اصناف شهر
اصناف شهر
شمرون سیم در تجریش

توضیحات آگهی

شمرون سیم در تجریش

شمرون سیم در تجریش با تجربه کاری درخشان بهترین خدمات عرضه و فروش انواع سیم کارت های همراه اول را برای مشتریان خود انجام میدهد. اگر به دنبال بهترین فروشنده امین و خوش سابقه میباشید که بهترین خدمات مربوطه را دریافت نمایید روی خدمات تخصصی ما حساب ویژه ای باز کنید.

 

شمرون سیم در منطقه 1

شمرون سیم در تجریش فروش کلیه سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول و خدمات مربوط به فعال سازی سیم کارت ها و صدور المثنی و تغییر مالکیت سیم کارت را برای مشتریان خود انجام میدهد. از آنجا که ما نمایندگی همراه اول را دریافت نموده ایم کلیه خدمات مربوط به این سیم کارت را در کسری از زمان برای شما عزیزان انجام میدهیم.

 

خرید و فروش سیم کارت در منطقه 1

برای خرید و فروش سیم کارت بهتر است نمایندگی های معتبر خطوط تلفن همراه را پیدا کرده و با خیال راحت معاملات خود را به انجام برسانیم. به علت خدمات رسانی عالی در منطقه یک ما به عنوان نمایندگی برتر همراه اول شناخته شده ایم که عالی ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه میکنیم.

 

رندترین سیمکارت ها در تجریش

بهترین خدمات مربوط به عرضه انواع سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول را از ما دریافت خواهید کرد. اگر به فکر خرید رندترین سیم کارت صفر کم کار کرده میباشید بهترین شماره های رند را از مابین شماره های ما انتخاب خواهید کرد. تمامی پیش شماره های 0912  در رندترین شماره ها را برای مشتریان عزیز خود گلچین کرده ایم. با ما خاص ترین شماره 0912 را خواهید داشت.

 

سیم کارت 0912 در منطقه یک

خرید سیم کارت 0912

کارشناسان فروش ما بهترین شماره های رند تمامی پیش شماره های همراه اول را موجود داشته و بسته به نوع نظر شما که کدام پیش شماره را میپسندید رندترین خط را از آن پیش شماره به شما ارائه میکنند. منطقی ترین قیمت های کارشناسی شده را نسبت به سایر همکاران در شمرون سیم کارت خواهید دید. با خدمات ما رندترین خطوط همراه اول را با مناسب ترین قیمت ها خرید کنید.

شاید پیدا کردن خطوط 0912  از کد یک با شماره های رند کاری سخت و مشکل باشد ولی تا شمرون سیم را دارید نگران هیچ چیزی نباشید، ما رندترین کد یک را برای شما انتخاب کرده ایم . با انتخاب رندترین خطوط 0912 اعتبار کاری خود را بالا برده و در بین همکاران خود پرستیژ کاری بالاتری داشته باشید و خاص باشید.

 

فروش سیم کارت 0912

کارشناسان با تجربه ما با آگاهی از قیمت های دقیق روز، به صورت کارشناسی قیمت های سیم کارت های 0912 شما را تعیین کرده و به بالاترین قیمت های روز فروش سیم کارت های شما را بر عهده میگیرند. ما به فکر سود اقتصادی شما هستیم و منافع شما را مانند منافع خود میدانیم.

 

خرید سیم کارت به صورت نقدی و اقساط

تمامی مشتریان عزیز ما میتوانند بدون هیچ گونه ضامن و یا سفته، سیم کارت مورد نظر خود را به صورت اقساط انتخاب نمایند. تنها با پرداخت یک سوم مبلغ سیم کارت به صورت پیش پرداخت میتوانید خرید خود را انجام بدهید. از این شرایط استثنایی ما استفاده کرده و برد کنید.

 

نکات مهم در انتخاب سیم کارت های 0912

شاید برای شما هم جالب باشد که پیش شماره 0912 فقط مربوط به شهر تهران نیست. آیا این موضوع را میدانستید؟ در تقسیم بندی های کشوری مخابراتی شهرهایی که در یک ناحیه قرار دارند پیش شماره مشترک دارند. تهران و قم و سمنان همگی پیش شماره 0912 دارند.

برای اینکه بدانید پیش شماره 0912 که خرید کرده اید مربوط به شهر تهران می باش یا خیر، باید از نظرات کارشناسان متخصص بهره برده که با خیال راحت سیم خود را خرید نمایید، چون این تشخیص کاری سخت میباشد و احتمال خطا در آن وجود دارد. بهترین کارشناسان با تجربه ما با گرفتن استعلام های مخابراتی متوجه این موضوع بوده و سیم کارت های 0912 مخصوص شهر تهران را برای افراد ساکن در تهران انتخاب مینمایند.

 

تمامی خدمات سیم کارت و موبایل:

 

نمایندگی رسمی همراه اول:

شمرون سیم به علت سابقه درخشان در ارائه بهترین خدمات سیم کارت نمایندگی همراه اول را دریافت کرده و بهترین خدمتگزار شما در این منطقه تهران میباشد. کلیه کارهای مربوط به خطوط تلفن همراه اول از قبیل تعویض سند مالکیت و پرداخت بدهی و پرینت حساب و پرینت ریز مکالمات و سایر خدمات مربوطه را در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

 

فروش انواع مودم های همراه اول

ما با بهترین شرایط عرضه انواع مودم های رومیزی و جیبی را از سیم کارت های همراه اول را برای مشتریان خود داریم. اگر از پرداخت هزینه های سرسام آور اینترنت خود خسته شده اید با راهنمایی های کارشناسان فروش ما میتوانید بهترین مودم های اقتصادی را بسته به مقدار اینترنت مصرفی ماهیانه تان انتخاب کنید.

 

اطلاع از قیمت های لحظه ای سیم کارت 0912

به علت نوسان های اقتصادی، قیمت سیم کارت نیز مانند سایر متغیرهای اقتصادی به صورت لحظه ای و آنی تغییر میکند. کارشناسان ما با توجه به سابقه کاری بالا از آخرین قیمت های لحظه ای سیم کارت مطلع شده و بهترین توصیه های کارشناسی را در مورد خرید و فروش سیم کارت به مشتریان ارائه میکنند تا بیشترین سود را کسب کنند . در موقع خرید سیم کارت بهترین زمان را برای خرید ارزان تر به مشتریان معرفی میکنند و در موقع فروش نیز بهترین زمان ممکن فروش را به مشتری اعلام میکنند که سود بیشتری کسب نمایند.

 

عوامل موثر در قیمت سیم کارت 0912

یکی از عوامل موثر در قیمت سیم کارت، صفر یا کارکرده بودن سیم کارت میباشد. به طور مسلم سیم کارت های صفر از قیمت های بالاتری برخوردار میباشند ولی احتمال پیدا کردن شماره های رند صفر کمی پایین تر میباشد. بسیاری از افراد به علت نداشتن مشکلات حقوقی احتمالی در سیم کارت های صفر به دنبال خرید سیم کارت های صفر میباشند.

از دیگر عوامل موثر در قیمت سیم کارت ها، رند بودن شماره های آن خط میباشد. چون بسیاری از افراد شاغل تمایل دارند سیم کارت های رندی را داشته باشند که بهتر و راحت تر در ذهن مشتریان و همکاران آنها باقی بماند.

 

خدمات برتر شمرون سیم

  • سابقه درخشان کاری
  • رندترین سیم کارت های 0912
  • نمایندگی خطوط همراه اول
  • بهترین راهنمایی ها و توصیه های کارشناسی
  • مناسب ترین قیمت ها
  • رضایت بالای مشتریان
  • امکان خرید اینترنتی

 

راه های ارتباطی با شمرون سیم:

مدیریت : جناب آقای مالکیان

تماس:

09121892959 – 09121092686          

آدرس : تهران ، تجریش، پاساژ نیکو ،پلاک 19

آدرس سایت : www.shemroonsim.ir

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

  1. سروش

    ممنون از پیشنهاد خوب سایت
    من ازشون سیم کارت خریدم هم قیمتشون خیلی مناسب بود و فوق العاده خوش برخورد

    • asnafshahr

      خدارو شکر رضایت کامل داشتید، ما خوشحال میشیم که خدمات بسیار خوبی به شما عزیزان در زمینه گوشی و سایر مانند تعمیرات به شما عزیزان بدهیم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *