اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 4741
اصناف شهر

توضیحات آگهی

رستوران حاج نصرت شعبه نیاوران

در بین انواع رستوران ها در منطقه نیاوران، رستوران حاج نصرت، رستورانی می باشد که هم قیمت غذاهای مناسبی  برای هر قشری از جامعه را طبخ می کند  و هم غذاهای با کیفیتی دارد. در ضمن فضای بسیار زیبا و دلنشینی جهت رفاه مشتریان عزیز دارد و در بعضی روزها به ویژه روزهای تعطیل دارای موزیک  زنده ایرانی دلنشین می باشد که می بایست مشتریان قبل از مراجعه با پرسنل رستوران (تلفنی) هماهنگی های لازم را انجام بدهند.

غذا خوری یا همان رستوران  به دو صورت است یکی ارزان قیمت که افرادی که در آن محله زندگی می کنند همراه با دوستان محله با لباس های راحتی و روزمره جهت خوردن یک وعده غذا (شام، نهار) به آن مراجعه می کنند، که کارکنان سرویس خاصی به مشتری اراده  نمی دهند در نتیجه هزینه مشتری پایین می آید و نیز در این نوع غذا خوری ها فضای غذا خوردن بسیار ساده می باشد (در حد میز و صندلی و فضای کوچک).

غذا خوری های گران قیمت تر به این شکل است که افراد با لباس های رسمی تر و شیک تر همراه با مهمان های خود یا زوجهای جوان و خانواده ها به آن مراجعه می کنند که تنوع غذا در این رستوران ها بیشتر می باشد و نیز کادر مجرب و کارآزموده در این رستوران ها با لباس های خاص مشغول پذیرایی از مهمانان هستند. فضای سرو غذا در این رستوران ها زیبا و بزرگ است که مدت زمان طولانی تری مشتری می تواند در آنجا بماند و لحظه های بسیار زیبایی در کنار خانواده خود سپری کند. برخی از این رستوران ها موزیک زنده هم پخش می شود که شادی فضا را چندین برابر می کند.

 

رستوران حاج نصرت در نیاوران

منطقه یک تهران جزو مناطق بسیار پر تردد و مرکز شهر می باشد که با توجه به اینکه در این منطقه شرکت های مختلفی وجود دارد و اکثر خانواده ها شاغل می باشند و فرصت کافی برای درست کردن غذا ندارند لذا رستوران حاج نصرت در منطقه نیاوران این نیاز را برآورده کرده که همکاران و خانواده ها در هنگام نهار یا شام به این رستوران مراجعه کرده و از غذاهای اصیل ایرانی  با کیفیت بالا و قیمت مناسب و پذیرایی پرسنل رستوران بهره مند شوند و لحظات خوبی را در کنار هم سپری کنند.

منو-رستوران-حاج-نصرت
منو-رستوران-حاج-نصرت

غذاهای اصیل ایرانی در رستوران حاج نصرت

در رستوران حاج نصرت غذاهای اصیل ایرانی سرو می شود که طرفداران زیادی دارد، در ضمن تمامی مواد مصرفی این رستوران درجه یک و از برندهای معرف میباشند.

 

منوی غذاهای رستوران حاج نصرت

  • زرشک پلو مخصوص زعفرانی
  • لوبیا پلو مجلسی بسیار خوشمزه
  • عدس پلو زعفرانی
  • چلوگوشت ویژه
  • باقالی پلو با ماهیچه (دارای طرفداران خیلی زیاد)
  • ته چین مرغ
  • چلو خورشت قیمه نثار خوشمزه
  • هویج پلو با گوشت مرغ و ادویه دارچین
  • خورشت خوشمزه و پرطرفتار قرمه سبزی
  • خورشت بامیه به سبک جنوبی
  • کباب تابه ای مجلسی که آبدار است
  • اکبر جوجه بسیار پر طرفدار با رب انار
  • لوبیا پلو
  • کوفته تبریزی
  • خورشت بادمجان

در تمامی غذاهای ذکر شده در بالا اگر همراه با برنج باشد، کیفیت برنج ایرانی اصل است .

 

قیمه نثار ویژه در رستوران حاج نصرت

غذای مخصوص در رستوران حاج نصرت قیمه نثار می باشد، که از مواد با کیفیت درست شده است، باعث می شود خورشت بسیار خوشمزه تر باشد و توجه اکثر مشتریان رو به خودش جلب کند. با یک بار خوردن این غذا عاشق آن می شوید و در نزد دوستان و آشنایان، قیمه نثار رستوران حاج نصرت را پیشنهاد می دهید، که باعث افتخار رستوران حاج نصرت می باشد.

قیمه نثار یک غذای قزوینی است که پلوی مخصوصی بهمراه مغزها (خلال بادام، خلال پسته، زرشک، خلال پرتقال، زرشک، هل، چوب دارچین ) و  با تکه های گوشت لابلای برنج  طبخ میشود.  تقریبا مثل مرصع پلو می باشد و علاوه بر طعم خوشمزه و بوی خوب غذا، بسیار رنگی و مقوی می باشد.

رستوران-دنج-در-پاسداران
رستوران-دنج-در-پاسداران

انواع کباب با بهترین کیفیت

کباب ها غذای اصیل ایرانی می باشند که ایرانی ها عاشق آن هستند، حتی زمانیکه در مسافرت هستند نیز از آن قافل نمی شوند. توریست های خارجی نیز با یکبار امتحال کردن کباب های ایرانی از آن لذت می برند و به یکدیگر این غذا را توصیه می کنند.در مهمانی ها همیشه علاوه بر غذاهای دیگر،  انواع کباب ها می بایست  بر روی میزهای سرو غذا قرار گیرد، چون هم پرطرفدار است و هم بسیار خوشمزه .رستوران حاج نصرت واقع درنیاوران یکی از رستوران های پر طرفدار جهت سرو انواع کباب های اصیل ایرانی می باشد که از گوشت تازه و برنج ایرانی در پخت آن استفاده شده است.

منو کباب های رستوران در ادامه آمده است:

 

کباب کوبیده:

در تهیه این کباب از گوشت راسته یا قلوه گوسفند استفاده می شود.

 

کباب چنجه:

از گوشت سردست گوسفند در تهیه این کباب استفاده می شود.

 

جوجه کباب:

در دو نوع پخته می شود با استخوان و بی استخوان که طرفداران خودش را دارد( البته خیلی از افراد جوجه کباب را جزء کباب ها نمی دانند)

 

کباب برگ:

از راسته گوسفند یا گوساله استفاده می شود، برای افرادی که به گوشت گاو حساسیت دارند، بهتر است از راسته گوسفند استفاده کنند.

 

کباب بختیاری:

مقدار گوشت این کباب کمتر از کباب های دیگر می باشد ولی بسیار پرطرفدار است.

 

کباب قفقازی:

در تهیه آن از گوشت گاو یا گوسفند همراه با گوشت مرغ و فلفل دلمه ای استفاده شده است.

 

کباب ترش:

کبابی می باشد که اصلیت آن شمالی میباشد، که با روش های خاصی تهیه میشود.

 

کباب بناب:

اصل این کباب آذربایجانی می باشد، اندازه آن متغیر است، از شصت سانتیمتر تا یک متر.

 

کباب دنده:

اسم دیگر این کباب شیشلیک می باشد که از دنده گوسفند تهیه می شود.

 

کباب حسینی:

کباب حسینی از ترکیب گوشت گاو و مرغ بدون نیاز به منقل و  روی گاز درست  می شود.  انواع دیگر کباب ها که در رستوران حاج  نصرت سرو می شود شامل: کباب سلطانی، کباب مشتی اصفهانی، کاسه کباب می باشد.

 

راه های ارتباطی با رستوران حاج نصرت شعبه نیاوران

شماره تماس:

02122234050

آدرس:

نیاوران،دزاشیب،خیابان کریمی،نبش عباسی جنوبی

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رستوران حاج نصرت شعبه نیاوران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *