اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 1893
اصناف شهر

توضیحات آگهی

فروشگاه پوشاک مردانه طاهری

فروشگاه پوشاک مردانه طاهری ، یکی از بهترین فروشگاه در منطقه 12تهران هست . این فروشگاه که به کیفیت بالا و قیمت خوب اجناسش معروفه، از انواع مختلف تیشرت های ساده، نخی، تیشرت های لانگ تا انواع مختلف شلوارهای مردانه رو داره و با بهترین قیمت می فروشه. تولید پوشاک ایرانی با بهترین کیفیت، قیمت ارزون و فروش عمده پوشاک رو انجام میده.

تیشرت های چابی قیمت مناسب در بازار

می تونین انواع مختلف تیشرت های چاپی رو در بین محصولاتش ببینین که با کیفیت بالایی به فروش می رسن. همه اجناس فروشگاه پوشاک مردانه طاهری طبق مد روز هست و می تونین به روزترین مدل های لباس رو ازشون بخرین. می خواین تجربه یه خرید خوب رو داشته باشین به آدرسی که تو این صفحه گذاشتیم حتما سری بزنین.

تولید و پخش تیشرت و شلوار مردانه در منطقه 12

فروشگاه طاهری تولید و پخش انواع تیشرت و شلوار مردانه رو با بالاترین کیفیت انجام میده و علاوه بر فروش مستقیم محصولاتش، امکان فروش عمده لباس هاشو به بقیه مغازه دارها و فروشگاه ها فراهم کرده. معمولا بیشتر مغازه دارهای تهران و شهرستان ها که بوتیک لباس مردانه دارن مشتریشون هستن و شما هم اگه مغازه لباس فروشی مردانه دارین می تونین بیاین و خرید از یه جای مطمئن و با کیفیت رو تجربه کنین.

فروش عمده پوشاک مردانه در خیام

تنوع محصولاتشون خیلی زیاده و می تونین تنها با خرید از فروشگاه پوشاک مردانه طاهری کل ویترین مغازتونو پر کنین. انواع تیشرت های مردانه با طراحی ساده و یا تیشرت های لانگ که این روزها مد هستن تو سبد محصولاتشون هست و به صورت تخصصی تو کار تولید تیشرت های نخی و جنس اعلا هستن.

شلوار جین و کتان در فروشگاه طاهری

در کنار تیشرت، انواع مختلف شلوار جین و کتان هم برای فروش دارن و می تونین کلی مدل های روز شلوار رو تو فروشگاهشون پیدا کنین. از اونجایی که همه لباس هاشون تو کارگاه های تولیدی خودشون دوخته میشن، تمام لباس ها تولید داخلی به حساب میاد و از لحاظ قیمت خیلی ارزون تر از نمونه های مشابه خارجی هستش.

بهترین-کیفیت-و-طراحی-در-لباس-مردانه
بهترین-کیفیت-و-طراحی-در-لباس-مردانه

قیمت مناسب و کیفیت بالا پوشاک در بازار

در عین حال که ارزون بودن محصولات یکی از ویژگی های اصلی لباس هاشونه، کیفیت
خیلی خوبی دارن و می تونین تو تعداد بالا ازشون لباس بخرین.
یه موضوع دیگه هم اینکه اگه خودتون تو کار چاپ روی تیشرت هستین، می تونین لباس های
تیشرت های ساده و بدون طرح رو تو هر رنگی که نیاز دارین بهشون سفارش بدین و برای کار خودتون استفاده کنین.

بهترین فروشگاه پوشاک مردانه در خیام

از اونجایی روشون اسم بهترین فروشگاه پوشاک مردانه رو میذارم که به هیچ عنوان امکان نداره یک بار ازشون خرید کنین و مشتری دائمیشون نشین. خودتون یک بار ازشون پوشاک مردانه بخرین حتما به بقیه دوستان و آشناهاتون معرفیشون می کنین.

جدیدترین مد و استایل مردانه در فروشگاه طاهری

در کنار جنس خیلی خوب لباس ها، قیمت ارزان و منصفانشونه که خیلی ها رو مشتری دائمیشون کرده. در ضمن با اینکه شاید خیلی از تولیدی های لباس مردانه به طرح و مد روز بودن لباس هاشون اهمیت ندن، اما تولیدی پوشاک مردانه طاهری تو لباساش این موضوع رو هم مد نظر داشته و از این نظر هم می تونیم فروشگاه اونا رو بهترین فروشگاه پوشاک مردانه بدونیم.

تولید-و-پخش-تیشرت-و-شلوار-مردانه-در-منطقه-12
تولید-و-پخش-تیشرت-و-شلوار-مردانه-در-منطقه-12

فروش عمده تیشرت و شلوار مردانه در منطقه 12

محصولات در فروشگاه طاهری شامل:

تیشرت ها

تولید وپخش انواع تیشرت های تبلیغاتی، تیشرت های ساده، نخی، رنگی، تیشرت های لانگ و شلوار مردانه هستن.
همه مدل رنگ از رنگ های ساده ی مشکی و سفید که برای تیشرت های تبلیغاتی مناسب هستن
گرفته تا تیشرت های رنگ های دیگه رو با کیفیت بالای جنس و دوخت وتولید، می فروشن.

 شلوار و جاگر

شلوارها هم همه در سایزهای کوچیک و بزرگ برای سایز نوجوان تا بزرگسال به فروش می رسه
که جنس های مختلف کتان، لی و پارچه ای تو محصولاتشون دیده میشه.
شلوارها مدل های مختلف دارن که از شلوارهای راسته، رسمی، شلوار کتان، بند دار،
لگ راحتی، شلوار جاگر و انواع مختلف دیگه رو شامل می شن.

نحوه ی خرید از فروشگاه طاهری

شما می تونین حضور به آدرسی که تو سایت گذاشتیم برین و تنوع محصولاتشو ببینین. مطمئنا یه خرید خیلی خوب رو تجربه می کنین و برای تکرارش از نو بهشون مراجعه می کنین. اگه دنبال خرید تیشرت برای تبلیغات در تیراژ بالا هستین بهترین گزینه برای خرید تیشرت خام خرید از فروشگاه پوشاک مردانه طاهری هستش که براتون تعداد
بالای تیشرت رو با قیمت ارزون و کیفیت خیلی خوب تولید می کنه. معمولا چاپ تیشرت زمانی به صرفه هست که بتونین مواد اولیه ارزون علی الخصوص
تیشرت ارزون پیدا کنین، فروشگاه طاهری تیشرت های نخی و ساده رو در تعداد بالا با قیمت خیلی مناسبی باهاتون حساب می کنه و همین الان می تونین برین و سفارشتونو بهشون بدین.

شلوار-جین-و-کتان-در-فروشگاه-طاهری
شلوار-جین-و-کتان-در-فروشگاه-طاهری

تولید پوشاک ایرانی قیمت مناسب

این روزها که همه چی خیلی گرون شده و امکان خرید خیلی از کالاهای خارجی برای ما وجود نداره بهتره بریم سراغ خرید اجناس ایرانی با کیفیت. این مورد درباره لباس خیلی بیشتر صدق می کنه و خرید لباسای ایرانی خیلی مقرون به صرفه تر هست.

تقویت قدرت خرید مردم با پوشاک ایرانی

تولید پوشاک ایرانی باعث میشه تا قدرت خرید مردم بالا بره و رونق به کسب و کار تولید کننده های داخلی داده بشه. فروشگاه پوشاک مردانه طاهری به صورت تخصصی پوشاک ایرانی رو با بهترین متریال تولید میکنه و تونسته تو این زمینه پیشگام باشه و مشتریای زیادی رو از نقاط مختلف ایران برای خودش پیدا کنه.

همه اینارو گفتیم تا بتونیم بهترین فروشگاه پوشاک مردانه رو معرفی کرده باشیم، که اگه تا الان از خیلی از تولید کننده های پوشاک، علی الخصوص پوشاک مردانه خرید کردین و راضی نبودین این بار بهترین انتخاب رو پیش روتون گذاشتیم.

فروش-عمده-پوشاک-مردانه-در-خیام
فروش-عمده-پوشاک-مردانه-در-خیام

بهترین کیفیت و طراحی در لباس مردانه

در تولیدی پوشاک طاهری قبل از انتخاب طرح و مدل انتخاب پارچه با جنس خوب از اهمیت بالاتری برخورداره و تمام سعیشونو می کنن تا لباسی که تولید می کنن
از جنس اعلا و بادوام برخوردار باشه. مثلا با یک بار شستن تغییر حالت نمیدن و رنگشون هم نمیره.

در مورد شلوارهاشونم همین موضوع هست و جنس پارچه هاشون عالیه و می تونین برای استفاده طولانی مدت روشون حساب کنین. تو بیشتر مغازه های لباس مردانه می تونین تولیداتشونو ببینین و تنوع لباس هاشونم عالیه.

ارتباط و خرید از فروشگاه طاهری

برای خرید از فروشگاه طاهری اول آدرس و شماره تلفنی که اینجا گذاشتیم رو بردارین و یه جا یادداشت کنین. بهشون زنگ بزنین و هر سوالی داشتین رو تلفنی بپرسین وبعد حضوری برین و از همه کاراشون دیدن کنین و یه خرید خوب داشته باشین.

همکاری با بوتیک داران و فروشندگان محترم

مخصوصا این پیشنهاد رو به مغازه دارا و بوتیک های لباس مردانه دارم که اگه تا حالا باتولیدی پوشاک طاهری آشنا نبودن، حتما یه سر بهشون بزنن.
انواع تیشرت ارزان و تیشرت لانگ رو می تونین با بهترین قیمت ازشون بخرین. قیمت هاشون همه منصفانه هست و اگه بهشون سر بزنین به هیچ عنوان دست خالی برنمی گردین.

فروش-عمده-تیشرت-و-شلوار-مردانه-در-منطقه-12
فروش-عمده-تیشرت-و-شلوار-مردانه-در-منطقه-12

مدیریت : جناب اقای علی طاهری

آدرس : تهران میدان محمدیه ، خیابان خیام جنوبی ، کوچه ی دلشاد ترابی ، کوچه ی هاشمی ، پلاک 23

تماس : 09128437670

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروشگاه پوشاک مردانه طاهری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *