اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 4744
اصناف شهر
شهرزاد کلینیک زیبایی در کرج

توضیحات آگهی

شهرزاد کلینیک زیبایی در کرج

شهرزاد کلینیک زیبایی در کرج بهترین سالن زیبایی در کرج است. کلینیک زیبایی شهرزاد با مدیریت خانم نصرتی و با کادری مجرب واقع در گوهردشت کرج آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است، تا به زندگی شما رنگ و روی تازه ای ببخشد. اگر به دنبال بهترین ها در زمینه رنگ و لایت ، کاشت ناخن ، کاشت و اکستنشن مژه و مو ، پاکسازی پوست و غیره هستید در ادامه با ما همراه باشید .

 

آرایشگاه معروف در کرج کجاست؟

اگر ساکن کرج هستید و به پوست و مو خود اهمیت می دهید و دنبال یک آرایشگاه معروف و حرفه ای هستید، پیشنهاد ما به شما کلینیک زیبایی شهرزاد است.  در کلینیک زیبایی شهرزاد خدماتی مثل کوتاهی مو، پاکسازی پوست ، فشیال پوست ، شینیون و میکاپ ، کاشت ناخن و مژه با بالاترین کیفیت و بدون هیچ آسیبی انجام می شود.

 

چرا کلینیک زیبایی شهرزاد؟

در کلینیک زیبایی شهرزاد از بهترین مواد و مجرب ترین کادر استفاده میشود. در کلینیک زیبایی شهرزاد تمام کارکنان از بروزترین شیوه ها و روش های آرایشی استفاده میکنند و دوره های کامل را زیر نظر مجرب ترین اساتید گذرانده اند .

 

کاشت مژه بدون آسیب در کرج

چشم ها نقش بسیار زیادی در زیبایی چهره دارند. مژه های پرپشت و بلند، چشم ها و چهره شما را زیباتر نشان میدهد. امروزه پر طرفدار ترین راه برای حجیم کردن مژه ها کاشت مژه است. کاشت مژه اگر به درستی انجام نشود میتواند به مژه های اصلی شما و چشمانتان آسیب وارد کند . در کلینیک زیبایی شهرزاد از بهترین و با کیفیت ترین مواد برای کاشت مژه استفاده میشود، که عوارض آن را به حداقل رسانده و شما با خیال راحت میتوانید چشمان خود را به دستان ماهر آنها بسپارید.

 

 فشیال پوست در کرج

پاکسازی پوست، بخاردهی، لایه برداری، ماساژ پوست و استفاده از ماسک های مختلف در فشیال پوست بکار میروند . فشیال پوست باعث جوانسازی ، رفع چین و چروک، تخلیه جوش های سر سفید و سیاه، از بین رفتن جای جوش و غیره می شود. در کلینیک زیبایی شهرزاد از بهترین ماسک ها و دستگاه ها برای فشیال پوست استفاده میشود، در کلینیک زیبایی شهرزاد چند سال جوان تر می شوید . در کلینیک زیبایی شهرزاد بهترین ماساژ های صورت برای خون رسانی و جوان سازی پوست با بهترین مواد لایه بردار انجام میشود.

بدلیل آلودگی هوا و استفاده مکرر از لوازم آرایشی، پوست صورت دچار آسیب و خشکی زیادی میشود. بنابراین لازم است که هر چند وقت یکبار دوره های پاکسازی پوست را سپری کنید تا همیشه پوستی شاداب و سالم داشته باشید . ما در اینجا به ساکنان کرج توصیه می کنیم، که برای گرفتن نتیجه عالی از پاکسازی پوست از خدمات کلینیک زیبایی شهرزاد استفاده کنید .  اگر یکبار از خدمات پاکسازی و فشیال پوست سالن استفاده کنید، حتما برای مراجعه های بعدی هم حضور پیدا میکنید.

 

شینیون و میکاپ عروس در کرج

یکی از دغدغه های عروس خانم ها، انتخاب بهترین سالن و میکاپ آرتیست برای شینیون و میکاپ خود در تکرار نشدنی ترین شب زندگی خود است .  میکاپ آرتیست ماهر باید با توجه به رنگ پوست و چهره شما بهترین سبک میکاپ را انتخاب کند. سرکار خانم نصرتی با انتخاب بهترین میکاپ آرتیست ها در کلینیک زیبایی شهرزاد جدیدترین و حرفه ای ترین میکاپ و شینیون را به شما ارائه میدهند.

عروس خانم های گل میتوانند با توجه به نمونه عکس ها در آلبوم سالن، نوع میکاپ خود را انتخاب نمایند .  آشنایی با بروزترین متدها و شیوه های میکاپ و شینیون و استفاده از بهترین متریال و مواد آرایشی باعث شده که کلینیک زیبایی شهرزاد در زمینه میکاپ عروس زبان زد عام و خاص باشد . عروس خانم های سخت پسند این امکان را دارند که به صورت حضوری با نوع میکاپ ها و نمونه کار های کلینیک زیبایی شهرزاد آشنا شوند و پس از اطلاع از قیمت ها بهترین تصمیم را برای بهترین شب زندگی خود بگیرند.

 

کوتاهی مو در کرج

سرکار خانم شهرزاد نصرتی بهترین کادر کوتاهی مو را در سالن خود دارند، که با توجه به چهره شما و با جدیدترین روش ها کوتاهی مو را انجام میدهند

 

دکلره مو بدون آسیب در کرج

همانطور که میدانید مو یکی از مهمترین آیتم استایل فرد است و خیلی از افراد استایل مو خود را با یک رنگ زیبا کامل میکنند.. انتخاب رنگ مو که با چهر فرد و مد روز هماهنگ باشد بسیار سخت است . در کلینیک زیبایی شهرزاد، مشاوران شما را برای انتخاب بهترین رنگ راهنمایی می کنند . بسیاری از افراد علاقه به دکلره کردن موهای خود دارند اما به دلیل عوارضی که دارد و آسیب های زیادی که موها بعد از دکلره میبیند، ترجیح میدهند از علاقه خود بگذرند.

سرکار خانم نصرتی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین مواد روز برای دکلره استفاده می کنند و موهای شما هیچ آسیبی نمی بیند، پس موهای خود را باخیال آسوده به کلینیک شهرزاد بسپارید و از نتیجه آن شگفت زده شوید .

 

بهترین ناخن کار در کرج

امروزه داشتن ناخن هایی خوش فرم و خوش رنگ برای هر خانمی بسیار مهم است .  متاسفانه به علت زیاد شدن ناخنکارها، پیدا کردن ناخنکاری که از بهترین مواد و لاک ژل استفاده کند سخت شده است. اما دیگر نگران قارچ گرفتن و هوا گرفتن ناخن ها به دلیل کیفیت پایین مواد و یا پاک شدن لاک خود به دلیل نامرغوب بودن لاک ژل نباشید، چون در کلینیک زیبایی شهرزاد ، خانم نصرتی بهترین و مهار ترین ناخنکار ها را گلچین کرده و کیفیت مواد و لاک ژل های این سالن بی نظیر است .

کاشت ناخن هم با مواد و هم با ژل، لمینیت ، ژلیش، کاشت و ژلیش ناخن پا در کلینیک زیبایی شهرزاد به شما زیباجویان عزیز ارائه میشود.

 

خدمات کلینیک زیبایی شهرزاد

  • کوتاهی مو متناسب با چهره شما
  • فشیال پوست
  • شینیون و میکاپ
  • میکاپ عروس با جدید ترین متدهای روز
  • کاشت واکستنشن مژه
  • اکستنشن مو
  • دکلره مو بدون آسیب
  • کاشت و ترمیم ناخن با بهترین مواد
  • و غیره

 

اطلاعات تماس با کلینیک زیبایی شهرزاد در کرج

مدیریت : سرکار خانم شهرزاد نصرتی

شماره تماس :

02632737601

09363179745

آدرس : کرج ، خیابان اصلی گوهردشت ، ابتدای خیابان سوم غربی، برج ویژن ، طبقه 6 ، واحد 21

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شهرزاد کلینیک زیبایی در کرج”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *