اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

شرکت تولید کننده پروژکتور آوانور

شرکت تولید کننده پروژکتور آوانور بزرگترین تولید کننده انواع پروژکتورهای داخلی با کیفیت به مشتریان خود میباشد. ما بیش از چندین دهه است که بهترین خدمات روشنایی را به مشتریان خود با بهترین خدمات فروش و پس از فروش ارائه میکنیم. با خرید انواع سیستم های روشنایی از ما از بهترین مشاوره های حین خرید را دریافت مینمایید.

 

بزرگترین تولید کننده انواع پروژکتور

با پیشرفت های جهانی در تولید انواع سیستم های روشنایی، شرکت های ایرانی نیز بهترین محصولات روشنایی را به مشتریان خود ارائه میکنند. انواع لامپ های خطی به علت طول عمر پایین و مصرف انرژی بالا دیگر کاربرد زیادی ندارند و اکثر مشتریان به خاطر مزیت های زیاد سیستم های پروژکتوری از این سیستم ها استفاده مینمایند.

شرکت پروژکتور آوانور بزرگترین تولید کننده داخلی انواع لامپ های پروژکتوری با بالاترین کیفیت و بهترین خدمات فروش و پس از فروش به مشتریان خود میباشد. شما با خرید از اوانور با بهترین قیمت با کیفیت ترین محصولات روشنایی را خرید میکنید.

بزرگترین-تولید-کننده-انواع-پروژکتور
بزرگترین-تولید-کننده-انواع-پروژکتور

خدمات آوانور شامل:

در این قسمت مطلب قصد داریم خدمات آوانور را برای شما عزیزان معرفی نماییم. برای آشنایی بیشتر با تمامی محصولات ما و مقایسه آنها به وب سایت آوانور مراجعه کرده و مشخصات کامل محصولات را مشاهده نمایید تا بهترین انتخاب ممکن را از ما داشته باشید. تنوع بالای محصولات روشنایی به صورت کامل در سایت با عکس قابل مشاهده میباشد و شما میتوانید محصول مورد نظر خود را با تخفیف های عالی به صورت اینترنتی از سایت خرید نمایید.

 

ساخت انواع پروژکتور با گارانتی های 18 ماهه

یکی از بهترین امتیازات خرید از آوانور دریافت گارانتی های 18 ماهه از ما میباشد. برای انتخاب محصولات شرکتی مختلف باید به خدمات پس از فروش و گارانتی های معتبر دقت کافی داشته باشید و در موقع خرید به این نکته مهم دقت کافی داشته باشید. در میان شرکت های مختلف تولید کننده انواع محصولات روشنایی، آوانور بهترین کفیت و بیشترین خدمات پس از فروش را به مشتریان خود ارائه میکند.

ساخت-انواع-پروژکتور-با-گارانتی-های-18-ماهه
ساخت-انواع-پروژکتور-با-گارانتی-های-18-ماهه

تولید بهترین پروژکتورها با بالاترین کیفیت

آوانور با بهره مندی از  متخصصین با تجربه بهترین تولید کننده نمونه انواع پروژکتورها شناخته شده است و موفق به دریافت بهترین گواهینامه های مورد تایید از مراجع ذی صلاح شده است. ما از پیشرفته ترین و به روز ترین تجهیزات مورد نیاز برای تولید باکیفیت ترین انواع پروژکتورها استفاده مینماییم تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کنیم. کارشناسان با تجربه ما از بهترین مواد اولیه برای تولید بهترین کیفیت انواع سیستم های روشنایی استفاده مینمایند تا در نهایت سیستم های روشنایی شما طول عمر مفید با کیفیت تری داشته باشند.

تولید-بهترین-پروژکتورها-با-بالاترین-کیفیت
تولید-بهترین-پروژکتورها-با-بالاترین-کیفیت

تولید پروژکتورهای مربعی

آوانور با سال ها تجربه بهترین کیفیت انواع پروژکتورهای مربعی را تولید میکند. با توجه به راهنمایی تیم فروش ما میتوانید از میان مدلهای متنوع پنجره ای مربعی ما، مدل مورد نیاز خود را انتخاب نمایید. پروژکتورهای مربعی به علت طیف نوری مناسبی که دارند بیشتر در مراکز تجاری مورد استفاده قرار میگیرند. در موقع خرید این پروژکتورهای مربعی به استحکام و جنس قاب دور آن و توان نوری آن دقت کافی داشته باشید تا بهترین نوع آن را بسته به نوع نیازتان انتخاب نمایید.

تولید-پروژکتورهای-مربعی
تولید-پروژکتورهای-مربعی

تولید انواع پروژکتورهای ال ای دی

پروژکتورهای ای ای دی به علت طول عمر مناسب و مصرف انرژی پایین یکی از اولین انتخاب های مشتریان ما میباشد. ما نیز از بهترین مواد اولیه کلیه پروژکتورهای ال دی را تولید مینماییم و  نیز برای تامین نیازهای مشتریان، انواع متنوع پروژکتورهای ال ای دی را در مشخصات متمایز عرضه میکنیم. بهترین توصیه های خرید را از مشاورین فروش ما دریافت خواهید کرد.

تولید-انواع-پروژکتورهای-ال-ای-دی
تولید-انواع-پروژکتورهای-ال-ای-دی

فروش انواع پروژکتورهای خیابانی

انواع پروژکتورهای خیابانی در مدل های ال ای دی و بخار سدیم و بخار جیوه و متال هالید در آوانور تولید میشود. از آنجا که این ال ای دی ها طول عمر بالاتری داشته و مصرف انرژی کمتری دارند، یکی از پرفروش ترین پروژکتورهای خیابانی میباشند.  انواع مدلهای ال ای دی با توان های متنوع از 50 تا 150 وات و و توزیع رنگ نورهای مختلف در آوانور تولید میشود و مصرف کننده گان عزیز میتوانند با دریافت بهترین توصیه های مشاوره ای بهترین مدل مورد نیاز خود را انتخاب نمایند.

 

ساخت انواع پروژکتورهای سوله ای

آوانور در بهترین شرایط تولیدی انواع پروژکتورهای سوله ای ال ای دی و اس ام دی و سی او بی را تولید مینماید. ما با تجربه بالای کاری و تامین نیازهای کارگاه ها و سوله های صنعتی در سالیان طولانی به کلیه نیازهای اکثر مشتریان خود آگاهی داشته و بهترین کیفیت این پروژکتورهای سوله ای را با بهترین شرایط پس از فروش به مشتریان خود ارائه مینماییم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدل های متنوع پروژکتورهای سوله ای ما میتوانید به سایت آوانور مراجعه کرده و به صورت اینترنتی محصول مورد نیاز خود را ثبت نمایید. در صورت تمایل میتوانید با شماره های شرکت ارتباط برقرا کرده و  پس از دریافت بهترین اطلاعات لازم محصول مورد نیاز خود را انتخاب نمایید. اگر میان چند مدل مردد هستید و نمیدانید کدام محصول برای سوله شما مناسب میباشد میتوانید با کارشناسان ما صحبت کرده و  آنها بهترین مدل را که با شرایط محیطی سوله ای شما سازگار میباشد را معرفی مینمایند.

ساخت-انواع-پروژکتورهای-سوله-ای
ساخت-انواع-پروژکتورهای-سوله-ای

یکی از بهترین تولید کنندگان پروژکتورهای سوله ای

آوانور بهترین کیفیت انواع پروژکتورهای سوله ای را تولید مینمایند. از مشخصات این پروزکتورهای سوله ای آوانور میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مصرف پایین انرژی
  • یکنواختی نور بالا
  • روشن کردن محمدوده بزرگی از سالن
  • قاب های مستحکم
  • روشن شدن سریع آنها
  • طول عمر مفید بالا
  • بهترین خدمات پس از فروش و گارانتی
  • درجه حفاظت مناسب
  • تنوع رنگی بالا و افزایش قدرت خرید
  • زاویه تابش مناسب
  • امکان نصب در ارتفاع های بالا
  • وزن کم
  • عدم انتشار گازهای سمی و مضر

 

تولید و سفارش انواع پروژکتورهای ساختمانی

آوانور به علت مجهز بودن به کلیه امکانات لازم و متخصصین با تجربه کلیه کارهای سفارشی تولیدی انواع پروژکتورهای ساختمانی شما را قبول کرده و دقیقا بر طبق نیاز و سفارش شما، پروژکتورهای با کیفیتی را تولید کرده و در زمان مقرر به شما تحیول میدهد. به علت اطمینان ما از کارهای تولیدیمان بهترین خدمات پس از فروش و گارانتی های معتبر را به مشتریان خود ارائه مینماییم.

 

راه های ارتباطی با آوانور:

مدیریت: جناب آقای محسن آدووندی

تماس :

09122587005 – 09126232606 – 02133981670 

آدرس : تهران ، لاله زار، کوچه تئاتر دهقان، پاساژ 110 ،طبقه اول، لاین اول، پلاک 10

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شرکت تولید کننده پروژکتور آوانور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *