اصناف شهر
اصناف شهر
مرکز مشاوره تغذیه دکتر علی سمیعی

توضیحات آگهی

مرکز مشاوره تغذیه دکتر علی سمیعی

مرکز مشاوره تغذیه دکتر علی سمیعی یکی از بهترین مراکز مشاوره تغذیه در پاسداران می باشد. در این مجموعه از کادری مجرب و حرفه ای برای خدمت رسانی به مراجعان به کار گرفته شده است.

شما می توانید با مراجعه به یک مرکز تغذیه خوب با توجه به اندازه قد و وزن خود، بررسی میزان فعالیت، بررسی میزان سوخت و ساز بدن و همچنین نیاز های بدن شما به ویتامین ها، املاح و سایر مواد موردنیاز، از برنامه غذایی مناسب و ایده آلی که به شما ارائه می گردد استفاده کنید و رژیم و برنامه غذایی سالمی داشته باشید.

در این مرکز مشاوره خدمات زیادی به شما ارائه می گردد. ما قصد داریم در ادامه این مطلب برخی از خدمات این مجموعه را برای شما بر می شماریم.

هدف اصلی مرکز مشاوره تغذیه دکتر علی سمیعی جلب رضایت و خشنودی مراجعان می باشد. تا کنون مراجعان این مرکز با رعایت رژیم ارائه شده به آن ها به نتایج مورد نظر خود رسیده اند. شما می توانید با مراجعه به این مرکز مشاوره تغذیه به اندام دلخواه و نتایج مطلوبی برسید.

 

خدمات مرکز مشاوره تغذیه دکتر علی سمیعی

  • ارائه مشاوره های تغذیه برای ارتقای سلامت بدنی و رشدی مراجعه کنندگان
  • طراحی و ارائه یک رژیم غذایی متناسب با قد و وزن افراد
  • ارائه برنامه غذایی مناسب برای بیماران دچار دیابت نوع 2
  • مشاوره و ارائه برنامه غذایی مناسب برای افراد در دوران کهولت
  • ارائه برنامه غذایی و تغذیه سالم در دوران بارداری و شیردهی
  • مشاوره های لازم برای تغذیه و رشد مناسی در دوران بلوغ
  • ارائه برنامه غذایی مناسب برای کودکان با توجه به کمبود های آن ها
  • مشاوره و ارائه برنامه های غذایی مناسب برای افزایش و کاهش وزن با بهره گیری از جدیدترین متد های علمی دنیا
  • انجام خدمات جهت فرم دهی بدن و کاهش سایز موضعی با LPG
  • ارائه خدمات لازم جهت جوانسازی و افزایش کلاژن پوست با بهره گیری از جدیدترین متد های روز دنیا
  • انجام خدمات کرایولیپولیز و کول لیپو که همان از بین بردن بدون بازگشت سلول های چربی می باشد
  • ارائه خدمات لازم برای درمان سلولیت
  • استفاده از دستگاه Triactive برای کاهش سایز موضعی
  • ارائه رژیم غذایی مناسب نوجوانان جهت افزایش قد

 

بهترین مشاوره تغذیه پاسداران

افراد زیادی برای گرفتن یک برنامه غذایی مناسب به مراکز مشاوره تغذیه مراجعه می کنند. برای هر فردی متناسب با نیاز و مشکل او برنامه غذایی مشخصی در نظر گرفته می شود.

معمولا مراجعه کنندگان جهت مشاوره و طراحی یک برنامه غذایی مناسب برای چاقی، لاغری، بارداری، دیابتی و سایر مسائل به مراکز مشاور تغذیه مراجعه می کنند. این برنامه غذایی باید توسط یک فرد متخصص طراحی گردد تا به سلامت جسمی و روحی مراجعه کنندگان آسیبی وارد نشود.

خوردن غذا یکی از نیازهای اصلی و ذاتی هر کسی می باشد. ولی باید توجه داشته باشید که با تغذیه ناسالم به سلامت جسم خود آسیب نرسانید. شما می توانید با مراجعه به یک متخصص و گرفتن یک برنامه غذایی سالم و مقوی سبب طول عمر و سلامت جسم و روح خود گردید.

اگر به دنبال بهترین مشاوره تغذیه پاسداران می گردید، ما به شما مرکز مشاوره تغذیه دکتر علی سمیعی را پیشنهاد می دهیم. با مراجعه به این مرکز بهترین رژیم و برنامه غذایی متناسب با نیاز شما توسط متخصص ارائه می گردد.

افراد زیادی با پیروی و رعایت برنامه غذایی ارائه شده به آن ها توسط دکتر علی سمیعی به نتایج دلخواه خود رسیده اند. شما نیز می توانید با مراجعه به این مرکز مشاوره تغذیه به این نتایج مطلوب برسبد و از اندام خود راضی و خشنود گردید.

 

بهترین مرکز مشاوره تغذیه در شمال شرق تهران

اگر در شمال شرق تهران زندگی می کنید و به دنبال یک مشاوره تغذیه خوب در محدوده محل زندگی خود می گردید، ما به شما مرکز مشاوره تغذیه دکتر علی سمیعی را معرفی می کنیم.

افراد ممکن است به دلایل زیادی از جمله چاقی و لاغری نیاز به یک برنامه غذایی و رژیم مناسب باشند. این افراد دوست دارند در کمترین زمان ممکن به نتایج دلخواه خود برسند. تا کنون همه مراجعه کنندگان به این مرکز مشاوره غذایی توانسته اند به این نتایج دلخواه و مطلوب برسند و هم اکنون بسیار از انتخاب و اندام خود راضی و خرسند هستند.

شما نیز اگر به دلایل مختلفی نیاز به یک برنامه غذایی سالم و مشخصی دارید می توانید به مرکز مشاوره تغذیه دکتر علی سمیعی

مراجعه کنید. در این مجموعه با وجود داشتن کادری مجرب و حرفه ای بهترین برنامه غذایی متناسب با نیاز شما ارائه می گردد.

هیچ کدام از برنامه های غذایی ارائه شده به مراجعه کنندگان اذیت کننده نمی باشد و لازم نیست برای لاغری و سایر رژیم ها گرسنگی زیادی را تحمل کنند.

 

دلایل چاقی و اضافه وزن چیست

افراد زیادی در جامعه دچار چاقی و اضافه وزن می باشند. دلیل اصلی چاقی و اضافه وزن افراد دریافت کالری بیش از اندازه مورد نیاز بدن و کم تحرکی و ورزش نکردن می باشد.

اما اگر به طور منظم ورزش می کنید و تغذیه سالم و مناسبی دارید باید به دنبال دلیل دیگری بگردید. برای یافتن دلیل چاقی و اضافه وزن خود باید به فردی متخصص مراجعه کنید. با مراجعه به افراد متخصص می توانید هر چه سریع تر جلوی عوارض احتمالی چاقی و دلایل آن را بگیرید.

چاقی و اضافه وزن خود به تنهایی عوارض و مشکلات زیادی را به وجود می آورد. با مراجعه به مرکز مشاوره تغذیه دکتر علی سمیعی برنامه غذایی مناسبی برای رژیم لاغری به شما ارائه می گردد.

شما می توانید با رعایت رژیم های ارائه شده به شما قدم بزرگی در جهت حفظ سلامتی و جلوگیری از خطرات و عوارض ناشی از چاقی و اضافه وزن بردارید.

 

دیگر دلایل چاقی و اضافه وزن

  • بی خوابی و کم خوابی بیش از حد
  • مصرف دارو های ضد افسردگی
  • داشتن استرس مداوم
  • افزایش وزن زنان در دوران یائسگی
  • کم کاری تیروئید
  • چاقی زنان به دلیل سندروم تخمدان پلى‌کیستیک

 

 

راه های ارتباط با مرکز مشاوره تغذیه دکتر علی سمیعی

مدیریت: جناب آقای دکتر علی سمیعی

تماس:
02122785922
09037022661

آدرس:
تهران، پاسداران، خیابان دولت، بین چهارراه اختیاریه و دیباجی، بن بست هروی، نبش بانک آینده، ساختمان پزشکان هدیه ، پلاک 1 ، طبقه 3

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مرکز مشاوره تغذیه دکتر علی سمیعی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *