اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 5514
اصناف شهر

توضیحات آگهی

سالن زیبایی روژین در شریعتی

یکی از بهترین سالن های زیبایی در تهران، سالن زیبایی روژین میباشد که انواع متنوعی از خدمات زیبایی را با بالاترین کیفیت به شما عزیزان ارئه میکند. سالن زیبایی روژین در سالنی  شیک و امروزی با مجهزترین دستگاه ها و لوازم ارایشگری در خدمت شما عزیزان میباشد. این سالن تمام موارد بهداشتی را رعایت کرده و در سالنی تمیز و شیک ارائه دهنده بهترین خدمات زیبایی به شما عزیزان میباشد.

 

بهترین سالن زیبایی در منطقه 7، شریعتی

اگر ساکن منطقه 7 تهران باشید حتما از خدمات عالی سالن زیبایی روژین استفاده کرده اید و رضایت کامل دارید و این سالن را به دوستان و اشنایان خودتان نیز معرفی کرده اید. بعلت ارائه  بالاترین کیفیت خدمات زیبایی ، سالن زیبایی روژین بهترین سالن زیبایی درمنطقه 7 تهران میباشد. سالن زیبایی در بهترین مکان دسترسی محلی در منطقه شریعتی تهران قرار دارد و جای پارک مناسب و فراوان برای شما عزیزان دارد.

بهترین-سالن-زیبایی-در-شریعتی
بهترین-سالن-زیبایی-در-شریعتی

عاطفه مرادی

خانم مرادی مدیریت مجموعه زیبایی روژین میباشد.مدیریت  این سالن زیبایی با توجه به سابقه چندین ساله در حرفه ارایشگری و داشتن خلاقیت فراوان در این حرفه، یکی از بهترین ارایشگرهای منطقه شریعتی میباشند. خانم مرادی با گلچین کردن بهترین و خوش ذوق ترین ارایشگرهای منطقه، در فکر ارائه بهترین خدمات و جلب رضایت خاطر شما عزیزان میباشد. تمامی ارایشگرهای سالن زیبایی دوره های تکمیلی مربوطه را در فنی و حرفه ای گذرانده و با داشتن تجربه فراوان در این حوزه ارائه دهنده  بهترین خدمات به شما عزیزان میباشند.

 

خدمات سالن زیبایی

میکاپ عروس

میکاپ عروس تخصصی ترین لاین هر سالن زیبایی میباشد که نشان دهنده کیفیت کار ان سالن میباشد. سالن زیبایی روژین با استفاده از بهترین برندهای لوازم ارایشی و رعایت اصول چهره شناسی مشتری ها، ارائه دهنده بهترین خدمات به عروس خانم های نازنین میباشد. در میکاپ عروس از جدیدترین روش ها و متدهای ارایشی روز استفاده میشود. مطمعن باشید و با خیال راحت برای میکاپ عروسی تان به سالن زیبایی روژین بیایید و به زیباترین شکل ممکن ارایش میشوید و با لبخند رضایت از سالن ما خاطره ای خوش به همراه خواهید داشت. ب

علت هدیه ای کوچک از طرف سالن زیبایی روژین بیشترین تخفیف پکیج عروس را در سالن ما خواهید دید و زیباترین  میکاپ را با بیشترین ماندگاری، با مناسب ترین قیمت ها از  سالن زیبایی روژین بخواهید.

 

شینیون

جدیدترین و زیباترین مدلهای شینیون را از سالن زیبایی روژین بخواهید. بعلت تجربه و خوش سلیقگی ارایشگرهای ما بهترین مدلهای شینیون را برای شما درست میکنیم. بسته به اندازه و مدل مورد پسند شما، ارایشگرهای سالن زیبایی روژین بهترین مدلهای شینیون باز و بسته را برای شما درست میکنند.

نگران کوتاهی موهای خودتان برای شینیون هستید؟ ارایشگرهای سالن زیبایی روژین متخصص ارایش موهای کوتاه هستند و بسته به نظر شما عزیزان با انواع  اکستنشن و افزودن موهای اضافی با رنگبندی های متنوع بهترین شینیون را برای شما طراحی میکنند.

لیزر-موهای-زائد-در-شریعتی
لیزر-موهای-زائد-در-شریعتی

پاک سازی پوست

 

بدنبال پوستی شفاف و مراقبت دائمی از پوست خودتان هستید؟ پیشنهاد ما به شما استفاده از پاکسازی پوست  روژین میباشد. در سالن زیبایی روژین بهترین خدمات پوستی برای پاکسازی پوست شما عزیزان انجام میشود. دراین سالن از بهترین مواد با کیفیت ترین برندهای روز استفاده میشود و پیشرفته ترین و مجهزترین دستگاه های لازم برای پاکسازی پوست در سالن زیبایی روژین موجود میباشد.

در پاکسازی پوست در سالن زیبایی روژین ابتدا پوست با مواد شوینده مناسب شستشو داده میشود تا مواد الودگی های خارجی پوست حذف شود و سپس با استفاده از فوم ها و مواد بهداشتی و کرم های مختلف پوست لایه برداری شده و سپس انواع ماسک های مغذی و مرطوب کننده برای شفافیت  بر روی پوست  قرار داده میشود و ماساژهای لازم برای ابرسانی و طراوت بیشتر پوست بصورت اصولی انجام میشود.

 

کراتین

ایا میدانید کراتین چیست؟ کراتین پروتئین اصلی سازنده پوست و مو وناخن میباشد که بصورت طبیعی در مو وجود داشته  و باعث شفافی و براقی و صافی مو میشود. بعلت استفاده زیاد از انواع اتوها و سشوارهای مو و رنگ  کردن های متعدد مو، مو کیفیت خود را از دست میدهد و میتوانیم برای احیای مو کراتین را بصورت مصنوعی به مو اضافه کنیم.

در ارایشگاه  زیبایی روژین بهترین مواد کراتینی از برندهای  بازار تهیه میشود و بسته به جنس موهای شما به مدت معینی توسط ارایشگر بر روی موهای شما قرار داده میشود. کراتین هم باعث احیای موهای اسیب دیده و هم صاف کردن موهای فر و وز شما عزیزان میشود و با انجام کراتین در آرایشگاه روژین از صافی و شفافیت موهای خود لذت ببرید.

 

ماساژ صورت و بدن

بهترین راهکار برای رفع خستگی کارهای روزانه، انجام ماساژ صورت و بدن در سالن زیبایی میباشد. در آرایشگاه روژین بهترین متخصصین ماساژ با تجربه برای ارائه بهترین خدمات در خدمت شما عزیزان میباشند. ماساژ صورت به شکل های خاص در نواحی خاص صورت باعث افزایش گردش خون در این نواحی و تغذیه رسانی و افزایش اکسیژن رسانی میشود. این افزایش خون رسانی در نهایت باعث کاهش چین و چروک و سفت شدن پوست صورت  شما عزیزان میشود. مثلا ماساژ نواحی خط  لبخند و دور چشم با اصول خاص باعث کاهش چین و چروک این نواحی میشود.

ماساژ بدن نیز توسط بهترین متخصصین ماساژ در سالن زیبایی روژین برای شما عزیزان انجام میشود و باعث ریلکسی و کاهش دردهای عضلانی و اسکلتی شما عزیزان میشود و ارامش و شادی را برای شما بهمراه دارد.

سالن-زیبایی-در-شریعتی
سالن-زیبایی-در-شریعتی

درمان جای جوش و لک

در آرایشگاه روژین بهترین دستگاه های مربوطه برای انجام کارهای زیبایی مربوط به جای جوش و لک موجود میباشد. پیشرفته ترین دستگاه های زیبایی مربوطه بهمراه بهترین کادر متخصص باعث انجام بهترین خدمات پوستی به شما عزیزان میباشد. ارایشگرهای ما بهترین دوره های لازم را در این حوزه گذرانده و با تجربه کافی ارائه دهنده بهترین خدمات به شما عزیزان میباشند. ابتدا ارایشگرهای ما با مشاهده پوست صورت شما و میزان مشکلات پوستی شما، بهترین خدمات مد نظر را برای حل مشکل به شما توضیح میدهند.

سپس با رضایت شما کار درمان را شروع میکنند و در پایان درمان صورتی صاف مانند اینه خواهید داشت. هر انچه که از زیبایی  صورت بخواهید در مرکز ما دریافت میکنید و با رضایت خاطر ما را به دوستان و اشنایان خودتان معرفی میکنید.

 

راه های ارتباطی با سالن زیبایی روژین

مدیریت: سرکار خانم عاطفه مردانی

شماره تماس:

09120349092

02177508383

آدرس:

تهران ، شریعتی ، پایین تر از بهار شیراز ، نبش کوچه روشن ، پلاک 4

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

  1. رعنا افتخاری

    سلام
    من برای میکاپ عروس به سالن زیبایی روژین مراجعه کردم.از بهترین برندهای لوازم ارایشی استفاده کردند و با رعایت اصول چهره شناسی به بهترین شکل ممکن میکاپ شدم.
    با خیال راحت برای میکاپ عروسی به سالن زیبایی روژین مراجعه کنید.

    • asnafshahr

      با تشکر از نظر مثبت شما
      ما در سالن زیبایی رژین بسیار به خدماتی که میدهیم باور داریم و سعی کرده ایم تا برای عروس خانم های عزیز و دوستانی که جهت امور کارهای زیبایی خدمت ما میرسند بهترین باشیم. استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه و سبک میکاپ های نوینی که صورت میپذیرد برای عروس خانم ها بسیار جذاب بوده و با لطفشون دوستان زیادی را برای خدمات عروس و زیبایی به مجموعه ما معرفی کرده اند.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *