اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

لوازم یدکی کارسین میدان امام خمینی

لوازم یدکی کارسین میدان امام خمینی بهترین انتخاب برای خرید انواع لوازم یدکی خودروهای مختلف می باشد. به دبنال قطعه ای اصل و اورجینال برای ماشین خود می باشید، روی خدمات ما حساب ویژه ای باز کنید. به عنوان نمونه بهترین کیفیت لنت ترمز را با قیمت های مناسب برایتان عرضه کرده ایم. تمامی قطعات یدکی اصل خودروهای کیا و هیوندا را با تضمین در کیفیت برایتان موجود کرده ایم.

 

بهترین فروشگاه لوازم یدکی در میدان امام خمینی

قطعات یدکی اگر از جنس بی کیفیت باشند نه تنها به زودی نیاز به تعویض پیدا می کنند، بلکه ممکن است در عملکرد سایر قطعات ماشین نیز اختلال ایجاد کنند و باعث خرابی زود هنگام آنها شوند. مثلا اگر روغن موتور و گیربکس از درجه کیفی بالایی برخوردار نباشد در کوتاه مدت می تواند باعث خرابی گیربکس خودرو شود و هزینه های زیادی را روی دست شما بگذارد. چاره کار چیست؟ خرید قطعات و لوازم یدکی از فروشگاه های معتبر و خوش نام.

شاید اجناس فیک با قیمت های پایین تر در بازار عرضه شوند ولی این پرداختی کم با هزینه های تعمیرات در آینده سر به سر می شود. پس همیشه در خرید قطعات یدکی کیفیت را ملاک تصمیم گیری خود قرار بدهید و از خرید اجناس بی کیفیت ارزان جدا خودداری نمایید. لوازم یدکی کارسین میدان امام خمینی با چند دهه فعالیت تخصصی در عرضه کلیه قطعات یدکی بهترین انتخاب برای خرید مطمئن می باشد.

 

ارائه کننده انواع لنت ترمز اورجینال

بهترین کیفیت لنت ترمز اورجینال ماشین های مختلف را از بهترین برندهای خارجی عرضه می کنیم. به فکر خرید لنت ترمز جلو برای خودروی هیوندای خود هستید، همکاران لوازم یدکی کارسین بهترین مدل های اصل را به شما معرفی خواهند کرد تا بسته به نوع بودجه و توان مالی بهترین ها را انتخاب نمایید. از لحاظ میزان کارایی و عملکرد تمامی لنت ترمزهای موجود را برای شما معرفی خواهیم کرد تا بهترین ها را انتخاب نمایید.

شاید باورتان نشود ولی بیش از 2000 مدل لنت ترمز برای انواع خودورهای داخلی و خارجی موجود داریم تا هیچ مشتری معطل نماند و در کسری از زمان محصول مورد نظر خود را خرید نماید.

 

فروش و ارائه انواع روغن گیربکس در بازار یدکی تهران

روغن گیربکس نقش مهمی در روانی کارکرد موتور و گیربکس دارد. انجام سرویس های دوره ای با هزینه کرد پایین تعمیرات نقش مهمی در سلامت فنی ماشین شما در درازمدت ایفا می کند. همیشه دور اندیش باشید و هزینه های کمتر را برای جلوگیری از هزینه های بیشتر انجام بدهید.

مثلا اگر خدای نکرده گیربکس ماشین شما نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشد متحمل هزینه های زیادی خواهید شد، پس بنابراین منطقی است که با خرید بهترین کیفیت روغن گیربکس از لوازم یدکی کارسین میدان امام خمینی به سلامتی گیربکس ماشین خود اهمیت بیشتری بدهید.

 

پخش لوازم یدکی هیوندای و کیا

لوازم یدکی کارسین بیش از یک دهه است که بیشترین تنوع و بهترین کیفیت لوازم یدکی هیوندا و کیا را عرضه می کند. سال ها تجربه در این زمین به همکاران ما کمک کرده است که بتوانیم قطعات اصل را با یک نگاه سریع تشخیص بدهیم و تنها قطعات اصل و اورجینال را برای مشتری های خود عرضه نماییم. به علت اطمینانی که به کیفیت قطعات خود داریم تمامی کالاها به صورت تضمین در کیفیت به فروش میرسد و در صورت هر گونه مشکلی در کوتاه مدت می توانید لوازم یدکی خود را تعویض نمایید.

 

فروش لوازم یدکی هیوندای

باعث افتخار است که به طور قاطع بگوییم که امکان ندارد قطعه ای از خودروی هیوندا مورد نیاز شما باشد و در لوازم یدکی کارسین موجود نباشد. شایان ذکر است که بیش از 2000 هزار قطعه و لوازم یدکی از خودروی هیوندا را با بهترین کیفیت عرضه کرده ایم.

اگر مدت ها است که به دنبال بهترین کیفیت قطعه برای خودروی سانتافه خود بوده اید با ارزان ترین قیمت ها از کارسین می توانید آن را تهیه نمایید. از قطعات برند موبیس و جنیون برای عرضه به مشتریان هیوندا استفاده می کنیم تا کاری در سطح کیفیت جهانی به مشتری خود تحویل بدهیم.

 

بهترین فروشگاه تجهیزات کیا در میدان امام خمینی

تمامی تجهیزات مورد نیاز تمامی رده ها و سری های خودرو کیا را در بهترین کیفیت موجود داریم. با انتخاب کارسین بهترین کیفیت را با ارزان ترین قیمت ها خرید می کنید. متنوع ترین توپی های توسان را با ضمانت در کیفیت به مشتریان خود عرضه می کنیم. کلیه قطعات یدکی برقی، موتوری، مصرفی و اسپرت را به صورت اصل و اورجینال از ما تهیه خواهید کرد. در صورت درخواست مشتری امکان خرید اینترنتی و غیر حضوری نیز امکان پذیر می باشد.

 

فروش قطعات اصلی هیوندا در تهران

اطمینان و اعتماد به فروشگاه قطعات یدکی حرف اول و آخر را در خرید می زند. اگر به صاحب فروشگاهی اعتماد داشته باشید و مشتری چنیدن ساله آنها باشید هرگز نیازی نمی بینید که بخواهید اصل بودن کالا را به شما نشان بدهند، چون به تجربه به این اعتماد رسیده و می دانید که بهترین کیفیت اصل را همیشه از این نمایندگی خرید کرده اید. مشتریان لوازم یدکی کارسین میدان امام خمینی نیز این اندازه به ما اعتماد داشته و خرید قطعات اصل هیوندای خود را از ما تهیه می نمایند.

قطعات اصلی کیا

بیشتر اوقات برای خرید قطعات اصلی خودروی کیای خود مشکل دارید و باید به چندین لوازم یدکی سر بزنید؟ خبر خوشحال کننده ای برای شما داریم که قطعا پس از شنیدن آن سوپرایز می شوید؟ در لوازم یدکی کارسین تمامی قطعات اصلی کیا موجود می باشد و دیگر نیازی به گشتن در بازار قطعات یدکی ندارید. در ضمن به خاطر تجربه بالا در موقع خرید تنها قطعات اصل را خریداری می کنیم و به فکر مشتری های خود می باشیم و قطعات فیک و استوک را به هیچ عنوان در این فروشگاه نخواهید دید.

 

راه های ارتباط با لوازم یدکی کارسین میدان امام خمینی
ساعت کاری :

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 18
پنج شنبه ها از ساعت 9 الی 13:30
مدیریت:جناب آقای اشکان علمداری
تماس:
021-33532640

021-33532649
021-33532631
09122806788
آدرس:
تهران،میدان امام خمینی،خیابان اکباتان،مجتمع تجاری معصومی،طبقه دوم،پلاک104

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لوازم یدکی کارسین میدان امام خمینی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *