند. اگر به دنبال مدلهای خاص میباشید و از مدلهای تکراری بازاری خسته شده اید و دوست دارید زیباترین لباس فرمالیته را انتخاب کنید تنها کافی است به مزون ارغوان مراجعه کرده و در دنیای انواع لباس های فرمالیته این مزون گشتی زده و مدل دلخواه خود را انتخاب کنید.

 

دوخت تخصصی لباس عقد و نامزدی

یکی از تخصی ترین لاین های مزون ارغوان دوخت تخصصی انواع لباس های عقد و نامزدی میباشد. شیک ترین مدلهای لباس عقد و نامزدی را در تنوع بالا با کیفیت دوخت عالی از مزون ارغوان تهیه کنید. انواع لباس های عقد بلند و کوتاه و دامن ماهی و دکلته و ماکسی و انواع لباس های پوشیده عقد را همگی میتوانید در کنار یکدیگر در مزون ارغوان ببینید.

در مزون ارغوان برای هر سلیقه ای  با هر توان مالی یک مدل لباس موجود میباشد. شیک ترین لباس های عقد و نامزدی خود را با مناسب ترین قیمت ها از مزون ارغوان انتخاب کنید. تمام مشتریان این مزون که لباس عقد و نامزدی خود را از ما انتخاب کرده اند به علت کیفیت دوخت بالا و شیک بودن و قیمت های مناسب، لباس عروسی خود را نیز از مزون ارغوان انتخاب کرده اند.

 

طراحی و دوخت انواع لباس های مجلسی و شب

یکی از سخت ترین انتخاب های ما خانم ها هنگام خرید، انتخاب لباس مجلسی و شب میباشد. از مدت ها قبل از عروسی و مراسم ها درگیر انتخاب لباس میشویم و ساعات زیادی را صرف انتخاب بهترین لباس شب میکنیم. میخواهید به عنوان یک هدیه ارزشمند، بهترین مزون با انواع متنوع لباس های مجلسی شیک را به شما عزیزان معرفی کینم که از این به بعد در کلیه مراسم ها و مهمانی های فامیل زیباترین و شیک ترین لباس را فقط با صرف چند ساعت وقت انتخاب کنید؟ مزون مورد نظر، مزون ارغوان میباشد.

مطمئن باشید تنها با یک بار مراجعه به این مزون از تنوع و زیبایی و شیک بودن و به روز بودن مدلهای لباس این مزون شگفت زده خواهید شد و تنها انتخابتان از آن به بعد فقط مزون ارغوان میباشد. شما نیز ادامه دهنده این هدیه زیبا باشید و این مزون عالی را به سایر دوستان و آشنایان خود معرفی کنید، مطمئن هستیم دوستان شما نیز با دیدن لباس های شیک مجلسی شما، آدرس مزون شما را خواهند پرسید تا مانند شما شیک ترین لباس های شب را انتخاب کنند

دوخت-تخصصی-لباس-عقد-و-نامزدی
دوخت-تخصصی-لباس-عقد-و-نامزدی

چرا باید مزون لباس عروس ارغوان را انتخاب کنیم

شاید برای شما نیز سوال شده باشد که علت معرفی مزون لباس عروس ارغوان از طرف ما به چه علت میباشد، مزون ارغوان از قدیمی ترین لباس های مجلسی مزون دوز میباشد که با تجربه کافی بهترین و زیباترین انواع لباس های عروسی و عقدی و نامزدی و بله برون را طراحی کرده و با دوخت عالی تحویل مشتریان عزیز خود میدهند. اگر میخواهید بدانید علت انتخاب مزون ارغوان از طرف ما چه میباشد لطفا تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید، به امید اینکه مطالب مفید و جدیدی به شما ارائه کنیم.

 

بهترین کیفیت جنس پارچه

شاید در انتخاب لباس مجلسی به کیفیت جنس پارچه دقت کافی نداشته باشید و تنها به زیبا و شیک بودن لباس دقت داشته اید. ولی تصور کنید به علت کیفیت پایین جنس پارچه در وسط مراسم، لباس شما با یک کشیدگی ساده پاره شود، تصور این مشکل تا انتهای مراسم کاری سخت و غیرقابل تصور میباشد. با خرید انواع لباس های مجلسی و شب از مزون ارغوان علاوه بر شیک و زیبا بودن بهترین جنس پارچه را نیز انتخاب کرده اید.

شیک-ترین-و-زیباترین-مدلهای-متنوع-لباس-عروس
شیک-ترین-و-زیباترین-مدلهای-متنوع-لباس-عروس

برش عالی و تمیز لباس های عروس و مجلسی

مزون ارغوان به خاطر داشتن باتجربه ترین برش کاران ماهر بهترین کیفیت برش های لباس های مجلسی و عروس را به شما عزیزان ارائه میکند. برش عالی مقدمه ای برای طراحی و دوخت عالی انواع لباس های عروس و شب میباشد، کیفیت برش بالا در مزون ارغوان باعث دوخت لباس های شکیل میشود.

 

کیفیت دوخت مزونی انواع لباس های مجلسی

در مزون ارغوان بهترین خیاط های مزون دوز با مجهزترین انواع چرخ خیاطی های پیشرفته و به روز با بهترین کیفیت مزونی، کار دوخت انواع لباس های مجلسی و عروس شما را انجام میدهند. به علت کیفیت بالای این مزون لباس های ما در کل بازار عروس و لباس شب تک و بی نظیر میباشد و لباس به این شیکی و برازندگی در کمتر مزونی پیدا خواهید کرد.

شیک-ترین-مدلهای-لباس-فرمالیته
شیک-ترین-مدلهای-لباس-فرمالیته

تنوع بالای لباس های مجلسی و لباس های عروس

اگر جزء افراد سخت پسند در انتخاب لباس عروس و انواع لباس های مجلسی و عقد میباشید و هر لباسی را نمیپسندید، با مراجعه به مزون ارغوان از چندین لباس این مزون خوشتان می آید و به راحتی میتوانید لباس مورد پسندتان را انتخاب کنید. انواع مدلهای لباس های مجلسی در جنس پارچه های متنوع مانند گیپور و دانتل و حریر و در رنگبندی های شاد متنوع باعث افزایش قدرت انتخاب شما عزیزان میشود.

 

خدمات برتر مزون ارغوان

  • شیک ترین و زیباترین مدلهای متنوع لباس عروس
  • جدیدترین انواع لباس های فرمالیته
  • طراحی عالی زیباترین مدلهای لباس عقد و نامزدی و بله برون
  • تنوع بالای مدلهای شیک مجلسی و لباس شب
  • استفاده از بهترین کیفیت پارچه
  • مجهز بودن مزون به انواع چرخ های صنعتی و سایر لوازم مورد نیاز
  • بیشترین تعداد خیاط ماهر مزون دوز
  • برش و دوخت عالی طبق مدلهای مزونی
  • مناسب ترین قیمت برای انواع لباس های مجلسی
  • رضایت بالای مشتریان این مزون
  • تحویل به موقع کارهای مجلسی
طراحی-و-دوخت-انواع-لباس-های-مجلسی-و-شب
طراحی-و-دوخت-انواع-لباس-های-مجلسی-و-شب

اطلاعات تماس با مزون ارغوان:

مدیریت: خانم خانی

شماره تماس:

02633533608

02633556059

09191024947

آدرس: 

کرج، مهر ویلا,خیابان درختی,روبروی سه راه تهران,پاساژ امید ایران,طبقه دوم,واحد 1

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مزون لباس عروس ارغوان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *