اصناف شهر
اصناف شهر
سالن زیبایی روبی سعادت آباد

توضیحات آگهی

سالن زیبایی روبی سعادت آباد

سالن زیبایی روبی سعادت آباد با بهترین کادر مجرب در محیطی کاملا بهداشتی تمامی خدمات زیبایی را برای مشتریان عزیز خود انجام می دهد. در انتخاب سبک آرایشی برای هر مشتری بسته به فیس و چهره و سلیقه مشتری بهترین ها را ارائه می کنیم.

تخصصی ترین خدمات رنگ و اکستنشن را از نیروهای دوره دیده این سالن زیبایی خواهید دید، در انجام کلیه کارهای زیبایی جدیدترین متدهای به روز دنیا را بر طبق آخرین مدل های ژورنالی برای مشتریان خود انجام می دهیم. بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت ها از این سالن زیبایی دریافت خواهید کرد.

 

بهترین سالن زیبایی در سعادت آباد

در انتخاب بهترین سالن زیبایی سخت گیر هستید و تمامی موارد لازم و کافی را در نظر می گیرید؟ سالن زیبایی روبی در سعادت آباد از همه نظر به نیازهای زیبایی شما پاسخ مثبت داده و با استفاده از بهترین کیفیت مواد آرایشی ماندگارترین کارها را انجام می دهد. تخصص و تجربه آرایشگر در انتخاب بهترین سبک و متد زیبایی نکته ای مهم و کلیدی می باشد، همه ما ترجیح می دهیم سالن زیبایی را انتخاب کنیم که همگام با پیشرفت های زیبایی از جدیدترین تکنیک های به روز استفاده نمایند.

تمامی آرایشگرهای این سالن زیبایی در بهترین ورکشاپ های آموزشی زیبایی شرکت می نمایند تا زیباترین و بهترین کارها را برای تمامی مشتریان انجام بدهند. در سالن روبی بهترین کیفیت زیبایی را با مناسب ترین قیمت ها برای مشتریان عزیز خود انجام می دهیم.

 

مرکز تخصصی رنگ و اکستنشن مو در سعادت آباد

اگر تار موهای شما نازک و یا کم پشت شده است و در قسمت هایی از سر موی کمتری دارید، با بهترین اکستنشن زیبایی و اعتماد به نفس را به شما باز خواهیم گرداند. برای گرفتن بهترین نتیجه حتما سالن های زیبایی معتبر و با تجربه را انتخاب نمایید تا آرایشگرهای حرفه ای این سالن ها با استفاده از بهترین کیفیت مواد زیباترین و طبیعی ترین کارها را برای شما انجام بدهند. با افزودن موهای طبیعی و مصنوعی در بهترین کیفیت با حفظ سلامتی موهای طبیعی خودتان، زیبایی بیشتر را به شما هدیه می دهیم.

 

سالن تخصصی رنگ مو در سعادت آباد

با سال ها کار حرفه ای خاص ترین کارهای رنگ، مش و لایت را برای مشتریان عزیز خود انجام می دهیم. در این سالن زیبایی دقیقا رنگ مورد نظر مشتری را برایشان در خواهیم آورد. با انتخاب بهترین کیفیت مواد رنگ با کمترین آسیب، موهای شما عزیزان را رنگ می کنیم.

حفظ سلامتی موهای طبیعی تان خیلی برای ما مهم می باشد، با استفاده از رنگ موهای برند در عین حفظ شادابی زیباترین رنگ موها را خواهید داشت. برای موهای حساس از رنگ موهای بدون آمونیاک استفاده می کنیم، با انتخاب این سالن زیبایی در طول سالیان سال کیفیت موهای طبیعی تان حفظ خواهد شد.

 

بهترین سالن تخصصی اکستنشن مو

سالن زیبایی روبی به قدری در خدمات اکستنشن مو حرفه ای می باشد که به نام سالن اکستنشن در میان مشتریان ما شناخته شده است. از متنوع ترین متدهای اکستنشن مو با گیره، موی چسبی، روش دوختن، لیزر و رینگ برای ارائه بهترین خدمات تخصصی به مشتریان عزیز خود استفاده می کنیم. بسته به نظر و سلیقه مشتری بلندی و رنگ مو را انتخاب می کنیم. با استفاده از بهترین کیفیت موها بیشترین ماندگاری اکستنشن را شاهد خواهید بود و در زمینه ترمیم و ریموو نیز بهترین ها را به شما عزیزان ارائه خواهیم کرد.

 

خدمات سالن زیبایی روبی

در سالن زیبایی روبی از هر تخصص زیبایی بهترین آرایشگرهای به نام و با تجربه را گلچین نموده ایم تا بهترین های زیبایی را به مشتریان خود ارائه کنیم. با انتخاب زیباترین سبک های گریم و میکاپ زیباترین چهره عروسکی را برای شما عزیزان در خواهیم آورد. در زمینه رنگ و مش فویلی و سوزنی نیز با جدیدترین تکنیک های آمبره، سامبره و لولایت خاص ترین کارهای رنگ و مش را انجام خواهیم داد. اگر به فکر انجام کراتینه و صافی موهای خود هستید بهترین خدمات احیا مو را از آرایشگرهای به نام این مجموعه زیبایی دریافت خواهید کرد.

 

خدمات زیبایی روبی برای عروس

آرایشگرهای حرفه ای و با تجربه سالن زیبایی روبی بهترین خدمات میکاپ و گریم را برای عروس خانم های نازنین انجام می دهند. اگر به دنبال خاص ترین میکاپ های به روز دنیا هستید، دوست دارید زیباترین آرایش متناسب با چهره تان را داشته باشید حتما میکاپ عروسی تان را به دست بهترین آرایشگرهای ما بسپارید.

 

لاکچری ترین سالن زیبایی برای عروس در سعادت آباد 

اهمیت میکاپ شب عروسی را از نگاه مشتریانمان درک میکنیم و می دانیم که شما دوست دارید با بهترین زیرسازی و انتخاب بهترین سبک میکاپ با بیشترین ماندگاری در شب عروسی مانند ملکه ای بدرخشید. بهترین سبک آرایشی متناسب با چهره تان را که مطابق با سلایق شما باشد برایتان انجام خواهیم داد. با بهترین شینیون ها زیبایی شما را صد چندان خواهیم کرد.

نمونه های عروس موفقی که تا کنون داشته ایم نقطه قوتی برای انتخاب صد درصدی تمامی عروس خانم های نازنین می باشد. در شیک ترین و لاکچری ترین سالن زیبایی سعادت آباد بهترین خدمات آرایشی را به شما عزیزان ارائه می کنیم. برای راحتی و آرامش خیال مشتریانمان بهترین فضای را فراهم کرده ایم.

 

احیا و سلامت مو در سعادت آباد

موها نقش زیادی در زیبایی چهره و افزایش اعتماد به نفس ما دارند. گاهی اوقات برای زیبایی بیشتر موها را بیش از اندازه رنگ می کنیم و یا از اتو و سشوار به صورت افراطی استفاده می کنیم. در صورت ادامه چنین روندی در دراز مدت موهای شاداب و زنده ما تبدیل به موهای کم پشت و وز خواهند شد.

در سالن زیبایی روبی با استفاده از بهترین مواد پروتئینه، ویتامینه شادابی را به موهای شما برمی گردانیم. تخصصی ترین خدمات احیا مو را با بهترین مواد برند کراتینه انجام می دهیم. با استفاد از مواد برزیلی اصل موها را به صورت تضمینی برای مشتریان عزیز خود شلاقی می کنیم.

 

راه های ارتباط با سالن زیبایی روبی سعادت آباد

مدیریت: سرکار خانم مریم روبی

تماس:

09122198641

02126766241

آدرس:

تهران- سعادت آباد- چهار راه سرو- سرو غربی- پلاک 62

 

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سالن زیبایی روبی سعادت آباد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *