اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 6676
اصناف شهر

توضیحات آگهی

فروشگاه ابزار حسین زاده 

فروشگاه ابزار حسین زاده در خیابان کارگر بهترین عرضه کننده ابزارهای مورد نیاز در صنایع چوب و نجاری می باشد. از مزیت های این فروشگاه خرید و فروش تمامی ابزارهای مورد نیاز نجاری نو و دست دوم می باشد. با سال ها تجربه کاری در این حرفه بهترین خدمات تعمیری دستگاه ها و ابزارهای مورد استفاده در صنایع نجاری را با بهترین کیفیت برای مشتری های خود انجام می دهیم. حسین زاده برندی قابل اعتماد برای تمامی قدمی های بازار می باشد.

 

ابزار حسین زاده

ابزار حسین زاده نامی آشنا برای تمامی حرفه ای های بازار می باشد. با سال ها تجربه و ارائه بهترین خدمات همیشه اولین انتخاب برای خرید انواع ابزارهای نو و دست دوم در خیابان کارگر جنوبی می باشیم. با ارائه بهترین کیفیت خدمات مشتریانی داریم که از روز اول فعالیتشان تمامی ابزارهای کاری خود را از ما خرید کرده اند و اکنون نیز بعد از چندین دهه فعالیت مشتری ما هستند.

فروش-انواع-دستگاه-های-نجاری-دست-دوم-در-تهران
فروش-انواع-دستگاه-های-نجاری-دست-دوم-در-تهران

فروش انواع دستگاه های نجاری

هر ابزارنجاری که اکنون به ذهن شما خطور کرد و برای کار خود به آنها نیاز دارید بدون شک در فروشگاه ابزار حسینی موجود می باشد. پیدا کردن ابزار که کاری ساده است، آنچه که مهم است خرید بهترین کیفیت ابزار با قیمت های مناسب است. این چیزی است که حتما در ابزارآلات حسینی به چشم خود شاهد آن خواهید بود. سال ها تجربه باعث شده است همکاران ما در این فروشگاه بهترین کیفیت ابزار بازار را از تولید کننده دست اول با بهترین قیمت ها خرید کرده و با سودی کم به دست مصرف کننده اصلی برسانند.

معرفی تیزر فروشگاه ابزار حسین زاده

ابزارهای نجاری موجود در فروشگاه حسینی

  • اره فلکه
  • اره فلکه 40
  • گندگی نجاری
  • سه کاره نجاری
  • گیوتین
  • انواع دستگاه های پرس
  • کرگیر
  • هیلتی
  • فرز
  •  تراش
  • پنج کاره
  • حدید
  • خط زن
  • دریل

 

اره فلکه 

بهترین کیفیت اره فلکه را با ارزان ترین قیمت ها از فروشگاه حسینی خواهید خرید. برای ارائه بهترین کیفیت خدمات قبل از تحویل، تست اره فلکه توسط با تجربه ترین نیروهای فروشگاه انجام میشود. بهترین کیفیت اره فلکه با گونیای تسمه ای و گونیای فارسی را برای مشتریان خود تولید کرده ایم. اره فلکه ایی را تولید کرده ایم که با سهولت بتوانید کار خود را با دقت تمام به انجام برسانید.

در یک اقدام جالب دستگاه را با کمی وزن بیشتر تولید نموده ایم تا صدا و لغزش کمتری نسبت به حالت عادی داشته باشد و برای اپراتور حین کار ایمن تر باشد.

 

بهترین فروشگاه ابزار نجاری در کارگر جنوبی

فروشگاه ابزار حسین زاده با بیش از نیم قرن تجربه در این حوزه همیشه در صدر اولین انتخاب ها فعالین حوزه چوب و حوز های خدماتی مشابه می باشد. بهترین فروشگاه های ابزار نجاری علاوه بر خرید و فروش باید بهترین خدمات تعمیری را نیز برای مشتریان خود انجام بدهند و بهترین قطعات تعویضی را با بالاترین استانداردها موجود داشته باشند. در فروشگاه حسینی کارهای تعمیرات کلیه ابزارها و دستگاه های نجاری با بهترین کیفیت انجام می شود.

تمام سعی خود را می کنیم که کارهای تعمیرات را با کمترین هزینه های ممکن برا مشتریان خود انجام بدهیم و کمتر از تعویض قطعه استفاده نماییم. کلیه کارهای تعمیرات در این واحد نمونه با یک سال گارانتی ارائه می شود.

کارگاه-نجاری-حسین-زاده
کارگاه-نجاری-حسین-زاده

بزرگترین فروشگاه ابزار در کارگر جنوبی

فروشگاه ابزار حسینی بزرگترین مرکزعرضه انواع ماشین های نجاری، PVC و MDF در خیابان کارگر جنوبی می باشد. کارشناسان ما به صورت تلفنی و حضوری بهترین راهنمایی ها و مشاوره های تخصصی را در مورد خرید ابزارهای مورد نیاز کارگاه یا واحد تجاری به شما ارائه می کنند تا با منطقی ترین قیمت ها واحد تولیدی خود را راه اندازی نمایید.

اگر برای انجام کارهای خود نیاز به دستگاهی با ابعاد و توان خاصی دارید، دستگاه مورد نظر را دقیقا بر طبق نیاز شما به صورت سفارشی می سازیم. با مشاهده نمونه کارهای تولیدی این مجموعه در اینستاگرام به دقت و کیفیت دستگاه ها و ابزارهای ما اطمینان بیشتری پیدا می کنید. قابل ذکر است که تمامی کارها به صورت شرط و با بهترین تضمین در کیفیت عرضه می شود.

شاید برای اولین خریدتان از این فروشگاه کمی تردید داشته باشید، پس از مشاهده کیفیت عالی کارها تنها انتخابتان برای خرید تمامی ابزارها و دستگاه ها فروشگاه حسینی خواهد بود. در فروشگاه حسینی می توانید ابزارهایی که کمتر مورد نیازتان است را با بهترین قیمت ها فروخته و یا با ابزارهای مورد نیاز خود معاوضه نمایید.

 

فروش انواع دستگاه های نجاری دست دوم در تهران

بعضی از مشتری هایمان برای اینکه بتوانند هزینه های کارگاه تولیدی خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت نمایند تقاضای خرید دستگاه های نجاری دست دوم را دارند. برای برآورده  کردن نیازهای این دسته از مشتریان، بهترین کیفیت ابزارهای دست دوم را عرضه کرده ایم تا با کمترین هزینه ها کار شما را به بهترین کیفیت ممکن راه بیاندازیم.

 

بهترین فروشگاه اره کارکرده 

مدت ها است که برای انجام بهتر کارهای مشتریانتان قصد خرید یک اره جدید را دارید؟ به علت افزایش قیمت زیاد شاید تا مدت ها نتوانید اره جدیدی را بخرید؟ نظرتان در مورد خرید اره دست دوم و یا کارکرده چیست؟ نگرانی شما را در مورد کیفیت اجناس کارکرده درک می کنیم. دوست دارید فروشگاهی را به شما معرفی کنیم که با خیال راحت اره دست دوم مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ها از آنجا خرید کنید؟

فروشگاه حسین زاده با سال ها تجربه، ابزارهای با کیفیت دست دوم را گلچین کرده و با بهترین قیمت ها عرضه می کند. با سال ها تجربه کاری تنها کافی است به ابزاری نگاه کرده و کمی با آن کار کنیم تا با اطمینان کامل به شما از صحت و درستی آن صحبت کنیم، با همین دقت و وسواس ابزارهای دست دوم را برای مشتریان خود گلچین می کنیم.

 

امتیازهای خرید از فروشگاه ابزار حسینی

  • خرید تمامی ابزارها و دستگاه های نجاری با بهترین کیفیت
  • ارزان ترین قیمت های عرضه
  • خرید دستگاه های کارکرده مشتریان به بالاترین قیمت روز
  • امکان معاوضه
  • بهترین خدمات تعمیری
  • ساخت دستگاه به صورت سفارشی
فروش-انواع-دستگاه-های-نجاری
فروش-انواع-دستگاه-های-نجاری

جهت تماس با فروشگاه ابزار حسین زاده در کارگر جنوبی

مدیریت: جناب آقای حسین زاده

تماس:

09121498984

09121348143

02155384488

02155372347

آدرس:

تهران- خیابان کارگر جنوبی- پایین تر از چهارراه لشگر- روبه روی پمپ بنزین- پلاک 753

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروشگاه ابزار حسین زاده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *