اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 5495
اصناف شهر

توضیحات آگهی

سالن زیبایی لی لی در منطقه 22

سالن زیبایی لی لی یکی از بهترین سالن های زیبایی در تهران میباشد. با کیفیت ترین خدمات زیبایی را با مناسب ترین قیمت ها از ما بخواهید. سالن زیبایی در بهترین مکان از منطقه راه اهن تهران با بهترین دسترسی شهری و محل پارک مناسب قرار دارد. سالن زیبایی لی لی تنها انتخاب اهالی منطقه 22 تهران و شهرک های اطراف ان میباشد و بعلت ارائه خدمات در سطح بالا، مشتری های این مجموعه به مشتری های وفادار این سالن تبدیل شده و کلیه خدمات مورد نیاز ارایشی خودشان را از این سالن دریافت میکنند..

 

بهترین سالن زیبایی در شهرک راه اهن، منطقه 22

اگر دنبال بهترین سالن زیبایی در منطقه 22 تهران میباشید بهترین گزینه سالن زیبایی لی لی میباشد. امروزه بعلت تعداد ارایشگاه ها در سطح شهر پیدا کردن بهترین سالن با بالاترین کیفیت کاری مشکل میباشد. چون حداقل برای تست کیفیت هر ارایشگاه باید یک بار مراجعه حضوری داشته باشیم و خدمات زیبایی را از ان ارایشگاه دریافت کنیم و این کار نیز سخت و نشدنی میباشد چون اگر کیفیت کار ارایشگاه پایین باشد امکان خراب شدن شب های قشنگی از زندگی ما را بهمراه دارد.

بنابراین باید به دنبال بهترین ارایشگاه با بالاترین سطح خدمات دهی باشیم. سالن زیبایی لی لی به علل متعدد بهترین سالن زیبایی  در منطقه راه اهن تهران میباشد. با یک بار مراجعه، مشتری دائمی این ارایشگاه شده و همیشه زیباترین فرد در مجالس خودتان باشید.

 

مدیریت خانم محبوبه شمس

خانم محبوبه شمس مدیریت سالن زیبایی لی لی میباشند. مدیریت این سالن زیبایی با سابقه چندین ساله در حرفه ارایشگری یکی از بهترین ارایشگرهای تهران میباشند. خانم شمس بعلت علاقه زیاد به حرفه ارایشگری و خلاقیت و هنر فراوان ارایشی، اقدام به تاسیس سالن زیبایی لی لی برای ارائه بهترین خدمات زیبایی به شما عزیزان کرده اند.

سالن زیبایی لی لی سالنی زیبا و شیک و تمیز برای انجام کلیه کارهای زیبایی شما عزیزان با بالاترین کیفت و مناسب ترین قیمت ها میباشد. خانم شمس در فضایی ارام و شاد و با طراحی و دکوراسیونی عالی اقدام به ارائه بهترین خدمات ارایشی و زیبایی به شما عزیزان میکنند.

خانم شمس با دقت نظر فراوان اقدام به استخدام بهترین ارایشگرهای شهر تهران در حوزه های مختلف ارایشی مانند شینیون و میکاپ و ارایش و گریم عروس و خدمات ناخن و پاکسازی پوست و انواع بافت مو و کراتین و احیا مو  کرده اند و تمام ارایشگرهای سالن زیبایی لی لی کلیه دوره های اموزشی مربوطه را  گذرانده و مدارک معتبر فنی و حرفه ای  را دریافت کرده و در کنار ان بیشترین تجربه و خلاقیت را در ارائه بهترین کیفیت کار به شما عزیزان دارند

کاشت-ناخن-در-منطقه-22
کاشت-ناخن-در-منطقه-22

خدمات سالن زیبایی

شینیون

بهترین و زیباترین کارهای شینیون را بدون اغراق در سالن زیبایی لی ل میبینید. ارایشگر های سالن زیبایی لی لی در کنار داشتن بهترین مدارک، بیشترین سابقه کاری را در این حرفه داشته و عاشق هنر ارایشگری میباشند و با خلاقیت خود بهترین مدل های شینیون را برای شما درست میکنند. با توجه به اصول زیباشناسی و خصوصیات چهره ای شما، شینیون کارهای سالن زیبایی لی لی بهترین مدل های شینیون را برایتان درست میکنند.

 

خدمات ناخن

انواع متنوع خدمات ناخن توسط باتجربه ترین و ماهرترین کادر ناخن برای شما در زیباترین طرح ها انجام میشود. انواع کاشت ناخن با بهترین مواد موجود و بهترین دستگاه ها توسط ناخن کارهای ماهر برایتان انجام میشود. ژل های ناخن در بهترین کیفیت انجام میشود. ناخن کارهای ما با خلاقیت و هنر زیبایشان بهترین طرح ها را روی ناخن های شما طراحی میکنند. انواع خدمات مانیکور و پدیکور در بالاترین سطح کیفیت انجام میشود.

پرسنل این مجموعه زیبایی خیلی به موضوع رعایت بهداشت  اهمیت میدهندو در بهداشتی ترین شرایط ، کار کاشت ناخن شما را  با جدیدترین طرح ها انجام میدهند. در کنار کیفیت بالای کارهای ما، مناسبت ترین قیمت ها را داریم .

بهترین-سالن-زیبایی-در-منطقه-22
بهترین-سالن-زیبایی-در-منطقه-22

پاکسازی پوست

الودگی های سطحی پوست و افزایش چربی پوست، ممکن است طراوات و شادابی پوست را کم کرده و یا باعث جوش سر سیاه بشوند. برای حفظ کیفیت پوست بهتر است به طور مرتب و روتین کار پاکسازی پوست را انجام بدهید. سال زیبایی لی لی ارائه دهنده بهترین خدمات پاکسازی پوست در غرب تهران میباشد. بهترین ارایشگرها با بالاترین کیفیت مواد، کار پاکسازی پوست شما را انجام میدهند.

در پاکسازی پوست ابتدا لایه سطحی پوست توسط مواد شوینده تمیز میشود، سپس انواع مواد پاک کننده به صورت ماساژ به پوست شما مالیده میشود و با انواع ماسک های روشن کننده و تغذیه کننده پوست، غنی سازی پوست انجام میشود. سپس با انواع متنوع بخورهای متناسب با جنس پوست شما کار پاکسازی و لایه برداری انجام میشود. پس از انجام کار پاکسازی با پوستی براق و شاداب از سالن زیبایی لی لی خارج میشوید و با رضایت خاطر مشتری دائمی پاکسازی پوست سالن زیبایی ما میشوید.

 

میکاپ و گریم عروس

مهمترین میکاپ هر دختر خانمی میکاپ و گریم شب عروسی اش میباشد. تخصصی ترین کار هر سالن زیبایی نیز خدمات گریم عروس ان میباشد. سالن زیبایی لی لی با استفاده از بهترین کیفیت مواد ارایشی از برندهای مهم ارایشی بهترین گریم های عروس را طراحی میکند. ارایشگر های سالن زیبایی با خلاقیت و ذوق هنری، بهترین میکاپ و گریم عروس را بسته به موراد زیباشناسی و نوع چهره عروس خانم اجرا میکنند که بیشترین کیفیت و ماندگاری را نیز دارند.

با خیال راحت به سالن زیبایی آمده و میکاپ مهمترین شب زندگیتان را به ما بسپارید و در نهایت از انتخاب خودتان با رضایت کامل و لبخند از سالن با دعای خیر ما خارج میشوید و در شب عروسی نظر مثبت همگان را به خود جلب میکنید

 

بافت مو

انواع متنوع بافت های موی افریقایی و چهل گیس وغیره با زیباترین طرح ها و بیشترین ماندگاری را از  سالن زیبایی لی لی بخواهید. ارایشگرهای ما ابتدا با توجه به نوع چهره شما مدلی را که بیشترین همخوانی را با چهره شما داشته به شما معرفی کرده و در صورت تایید شما بهترین طرح ها را برای شما بافت میزنند. نگران کوتاهی موی خود نباشید، ما خوش رنگ ترین بافت موها را به موی شما اضافه میکنیم.

کراتین  و احیا مو

احتمالا تا بحال خیلی نام کراتین کردن مو را شنیده اید، اگر برای انجام کراتین مو بعلت ضرر ان دودل هستید. این دو دلی را کنار گذاشته و با خیال راحت به سالن زیبایی لی لی برای کراتینه کردن مراجعه کنید، چون  در این سالن زیبایی با بهترین مواد موجود در بازار با بالاترین سطح کیفیت اقدام به کراتیه کردن موهای شما میکند و باعث صافی و درخشندگی موهای وز و فر و اسیب دیده شما میشود. کراتین مهمترین پروتئین پوست و مو وناخن میباشد که باعث شادابی و براقیت و صافی مو میشود.

حال اگر بعلت استفاده مداوم از سشوار و اتو مو و رنگ کردن مداوم مو، کیفیت موهایتان کم شده میتوانید با احیا کردن مو در روش کراتین باعث برگرداندن این کیفیت شوید. یا اگر موهای وز و فری دارید با کراتین کردن لذت داشتن موهای صاف را تجربه کنید. در روش کراتین کردن ابتدا موها با مواد شوینده شسته شده و مواد کراتین به مدت مشخصی که طبق نظر ارایشگر میباشد بسته به خصوصیات مو، روی مو باقی مانده و سپس شسته شده و با اتو خشک میشود و از دیدن موهای صاف و براق در اینه ذوق کرده و لذت داشتن موهای صاف را تجربه کنید.

سالن-زیبایی-لی-لی
سالن-زیبایی-لی-لی

راه های ارتباطی با سالن زیبایی

مدیریت: سرکار خانم محبوبه شمس

شماره تماس:

09123120388

02144750380

02144713994

آدرس: تهران ، شهرک راه آهن ، خیابان کاج ، نبش سروستان چهارم ، پالک 63 ، طبقه اول

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

  1. معصومه فرنیا

    سلام
    موهای من بخاطر استفاده مداوم از سشوار و اتو مو و رنگ کردن خیلی وز و خشک شده بود که دوستانم سالن زیبایی لی لی رو معرفی کردند که با کراتین و احیا مو موهای صاف و ابریشمی دارم و بعد از چندماه هنوز کیفیت اولیه رو داره.

    • asnafshahr

      با تشکر از شما دوست عزیز
      ما تجربیات بسیاری در زمینه کراتینه مو داریم و سعی کرده ایم از بهترین موادی که وجود داره برای این کار استفاده کنیم و اصل بودن این مواد توسط کارشناسان بسیار حرفه ای ما صورت میپذیرد که رضایتمندی های بسیاری را به ارمغان آورده است. ما دوست داریم که از چیره دست ترین افرادی که میتوان ازشون کمک گرفت بهره مند شویم و همیشه همکاران و عزیرانی برای شما زحمت میکشند که جزو برندترین ها و بهترین ها در تهران میباشند

  2. سمانه

    کوتاهی مو رو عالی انجام میدن
    ما و دوستانمون شب عید جهت عروسی یکی از آشنایان رفتیم پیششون خیلی خوب بود واقعا، همگی راضی بودیم.
    امیدوارم همیشه مسیرشون سبز و مشتریانشون بیشتر و بیشتر باشه

    • asnafshahr

      با تشکر از نظر مثبت شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *