اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 4209
اصناف شهر
خانه مد عروس آسیایی در پیروزی

توضیحات آگهی

خانه مد عروس آسیایی

خانه مد عروس آسیایی با بهترین متخصصین طراحی و برش و دوخت زیباترین و جدیدترین مدل های لباس عروسی و نامزدی و فرمالیته را برای شما عزیزان طراحی میکنند. تمامی متخصصین طراحی دوخت این خانه مد تحصیلات آکادمیک داشته و با بیشترین تجربه مفید بهترین لباس های عروس را طراحی میکنند. اگر به دنبال مدل های شیک و خاص میباشید لازم نیست کل مزون های لباس عروس تهران را بگردید تنها کافی است به مزون ما سری بزنید تا مدل مورد پسندتان را با مناسب ترین قیمت ها انتخاب کنید.

خانه-مد-عروس-آسیایی
خانه-مد-عروس-آسیایی

خانه مد عروس آسیایی در پیروزی

خانه مد عروس آسیایی در چندین سال پیاپی به عنوان بهترین مزون لباس عروس در شرق تهران انتخاب شده است و تنوع بالای مدل های لباس عروس این خانه مد باعث رضایت خاطر تمامی مشتریان ما میباشد، مشتریان ما پس از آشنایی با طرح های زیبا و خاص ما مشتری دائمی و همیشگی ما میشوند چون این حجم از تنوع و زیبایی طرح های لباس نامزدی و عروسی را در هیچ مزونی پیدا نخواهند کرد. مثلا بسیاری از مشتریانی که لباس نامزدی و عقد خود را از میان مدلهای ما انتخاب کرده اند به طور صد درصدی لباس عروس خود را نیز از ما انتخاب خواهند کرد.

خانه-مد-عروس-آسیایی-در-پیروزی
خانه-مد-عروس-آسیایی-در-پیروزی

شیک ترین لباس عروس در خانه مد عروس آسیایی

خانم مریم سادات آسیایی مدیریت خانه مد، تحصیلات دانشگاهی مرتبط را در حوزه طراحی دوخت لباس عروس از دانشگاه های متعددی و معتبری داشته و از بهترین مراکز فنی و حرفه ای مدارک معتبر داشته و دوره های آموزشی مفید را در سطح بین المللی گذرانده اند و زیباترین و شیک ترین لباس های عروس را در این 40 دهه فعالیت خود طراحی نموده اند.

خانم آسیایی با گلچین کردن بهترین نیروهای متخصص و خوش ذوق تحصیل کرده زمینه ارائه بهترین خدمات طراحی لباس را به مشتریان عزیز خود فراهم آورده اند. تمامی لباس های عروس این خانه مد شیک و از جدیدترین طرح های به روز ایران و بین المللی میباشند.

طراحان ما با بررسی بهترین ژورنال های به روز طراحی لباس عروس، همیشه جلوتر از بازار لباس عروس ایران قدم برداشته و اولین مزونی میباشند که طرح های جدید لباس عروس را به عروس خانم های نازنین ارائه میکنند. اگر دوست دارید لباس عروس شما شیک ترین و زیباترین مدل باشد حتما از میان مدلهای متنوع و شیک ما لباس عروس خود را انتخاب کنید.

شیک-ترین-لباس-عروس-در-خانه-مد-عروس-آسیایی
شیک-ترین-لباس-عروس-در-خانه-مد-عروس-آسیایی

دوخت ژورنالی لباس عروس توسط تیم حرفه ای

افتخار ما در خانه مد عروس آسیایی این است که زیباترین لباس عروس های مد نظر شما را بر طبق آخرین ژورنال های به روز لباس عروس طراحی میکنیم. انتخاب اولیه طرح بر اساس نوع انتخاب و سلیقه شما از میان آخرین مدل های به روز انجام میشود و در ادامه کار بهترین متخصصین طراحی دوخت ما نوع لباس انتخابی شما را بر اساس اندام شما  شخصی سازی کرده و به صورت سفارشی دوخت لباس شما را انجام میدهند، به گونه ای که در روز پرو، لباس عروس کاملا فیت اندام شما میباشد و زیباترین حس دنیا و خوش اندامی را در لباس عروس های ما خواهید داشت.

 

شیک ترین خریدهای جزئی لباس عروس را از کجا انتخاب کنیم

برای اینکه در شب عروسی خوش بدرخشید و زیباتر دیده شوید، علاوه بر انتخاب مدل لباس عروس بهتر است از شیک ترین مدل های تور و تاج و کیف و  کفش هماهنگ با یکدیگر استفاده کنید. در خانه مد عروس آسیایی شیک ترین و متنوع ترین انواع مدلهای تور و تاج و کیف و کفش ارائه میشود. ما در کنار شما هستیم تا زیباترین ترکیب هنری را انتخاب کنید که تمامی متعلقات لباس عروسی شما هماهنگ با یکدیگر انتخاب شده باشد.

 

نکات مهم در انتخاب لباس عروس

  • ابتدا بودجه و توان مالی خود را در نظر داشته باشید تا از اتلاف وقت جلوگیری کنید.
  • از ابتدا مدل مورد علاقه تان را انتخاب کنید مثلا مدل های باز را میپسندید یا مدل های پوشیده
  • به جنس پارچه دقت کافی داشته باشید، بر اساس فصلی که عروسی قرار است برگزار شود جنس لباس عروس خود را انتخاب کنید
  • از هر مدلی که خوشتان می آید آن را پرو کنید و زودتر تصمیم خود را بگیرید.
  • بر اساس نوع فرم بدنتان مثلا لاغری و یا چاقی مدل لباس عروس خود را انتخاب کنید.
  • از طراحان لباس عروس، راهنمایی ها و مشورت های لازم را دریافت کنید.

 

مدل های ژورنالی و اروپایی لباس عروس و نامزدی در خانه مد عروس آسیایی

باورتان میشود ما بیش از 300 مدل لباس عروس را برای راحتی انتخاب عروس خانم های نازنین موجود داریم که تمامی این مدلها ژورنالی و اروپایی میباشد. با هر سلیقه ای که باشید ما مدلی خاص و منطبق با سلیقه شما را داریم. از مدل لباس عروس های دکلته و تور دوزی شده تا لباس کوتاه فرمالیته و لباس های پوشیده تماما در مزون ما در زیباترین و متنوع ترین طرح ها ارائه شده است. تنها کافی است به خانه مد ما سری بزنید تا به راحتی لباس مورد نظر خود را انتخاب کنید. انتخاب لباس عروس با خانه مد آسان تر از آن چیزی هست که فکرش را بکنید چون ما تمامی سلایق را در دوخت لباس های عروس لحاظ کرده ایم.

طراحی-جدیدترین-لباس-نامزدی در خانه-مد-عروس-آسیایی
طراحی-جدیدترین-لباس-نامزدی در خانه-مد-عروس-آسیایی

طراحی جدیدترین لباس نامزدی در خانه مد عروس آسیایی

جدیدترین لباس های نامزدی را با شیک ترین طرح پارچه ها و رنگبندی های کامل از ما بخواهید، تمام تلاش تیم ما برای ارائه بهترین کیفیت طراحی انواع لباس های نامزدی میباشد، از انتخاب زیباترین طرح های پارچه تا طراحی لباس با جدیدترین مدلهای ژورنالی و اروپایی در خدمت شما عزیزان میباشیم. افتخار ما بر این است که در شاد ترین اتفاقات و لحظات زندگی شما در کنار شما هستیم و تمام تلاش خود را میکنیم تا با طراحی زیباترین لباس های نامزدی لحظات شاد خود را باشکوه تر برگزار کنید و مانند ملکه ها بدرخشید.

 

امتیازات خرید لباس عروس از خانه مد عروس آسیایی

  • تیم تخصصی طراحی لباس
  • انتخاب بهترین کیفیت و زیباترین پارچه ها
  • تنوع بالای بیش از 300 مدل لباس عروس
  • دوخت سفارشی لباس عروس توسط بهترین طراحان دوخت
  • سفارش آنلاین
  • ارسال رایگان سفارش ها
  • شیک ترین و جدیدترین لباس های عروس
  • انتخاب زیباترین تاج عروس
  • تنوع بالای کفش عروس
  • انتخاب زیباترین کت عروس
  • رضایت تمامی عروس خانم های نازنین

 

راه های ارتباط با خانه مد عروس آسیایی

مدیریت : سرکار خانم مریم سادات آسیایی

تماس :

09363565065

02177167367

آدرس : تهران ، پیروزی ، خیابان ششم نیرو هوایی ، نبش6/31، پلاک 145

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خانه مد عروس آسیایی در پیروزی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *