اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

دکتر محمدرضا فرتوک زاده دکتر چشم در ونک

دکتر محمدرضا فرتوک زاده دکتر چشم در ونک بهترین متخصص چشم پزشکی میباشد که بهترین خدمات پزشکی را به بیماران خود ارائه میکند. اگر از هر کدام از ناهنجاری های چشمی رنج میبرید برای بهترین اقدامات درمانی به مطب آقای دکتر فرتوک زاده مراجعه کنید. بسیاری از بیماران این مطب برای انجام چکاپ های دوره ای چشم از خدمات عالی آقای دکتر فرتوک زاده رضایت کامل دارند.

 

بهترین دکتر چشم پزشکی در ونک 

اگر به دنبال بهترین دکتر چشم پزشکی در ونک میباشید، از خصوصیات بهترین چشم پزشک آگاهی دارید که بهترین چشم پزشک را انتخاب کنید؟ آقای دکتر فرتوک زاده علاوه بر تحصیلات آکادمی مرتبط از بیشترین تجربه عملی در درمان بسیاری از بیماری های چشمی برخوردار بوده و با آگاهی از آناتومی و فیزیولوژی چشمیبه سادگی انواع بیماری های چشمی را شناسایی کرده و با روش های درمانی و جراحی سلامتی را به چشم های شما هدیه میدهند.

 

عضو هیئت علمی دانشگاه

دکتر محمدرضا فرتوک زاده دکتر چشم در ونک بهترین عضو هیئت علمی دانشگاه میباشند و با تحصیلات آکادمیک و تجربیات عملی خود تعداد زیادی دانشجوی چشم پزشکی را تربیت کرده و بهترین چشم پزشک های متخصص را به جامعه پزشکی تقدیم کرده اند.  آقای دکتر فرتوک زاده با حضور در فضای دانشگاهی و آکادمیک در جریان جدیدترین پیشرفت های چشم پزشکی بوده و با جدیدترین و به روز ترین متدهای دنیا کارهای درمانی بیماران را انجام میدهند.

 

جراحی میکروسرجری و پلاستیک پلک از انگلستان  

آقای دکتر فرتوک زاده با توجه به نیاز جامعه ایران به نخصص های جراحی های زیبایی چشم، مدرک جراحی میکروسرجری و پلاستیک پلک را با موفقیت و نمره های عالی از انگلستان دریافت کرده اند و بهترین تجربیات لازم را فرا گرفته و در ایران بهترین خدمات انواع جراحی های زیبایی چشم را با بالاترین کیفیت ارائه میکنند. اگر از مشکلات افتادگی پلک و کبودی زیر چشم رنج میبرید بهترین خدمات را از آقای دکتر فرتوک زاده دریافت کنید.

 

فوق تخصص چشم پزشکی در ونک 

چشم یکی از حساس ترین اعضای بدن انسان میباشد که تاثیر زیادی در کیفیت زندگی ما دارد. برای سلامتی چشم ها بهتر است هر 6 ماه یک بار چکاپ کامل چشم توسط فوق تخصص چشم پزشکی انجام شود. در مطب آقای دکتر فرتوک زاده با مجهزترین دستگاه های لازم سلامت چشم ها بررسی شده و مراحل درمانی لازم برای بهبود بیماری ها انجام میشود.

جراحی-و-اصلاح-عیوب-انکساری(لازک)
جراحی-و-اصلاح-عیوب-انکساری(لازک)

جراحی و اصلاح عیوب انکساری(لازک)

لازک از جدیدترین روش های جراحی برای رفع عیوب انکساری چشم مانند دور بینی و نزدیک بینی و آستیگماتیسم میباشد. در افرادی که  قرینه آنها ضخامت کمتری دارند بهتر است به جای عمل لازیک از لازک استفاده کنند. در روش لازک ابتدا با تکنیک های پیشرفته اپی تلیوم روی قرنیه برداشته میشود و لیزر به لایه زیرین تابیده میشود و سپس اپی تلیوم رویی را سر جای خود قرار میدهند.

 

مراقبت های بعد از عمل لازک

  • از کارهایی که باعث فشار آمدن به چشم میشود جدا خوداری کنید مانند مطالعه کتاب و رانندگی
  • حتما از عینک آفتابی استفاده کنید
  • معاینات پزشکی لازم را تا مدت مشخص شده به طور دقیق توسط پزشک معالج انجام بدهد
  • از مالش چشم ها و استفاده از مواد آرایشی جدا خودداری کنید
  • از انجام ورزش های سنگین و شنا تا مدتی پس از عمل خودداری کنید

 

مواردی که نمیتوان عمل لازک را انجام داد

  • در صورت قوز قرنیه
  • داشتن آب مروارید
  • ثابت نبودن نمره چشم
  • آستیگماتیسم واضح
  • سن کمتر از 18 سال
  • در دوران بارداری
  • داشتن بیماری های خود ایمنی

 

راه های تشخیص قوز قرنیه

قوز قرنیه بیشتر در دهه دوم تا سوم زندگی افراد دیده میشود، این بیماری بیشتر مخفی بوده و توسط خود بیمار حس نمیشود، در ابتدای روند بیماری ممکن است در فاصله های زمانی کوتاه شماره چشم بیمار به طور مرتب افزایش پیدا کند و بیمار آن را به حساب افزایش نمره چشم خود بگذارد. با انجام تصویربرداری قوز قرنیه به سهولت تشخیص داده میشود. این بیماری بیشتر زمینه ارثی نیز دارد.

 

راه های درمان قوز قرنیه

  • کراسلینگ در مراحل ابتدایی بیماری
  • تجویز عینک در مراحل ابتدایی بیماری
  • استفاده از لنزهای سخت
  • درمان های جراحی

 

فوق تخصص پیوند قرنیه

در پیوند قرنیه بافت قرنیه از فرد اهدا کننده به فرد بیمار پیوند میشود. پیوند به دو نوع معمولی و لایه پشتی انجام میشود. اگر قرنیه شما دچار عفونت و بیماری هایی مانند قوز قرنیه در شرایط حاد باشد چاره ای جز پیوند قرنیه نمیباشد. در مطب آقای دکتر فرتوک زاده با استفاده از پیشرفته ترین و مجهزترین دستگاه های مورد نیاز کار انجام پیوند قرنیه با دقت کافی انجام میشود و رضایت بالای بیماران پیوند شده آقای دکتر فرتوک زاده نشانگر کیفیت بالای کارهای ایشان میباشد.

بهترین-دکتر-چشم-پزشکی-در-ونک 
بهترین-دکتر-چشم-پزشکی-در-ونک

ناخنک چیست

به رشد غیر عادی بافت سفید رنگ چشم گفته میشود که از گوشه خارجی چشم از سمت بینی شروع میشود و با گذشت زمان به لایه های آن افزوده میشود و مانع دید واضح فرد میشود. در صورت ادامه دار بودن رشد ناخنک ممکن است به بافت قرنیه نیز رسیده و باعث مشکلات قرنیه ای بشود

 

روش های درمان ناخنک

در مطب چشم پزشکی آقای دکتر فرتوک زاده ابتدا ناخنک چشم با دقت کافی بررسی شده و اگر پیشروی زیادی نداشته باشد با درمان های داروئی مانند قطره ها و پمادهای چشمی درمان میشود و در صورت پیشروی این بیماری با انجام عمل های جراحی این بیماری درمان میشود.

 

علل ایجاد بیماری ناخنک

  • قرار داشتن زیاد در نور آفتاب مداوم
  • اشعه ماورابنفش
  • خشکی چشم
  • باد و گرد و غبار

 

جراحی کاتاراکت و سایر جراحی های قرنیه و سگمان قدامی

قرنیه بخش بیرونی و سطحی چشم میباشد که وظیفه عبور نور را به چشم به عهده دارند، تراکم نور عبوری به شبکیه نیز از دیگر وظایف قرنیه میباشد. به علت کهولت سن و بعضی بیماری ها زمینه ای  باعث ایجاد انواع بیماری ها و مشکلات چشمی مربوط به قرنیه میشود.

 

علل بیماری آب مروارید و یا جراحی کاتاراکت

آب مروارید به علت افزایش سن و یا مصرف زیاد سیگار و الکل و یا بعضی بیماری های زمینه ای مانند دیابت ایجاد میشود. از علل شایع این بیماری تاری دید و دوگانگی دید میباشد که با روش های اندوسکوپی و یا لیزر این عارضه به سادگی حل میشود. آقای دکتر فرتوک زاده با تجربه عملی کافی در مدت زمان کوتاهی عمل آب مروارید را انجام داده و با استفاده از لنزهای چشمی این عارضه چشمی را حل می نمایند.

 

راه های ارتباطی باجناب آقای دکتر محمد رضا فرتوک زاده 

مدیریت: جناب آقای محمدرضا فرتوک زاده 

تماس:

02188042052

09128124200

آدرس:

تهران- میدان ونک- خیالان ملاصدرا- بعد از شیخ بهایی- پلاک 206

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دکتر محمدرضا فرتوک زاده دکتر چشم در ونک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *