اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

فروشگاه خیری فروش انواع شیلنگ چهارراه گلوبندک

فروشگاه خیری، فروش انواع  شیلنگ ها در چهارراه گلوبندک در زمینه فروش انواع مختلف شیلنگ های صنعتی حصیری و استیل فعالیت می کند. تمامی محصولات را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به مشتری هایشان ارائه می دهند. شیلنگ های صنعتی در قسمت های مختلفی کاربرد دارند ، برای مثال شیلنگ های حصیری در لوازم برودتی و پکیج ها پر کاربرد هستند.نام دیگر این شیلنگ های حصیری، شلنگ های پکیجی است که علت این نام گذاری استفاده و کاربرد این شیلنگ ها در پکیج ها می باشد.

گروه-تولیدی-و-صنعتی-امیران
گروه-تولیدی-و-صنعتی-امیران

فروشگاه خیری تولید کننده شیلنگ حصیری استیل

شیلنگ های حصیری در بیشتر مواقع به رنگ طوسی هستند و چند نوع مختلف دارند. از مهم ترین انواع این شیلنگ های به سه نوع پکیجی ، آبگرمکنی و پیسواری اشاره می شود. فروشگاه خیری فقط فروشنده ی این شیر های حصیری نیست، بلکه تولید کننده می باشند. به همین علت قیمت تمام لوازم آن ها بسیار منصفانه و مناسب است.همچنین این شیلنگ ها در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند، تا شما بتوانید به راحتی ابعاد و طول شیلنگ مد نظر خودتان را انتخاب کنید

فروشگاه-خیری-تولید-کننده-شیلنگ-حصیری-استیل
فروشگاه-خیری-تولید-کننده-شیلنگ-حصیری-استیل

از شیلنگ های حصیری و استیل برای کجا استفاده می شود

کاربرد هر کدام از این شیلنگ ها از نامشان مشخص است؛ مثلا شیلنگ های حصیری پکیجی در اتصالات پکیج مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد اصلی این شیلنگ ها، نصب کردن لوازم خانگی مانند لباسشویی و ظرفشویی و وصل کردن آن به سیستم لوله کشی ساختمانی می باشد.

یکی دیگر از کارایی های شیلنگ های حصیری برای شستشو و تمیز کردن دستگاه های بزرگ شرکتی است و با استفاده از این شیلنگ های حصیری می توان قسمت هایی از دستگاه را که قابل دسترس نیستند را شستشو داد و تمیز کرد. یک نوع دیگر از این شیلنگ های حصیری ، مدل ویژه ی توالت آن است که از این شیلنگ که به رنگ طوسی و نقره ای است در توالت ها استفاده می شود.

فروشگاه-خیری
فروشگاه-خیری

فروش عمده شیلنگ های حصیری و استیل

شیلنگ های حصیری و استیل را می توانید از فروشگاه و تولیدی آقای خیری هم به صورت تکی خرید کنید و هم می توانید به صورت عمده این شیلنگ ها را تهیه کنید.تهیه کردن شیلنگ ها به صورت عمده از تولیدی خیری باعث مناسب تر شدن قیمت ها هم می شود، چون وقتی به صورت کلی خرید می کنید برای شما قیمت عمده حساب می کنند و به شما تخفیف می دهند.

فروش-فن-کوئل-در-گلوبندک-تهران
فروش-فن-کوئل-در-گلوبندک-تهران

فروش فن کوئل در گلوبندک تهران

همانطور که می دانید فن کوئل جزیی از سیستم گرمایشی و سرمایشی خانه ها می باشدف که در فصل زمستان باعث جریان گرما در خانه می شود و در فصل تابستان هوا را خنک می کند.فروشگاه آقای خیری در چهار راه گلوبندک تهران واقع شده است ، اگر خود گلوبندک را نمی شناسید، می توان گفت این منطقه در نزدیکی بازار بزرگ تهران می باشد، به همین دلیل قیمت های این فروشگاه مانند بازار مناسب است.

بالا بودن کیفیت فن کوئلی را که می خرید بسیار مهم است و روی طول عمر آن و میزان گرما و یا سرمایی که ایجاد می کند موثر است، به همین دلیل حتما اطمینان داشته باشید فنی که می خرید درجه 1 و اصل می باشد. در فروشگاه آقای خیری در گلوبندک شما می توانید بهترین کیفیت فن ها را با مناسب ترین قیمت بازار با خیال راحت خریداری کنید و از اصل بودن آن کاملا اطمینان خاطر داشته باشید.

فروش-عمده-شیلنگ-های-حصیری-و-استیل
فروش-عمده-شیلنگ-های-حصیری-و-استیل

کدام برند پکیج از همه بهتر است

پکیج ها و رادیاتور ها در برند های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. نکته ی مهم این است که شما با توجه به ابعاد منزل و دمای هوای منطقه سکونت تان، بتوانید بهترین و مناسب ترین پکیج را برای خودتان پیدا و خریداری کنید.در فروشگاه خیری انواع پکیج ها به شما معرفی می شود و به شما کمک میکنند تا بهترین نوع و برند پکیج را خریداری کنید.

فروش-تجهیزات-و-انواع-شلنگ
فروش-تجهیزات-و-انواع-شلنگ

بزرگترین فروشگاه پکیج در گلوبندک

فروشگاه خیری علاوه بر تولید انوع شیلنگ های پکیجی ، خود پکیج ها را نیز با بهترین کیفیت و بهترین برند ها به دست مشتری می رسانند.به جرات می توان گفت فروشگاه خیری در گلوبندک بهترین فروشگاه پکیج این منطقه می باشد، چون هم پکیج ها را با کیفیت فوق العاده تولید می کنند و هم قیمت بسیار مناسبی دارند. علاوه بر این ها ؛ این فروشگاه بزرگ ترین فروشگاه پکیج این منطقه است و شما می توانید حضورا تشریف ببرید و انواع مختلف ها ببینید و هر تعداد شاخه ای که خودتان می خواهید سفارش بدهید.

انواع-شلنگ-های-فلزی-برای-آبگرمکن
انواع-شلنگ-های-فلزی-برای-آبگرمکن

آبگرمکن و بهترین برند های آن

آبگرمکن ها در انواع مختلف تولید می شوند و آبگرمکن های جدید نسبت به قدیمی ها متفاوت هستند.برای خرید یک آبگرمکن خوب باید دقت کنید که از مواد و فلز های درجه یک در تولید آن استفاده شده باشد تا بعدا زنگ نزند یا خرد نشود.در فروشگاه اقای خیری انواع مختلف آبگرمکن ها موجود می باشد و شما به راحتی می توانید بهترین آبگرمکن را با مناسب ترین تعرفه ها خرید کنید.

 

فروش آبگرمکن در گلوبندک تهران

شما می توانید در کنار خرید شیلنگ های استیل و حصیری، پکیج ها و دیگر لوازم، آبگرمکن خود را نیز از فروشگاه آقای خیری در چهارراه گلوبندک تهیه کنید. انجام همه ی این خرید ها یک جا باعث می شود تا فروشگاه یک تخفیف فوق العاده هم برای شما قائل شود.

انواع-پکیج-و-تجهیزات-پکیج
انواع-پکیج-و-تجهیزات-پکیج

فروش انواع پیسواری، تکپایه ی امیران، نوار های عایقی در گلوبندک

شما می توانید انواع شیلنگ های تک پایه و نوار های عایق را هم از فروشگاه خیری در گلوبندک تهران تهیه کنید.در واقع در این فروشگاه، انواع محصولات مورد نیاز شما موجود است و می توانید تمام خرید خود را به صورت یک جا انجام دهید و برای تکمیل کردن خریدتان نیازی به سر زدن به چندین فروشگاه ندارید.

از-شیلنگ-های-حصیری-و-استیل-برای-کجا-استفاده-می-شود
از-شیلنگ-های-حصیری-و-استیل-برای-کجا-استفاده-می-شود

آدرس و اطلاعات فروشگاه خیری فروش انواع شیلنگ ها

مدیریت :جناب آقای امیر  خیری

تماس :

02155151785

09124215866

آدرس: تهران ؛ چهارراه گلوبندک ، خیابان خیام شمالی ، پاساژ توسل ، طبقه همکف ، پلاک 12

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروشگاه خیری فروش انواع شیلنگ چهارراه گلوبندک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *