اصناف شهر
اصناف شهر
تعمیرگاه فیکس زون غرب

توضیحات آگهی

تعمیرگاه فیکس زون غرب

تعمیرگاه فیکس زون غرب با بهترین نیروهای متخصص و مجهزترین دستگاه های پیشرفته ، بهترین مرکز کارشناسی تخصصی انواع خودروهای خارجی آلمانی، ژاپنی و کره ای می باشد. به علت رعایت استانداردهای لازم و رضایت تمامی مشتریانمان توانسته ایم عضو رسمی اتحادیه تعمیرکاران خودرو باشیم.

فیکس زون بهترین تعمیرگاه تخصصی برای خودروهای پورشه، بنز، بی ام و، هیوندا و کیا می باشد. برای اینکه بهترین خدمات تعمیری موتور، گیربکس، برقی و مکانیکی را به مشتریان خود ارائه کنیم از بهترین تجهیزات به روز استفاده می کنیم. با مشاوره ها و راهنمایی های کارشناسان ما بهترین خدمات تعمیری را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت خواهید کرد.

 

خدمات تعمیرگاه فیکس زون

  • سرویس و تنظیم اختصاصی توربو شارژ در غرب تهران
  • تعمیرات انواع گیربکس
  • تعمیرات موتور
  • برق خودرو
  • سرویس روغن
  • بدنه خودرو
  • ترمز
  • دیاگ خودرو
  • مکانیکی

فیکس زون کلیه خدمات تخصصی تعمیرات فنی و مکانیکی انواع ماشین های اسپرت و لوکس را توسط بهترین متخصصین با تجربه همان برند خاص انجام میدهد. در این تعمیرگاه کلیه قسمت های ماشین را از موتور تا گیربکس و سیستم برق رسانی و سوخت رسانی چک و بررسی خواهیم کرد. تعمیرکاران این مرکز پزشک اختصاصی ماشین شما خواهند بود. بهترین کیفیت را در فیکس زون دریافت خواهید کرد، همین کیفیت خدمات رسانی، شما را مشتری همیشگی ما خواهد کرد.

 

بهترین تعمیرگاه ماشین های لوکس وارداتی

ماشین های لوکس و اسپرت به علت پیچیدگی های فنی و موتوری، باید توسط تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه بازبینی و تعمیر شوند. حساسیت شما را در انتخاب بهترین تعمیرگاه برای ماشین های خارجی تان می دانیم، به همین علت در این متن می خواهیم بهترین تعمیرگاه متخصص در تعمیر انواع ماشین های بنز، بی ام و، هیوندا و غیره را به شما معرفی کنیم.

تعمیرکاران این مجموعه با شناخت و دانش کافی از کلیه سیستم های برقی و موتوری این ماشین ها کلیه خدمات تعمیری را برای مشتریان خود انجام می دهند. سال ها است که به صورت تخصصی روی ماشین های لوکس کار می کنیم و همیشه بیشترین رضایت مشتریانمان را شاهد هستیم.

 

بهترین تعمیرگاه پورشه در غرب تهران

تعمیرگاه فیکس زون غرب عیب یابی و تعمیرات تمامی مدل های پورشه از جمله کاین، ماکان، پانامرا و باکستر را با دستگاه های دیاگ زنی مخصوص این خودروهای آلمانی انجام می دهد. تعویض روغن پورشه در این مرکز با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های ساکشن انجام می شود، تا کمترین میزان روغن قبلی در گیربکس باقی بماند و بهترین کارایی را از ماشین خود داشته باشید.

به علت تخصصی بودن ارائه خدمات تعمیری، دیگر مدت ها منتظر موجود شدن قطعات تعویضی نخواهید شد و از قطعات اصل و فابریک پورشه در کارهای تعویضی استفاده خواهیم کرد.

 

مرکز بزرگ تعمیرگاه  بنز و بی ام  در غرب

عیب یابی و رفع اروهای پروگرام انواع مدل های بنز و بی ام و را با دستگاه های دیاگ زنی تخصصی انجام خواهیم داد، جزء معدود تعمیرگاه های چند برندی در غرب تهران می باشیم. متوجه حساسیت شما در تعمیر عالی خودروی بنزتان هستیم، ما نیز بهترین متخصصین با تجربه را مسئول تعمیر کلاس های مختلف بنز کرده ایم. کلیه خدمات تعمیری موتوری، جلوبندی، سوخت رسانی و برقی مدل های مختلف بنز را با ضمانت و گارانتی انجام خواهیم داد.

بی ام و شما در حال حرکت کمی لرزش دارد؟ احتمالا به علت نوسانات ولتاژ و ایراد در سیم کشی برقی خودرو می باشد. ماشین خود را به تعمیرگاه فیکس زون بیاورید، کارشناسان ما به صورت دقیق و جزئی علت لرزش را پیدا کرده و در سریع ترین زمان ممکن کارهای تعمیرات را برای شما انجام خواهند داد. با یک بار مراجعه به تعمیرگاه، ایراد بی ام و شما به طور اصولی حل خواهد شد.

 

تعمیرات تخصصی هیوندا و تویوتا

بدون شک فیکس زون بهترین تعمیرگاه برای تعمیر انواع برندهای هیوندا و تویوتا می باشد. در این مرکز بهترین کارشناسان با تجربه و متخصص دور یکدیگر جمع شده اند تا بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه کنند. با تشخیص درست علت، به سرعت کارهای تعمیرات را انجام می دهیم و در کمترین زمان ممکن کلیه بخش های فنی و برقی و آپشن و دیفرانسیل و  تعلیق خودروی تویوتای شما را چک می کنیم. از قطعات اصل در کارهای تعویضی استفاده می کنیم و بهترین کارایی و عملکرد را به ماشین شما هدیه می دهیم.

با انجام سرویس های دوره ای انواع خودروهای برند هیوندا و تویوتا در فیکس زون، همیشه ماشینی پر شتاب و عالی از لحاظ عملکرد خواهید داشت. از بهترین مواد و قطعات مصرفی در سرویس های دوره ای استفاده می کنیم. تعمیرات تخصصی موتوری سانتافه هیوندای خود را به تیم حرفه ای فیکس زون بسپارید، مطمئن هستیم بعد از پایان کار از عملکرد این تیم رضایت کافی خواهید داشت.

 

بزرگترین مرکز خدماتی مازاتی و ولوو

علاقه مندید که بهترین مرکز تعمیراتی ماشین های برند مازراتی و ولوو را به شما معرفی کنیم؟ تعمیرگاهی که کلیه خدمات مکانیکی، برقی، کد خوانی و رفع ارورهای کامپیوتری را با بهترین کیفیت انجام بدهد. بهترین متخصصین خبره با تجربه را گلچین کرده ایم که ایرادهای خودروهای مازراتی و ولوو را در کمترین زمان ممکن تشخیص داده و رفع کنیم.

برای هر نوع خدماتی که به فیکس زون مراجعه کنید بهترین ها را دریافت خواهید کرد. از گیربکس  خودروی ولوو شما مدت کوتاهی است که صدای تقه شنیده می شود، علت یابی و رفع صد در صدی و تضمینی آن را به تیم کارشناسی ما بسپارید. قصد تعویض لنت ولوو خود را دارید، در فیکس زون با بهترین کیفیت آن را برای شما تعویض خواهیم کرد.

 

خدمات برتر تعمیرگاه تخصصی فیکس زون

  • تیم متخصص در تعمیرات ماشین های لوکس و برند
  • انجام کار تخصصی روی هر برند ماشین توسط تعمیرکاران حرفه ای
  • مجهزترین دستگاه های پیشرفته مخصوص هر برند
  • ارائه خدمات به صورت تضمینی
  • استفاده از قطعات اصل فابریک
  • انجام خدمات در کوتاه ترین بازه زمانی
  • انتقال ماشین از منزل به تعمیرگاه و بالعکس بنا به درخواست مشتری
  • رضایت بالای مشتریان
  • انجام خدمات با بهترین قیمت های دریافتی

 

راه های ارتباط با تعمیرگاه فیکس زون غرب

مدیریت: جناب آقای محمد حسین نادری

تماس:

09122450526

آدرس:

تهران- سعادت آباد- بالاتر از میدان کتاب- روبه روی بانک سپه- کوچه سنگ فروشی بهشتی- تعمیرگاه فیکس زون

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تعمیرگاه فیکس زون غرب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *