اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

باتری شرفی در جمهوری

باتری شرفی در جمهوری یکی از بهترین مراکز عرضه انواع لوازم جانبی موبایل از قبلی انواع شارژر و باتری میباشد.

بزرگترین-فروشگاه-باطری-در-جمهوری-تهران
بزرگترین-فروشگاه-باطری-در-جمهوری-تهران

معرفی تیزر باتری شرفی

خیابان جمهوری

همانطور که همه میدانیم خیابان جمهوری مرکز اصلی عرضه و پخش انواع محصولات الکترونیکی مانند موبایل و لوازم جانبی آن میباشد. در مراکز خرید اصلی هر کالایی احتمال برخورد با فروشنده های بی انصاف وجود دارد که فقط بفکر کسب سود بیشتر خود میباشند و برای کیفیت جنس های عرضه کننده خود اعتباری قائل نیستند. فروشگاه لوازم جانبی شرفی یکی از قدیمی ترین و خوشنام ترین فروشنده های لوازم جانبی موبایل در خیابان جمهوری میباشد که همیشه حفظ کیفیت شعار اصلی این مجموعه بوده و قبل از کسب سود خود بفکر عرضه باکیفیت ترین محصولات برای مشتریان خود میباشد، متقابلا وجود مشتری های ثابت و وفادار بازتاب این مشتری مداری مجموعه ما میباشد.

 

آقای محمد شرفی

باتری شرفی در جهوری به مدیریت عالی آقای محمد شرفی اداره میشود. آقای شرفی بعلت تجربه بالای حضور در بازار موبایل و تسط کافی به این بازار، بهترین عرضه کننده انواع لوازم جانبی موبایل میباشند. بهترین شارژرهای موبایل های سامسونگ و آیفون و شیائومی را از فروشگاه باتری شرفی بخواهید. باتری های اورجینال انواع گوشی های موبایل را از باتری شرفی خرید کنید.

 

بهترین لوازم جانبی موبایل در جمهوری 

اگر یکی از لوازم جانبی موبایلتان خراب شده است و بفکر خرید کالایی اورجینال از فروشگاه معتبر موبایل فروشی هستید، بهترین مرکز پیشنهادی ما باتری شرفی در جمهوری میباشد. با خرید از این فروشگاه مطمعن باشید کالایی اورجینال را با مناسب ترین قیمت ها خرید میکنید

 

پخش عمده لوازم جانبی موبایل در جمهوری

یکی از امتیازات بزرگ باتری شرفی در جمهوری امکان خرید عمده لوازم جانبی با تخفیف های عالی میباشد. فروشگاه های بزرگ زیادی در سطح تهران بعلت کیفیت بالای کارهای ما ،خرید عمده لوازم جانبی موبایل خود را از فروشگاه ما انجام میدهند. پیدا کردن فروشگاه قابل اعتماد و با انصاف در تهیه هر کالایی یکی از مهمترین گام های خرید مطمعن میباشد، چون در اینصورت از اورجینال بودن کالا و خرید با قیمت مناسب کاملا خیالتان راحت میباشد.

بزرگترین-فروشگاه-کابل-در-جمهوری-تهران
بزرگترین-فروشگاه-کابل-در-جمهوری-تهران

کالاهای عرضه شده در فروشگاه موبایل شرفی

 

شارژر موبایل

عرضه تخصصی انواع شارژرهای اورجینال موبایل های سامسونگ و آیفون و شیائومی را از فروشگاه باتری شرفی بخواهید. مشتریان ثابت ما بعلت اعتماد به ما در هنگام خرید به توصیه ها و مشاوره های ما گوش داده و کالای مورد تایید ما را برای گوشی موبایل خود انتخاب میکنند. این اعتماد در خرید بعلت تجربه خوش قبلی خریدشان از مرکز موبایل فروشی ما میباشد.

 

تنوع کابل شارژ

انواع کابل شارژهای متنوعی برای گوشی های موجود در بازار میباشد، برای راحتی و خرید آسان شما ، کلیه این کابل شارژ های متنوع در فروشگاه شرفی موجود میباشد. از انواع پرطرفدار و پر مشتری این کابل شارژها میتوان به انواع کابلtype c , micro usb,  و کابل های لایتنینگ مخصوص محصولات آیفون اشاره کرد  .

 

باتری موبایل

آیا در چند روز اخیر خیلی باتری گوشی تان زود خالی میکند و وقتی آن را شارژ میکنید ساعات زیادی طول میکشد که شارژ آن کامل بشود؟ احتمالا باتری گوشی شما دیگر کیفیت لازم را ندارد و باید بفکر تعویض آن باشید. بهترین و قابل اعتمادترین مرکز پیشنهادی ما ، فروشگاه شرفی میباشد که بهترین باتری مربوط به گوشی شما را در  مناسب ترین قیمت ها عرضه میکند.

اگر از اصل بودن باتری کمی دل نگران هستید، جای هیچ نگرانی نمیباشد، کلیه کارهای این فروشگاه اصل و از بهترین برندهای بازار میباشد، پس با خیال راحت خرید خود را انجام بدهید. مطمعنا پس از یک بار خرید از فروشگاه باتری شرفی و استفاده مداوم آن برای چندین سال شما نیز چشم بسته از این فروشگاه خرید خواهید کرده و آن را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی خواهید نمود.

فروشگاه-بزرگ-انواع-شارژرهای-سامسونگ
فروشگاه-بزرگ-انواع-شارژرهای-سامسونگ

علت انتخاب فروشگاه برتر شرفی

بهترین-لوازم-جانبی-موبایل-در-جمهوری 
بهترین-لوازم-جانبی-موبایل-در-جمهوری

تنوع بالای لوازم جانبی موبایل

بعلت تنوع بالای کارهای موجود در فروشگاه باتری شرفی در جمهوری براحتی میتوانید کلیه نیازهای خود را از یک مرکز تهیه کرده و با صرف کمترین زمان ممکن خرید خود را تکمیل کنید. مثلا بعضی فروشگاه ها بصورت تخصصی فقط لوازم جانبی یک برند گوشی موبایل را عرضه میکنند ولی در فروشگاه باتری شرفی کلیه لوازم جانبی گوشی های سامسونگ و آیفون وشیائومی در بالاترین کیفیت عرضه میشود.

 

مناسب ترین قیمت خرید لوازم جانبی موبایل

با خیال راحت خرید خود را از فروشگاه باتری شرفی در جمهوری تکمیل کنید و بطور قطع مطمعن باشید که محال هست همان جنس مورد خرید را با همان کیفیت در فروشگاه دیگری با قیمت پایین تری بتوانید خرید کنید. فقط در موقع مقایسه قیمت ها حتما به کیفیت کار و اورجینال بودن آنها نیز توجه ویژه ای داشته باشید.

فروش-کابل-های-رنگی-در-جمهوری
فروش-کابل-های-رنگی-در-جمهوری

امکان ثبت سفارش اینترنتی

در صورت تمایل شما عزیزان ،تیم فروش ما پس از انتخاب نوع محصول مورد نیاز شما،آنها را در سریع ترین زمان ممکن به آدرس مورد نظر ارسال کرده و بهترین خدمات غیرحضوری و اینترنتی را از ما دریافت خواهید کرد.

 

خرید کالای اورجینال

حتما همگی شما هم قبول دارید که تشخیص کالای الترونیک اصل از کالای فیک کاری سخت میباشد. گاها بعضی فروشنده های بی انصاف با دریافت هزینه  کالای اورجینال به شما کالای فیک را تحویل میدهند که از کیفیت بالایی برخوردار نمیباشد، پس چاره کار به نظر شما چیست؟ تنها راه مطمعن خرید از فروشگاه های معتبر عرضه کننده لوازم جانبی موبایل میباشد که خوش نامی برای آنها خیلی مهم میباشد.

مطمعن باشید کلیه کالاهای که از فروشگاه باتری شرفی در جمهوری خرید میکنید اصل و اورجینال میباشند، وجود مشتری های ثابت و وفادار ما در این چند دهه فعالیت نشانگر کیفیت بالای کارهای فروشگاه باتری شرفی میباشد. تیم فروش ما با تجربه و شناخت کافی کالاهای اورجینال را تشخیص داده و بهترین فروشگاه عرضه کننده لوازم جانبی موبایل اورجینال در خیابان جمهوری میباشد.

بزرگترین-فروشگاه-باطری-در-جمهوری
بزرگترین-فروشگاه-باطری-در-جمهوری

نکته کلیدی مهم در مورد شارژر

اگر در هنگام شارژ کردن گوشی موبایل خود متوجه گرمای بیش از حد آداپتور شارژر شدید، سریعا اقدام به تعویض آن بکنید و در غیر اینصورت در اینده نزدیک متحمل خسارات بیشتری به گوشی موبایلتان میشوید

فروش-عمده-انواع-باطری-در-جمهوری
فروش-عمده-انواع-باطری-در-جمهوری

خدمات برتر فروشگاه شرفی

  • عرضه انواع متنوع باتری های گوشی های سامسونگ و آیفون و شیائومی
  • بهترین مرکز برای خرید لوازم جانبی موبایل
  • ارائه انواع متنوع شارژ برای گوشی های سامسونگ و آیفون و شیائومی
  • تنوع بالای محصولات
  • عرضه محصولات با کیفیت
  • ارائه انواع کابل شارژ های متنوع
  • قیمت های مناسب عرضه انواع محصولات
  • رضایت مشتریان
  • امکان خرید اینترنتی
بزرگترین-فروشگاه-انواع-شارژر-سامسونگ-در-جمهوری
بزرگترین-فروشگاه-انواع-شارژر-سامسونگ-در-جمهوری

 

تماس با باتری شرفی در جمهوری

مدیریت : جناب آقای محمد شرفی 

شماره تماس:

02166171428

09178899988

آدرس:  تهران ، جمهوری ، تقاطع پل حافظ ، پاساژ چارسو ، طبقه دوم ، پلاک d22

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باتری شرفی در جمهوری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *