اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 5512
اصناف شهر

توضیحات آگهی

درمانگاه شبانه روزی نوید سلامت، بهترین درمانگاه در نارمک، منطقه 8 تهران

درمانگاه شبانه روزی نوید سلامت یکی از بهترین مراکز درمانی شبانه روزی در منطقه 8 تهران میباشد. این مرکز ارائه دهنده بهترین خدمات پزشکی برای مردم منطقه نارمک میباشد.

پوست-و-مو-زیبایی-نوید-سلامت
پوست-و-مو-زیبایی-نوید-سلامت

آقای دکتر ملک زاده ، ریاست درمانگاه شبانه روزی نوید سلامت       

دکتر ملک زاده یکی از بهترین پزشکان متخصص و با تجربه در حرفه مقدس پزشکی میباشد. آقای دکتر با توجه به عشق به درمان مردم و رفع دردهای بشر ریاست درمانگاه شبانه روزی نوید سلامت را قبول کرده و خدمات شایسته ای را در جهت کاهش بیماری در جامعه و افزایش سطح سلامتی کلی جامعه انجام میدهند

جناب-آقای-دکتر-ملک-زاده-نوید-سلامت
جناب-آقای-دکتر-ملک-زاده-نوید-سلامت

معرفی تیزر درمانگاه شبانه روزی نوید سلامت

بهترین درمانگاه شبانه روزی شرق تهران با بیشترین قرارداد با کلیه بیمه ها

برای راحتی شما عزیزان و جبران بخشی از هزینه های درمان شما عزیزان، درمانگاه شبانه روزی نوید سلامت با تعداد زیادی از بیمه ها از جمله بیمه های اجتماعی و خدمات درمانی و صندوق های بازنشستگی و انواع بانک های مختلف قرارداد بسته است، امید است که این مطلب راهگشا و کمکی به شما عزیزان باشد.

بهترین مرکز خدمات بهداشتی درمان چه ویژگی هایی باید داشته باشد

مرکز خدمات بهداشتی درمانی در قدم اول باید مجهز به کلیه بخش های عمومی و تخصصی باشد و با بهره گیری از بهترین دکترای متخصص و باتجربه آماده ارائه بهترین خدمات تخصصی به بیماران باشد. مراکز درمانی عالی بیشترین خدمات درمانی را برای رفاه حال بیماران دریک مجموعه واحد ارائه میکنند.

مراکز درمانی خوب باید مجهز به کلیه خدمات جانبی درمانی مانند بخش های سرم تراپی و تزریق باشد و همچنین وجود داروخانه در درمانگاه نیز یکی از مهمترین موارد لازم میباشد که بیماران نسخه های پزشکی خود را در همان محل و در اسرع وقت تحویل بگیرند و در صورت لزوم برای تهیه این نسخه های پزشکی با پزشک معالج خود نیز مشورت داشته باشند. یکی از لازمه های یک مرکز بهداشتی درمانی رعایت کامل مسائل بهداشتی و نظافت برای حفظ سلامتی بیشتر بیماران میباشد.

جناب-آقای-دکتر-ملک-زاده
جناب-آقای-دکتر-ملک-زاده

آشنایی بیشتر با خدمات درمانگاه شبانه روزی نوید سلامت، بعنوان بهترین درمانگاه شبانه روزی

درمانگاه شبانه روزی نوید سلامت یکی از بهترین و مجهزترین مراکز درمانی در شرق تهران میباشد که بیشترین کادر متخصص و با تجربه را برای ویزیت بیماران گلچین کرده است و تمامی بخش های عمومی و تخصصی پزشکی را با بهترین متخصصین دارا میباشد. در ضمن این درمانگاه شبانه روزی مجهز به بیشترین دستگاه های پیشرفته و بروز دنیا برای انجام خدمات پزشکی میباشد.

از همه مهمتر ارائه خدمات درمانی شبانه روزی یکی از مهمترین مزیت های این درمانگاه میباشد که در کلیه ساعات شبانه روز آماده ارائه بهترین خدمات پزشکی به شما عزیزان میباشد.

آزمیشگاه-پزشکی-نوید-سلامت-در-شرق-تهران
آزمیشگاه-پزشکی-نوید-سلامت-در-شرق-تهران

بخش های مختلف درمانگاه شبانه روزی نوید سلامت

درمانگاه شبانه روزی نوید سلامت در بخش های مختلف عمومی و تخصصی با بهترین کادر پزشکی و اجرایی آماده ارائه بهترین خدمات پزشکی به شما عزیزان میباشد. بهتر است مراکز درمانی نمونه، مجهز به کلیه دستگاه های پیشرفته مورد نیاز باشد که بیماران برای انجام کارهای تخصص خود مجبور به مراجعه به مراکز درمانی دیگر نشوند. درمانگاه  نوید سلامت نیز مجهز به بروزترین دستگاه های تصویربرداری و ازمایشگاه های مجهز برای راحتی شما عزیزان میباشد.

بهترین-مطب-دندانپزشکی-در-شرق-تهران
بهترین-مطب-دندانپزشکی-در-شرق-تهران

بخش های عمومی درمانگاه

پزشک عمومی

بخش های عمومی درمانگاه شامل پزشکان بخش عمومی میباشند که از بهترین متخصصین تهران بوده و برای تشخیص و درمان بیماری های ساده مانند سرماخوردگی و …..  به آنها مراجعه کرده و در کمترین زمان ممکن شما را معاینه کرده و دستورهای دارویی لازم را برای بهبود شما تجویز میکنند.

بهترین-مطب-پزشکی-در-شرق-تهران
بهترین-مطب-پزشکی-در-شرق-تهران

بخش های تخصصی درمانگاه

  • پزشک متخصص
  • چشم پزشکی
  • دندانپزشکی
  • پوست و مو
  • روانشناسی
  • زنان و زایمان
  • قلب و عروق

درمانگاه نوید سلامت دارای متخصصین با تجربه و با سابقه در بخش های تخصصی درمانی مانند چشم پزشکی و پزشکان متخصص و بخش های روانشناسی و پوست و مو و دندانپزشکی و زنان و زایمان و قلب و عروق میباشد. پزشکان متخصص درمانگاه شبانه روزی نوید سلامت ابتدا به طور دقیق بیمار را مراجعه کرده و با تشخیص دقیق بیماری، درمان های لازم را برای جلوگیری از پیشرفت بیماری انجام داده و با همکاری بیمار باعث بهبود کامل بیمار میشوند.

بهترین-دندانپزشکی-در-شرق-تهران-نوید-سلامت
بهترین-دندانپزشکی-در-شرق-تهران-نوید-سلامت

 

روانشناس بالینی و کودک

کودک شما لکنت زبان دارد و یا از تنهایی و تاریکی خیلی می ترسد؟ خیلی نگران هستید؟ استرس شما را درک می کنیم. با مراجعه به روانشناس های درمانگاه شبانه روزی نوید سلامت مطمئن هستیم مشکل کودک شما رفع خواهد شد. 

بسیاری از این موارد به راحتی توسط روانشناس های این درمانگاه ریشه یابی و حل شده است. دچار اضطراب و استرس و وسواس فکری هستید؟ به همین خاطر نمی توانید کارهای خود را به بهترین نحو ممکن انجام بدهید؟ با چند جلسه مشورت و صحبت با روانشناسان حس و حال بهتری خواهید داشت.

حرفه ای ترین روان پزشکان
برای هر کاری باید به متخصص آن مراجعه کنیم تا بهترین جواب ممکن را بگیریم. درمانگاه شبانه روزی نوید سلامت با بهترین روان پزشکان متخصص و با تجربه در کنار شما هستند تا حال خوش و لذت از زندگی را به شما منتقل نمایند. در جلسات روان درمانی و مشاوره مشکلات ذهنی و فکری شما را ریشه یابی می کنیم تا راه حلی برای آن ها پیدا نماییم. در کنار مشاوره بهترین درمان های دارویی را زیر نظر پزشکان متخصص آغاز خواهید کرد تا هر چه سریعتر به بهترین حس و حال خودتان بازگردید.

 

بهترین دکترین غدد

از ناهنجاری  های غده تیروئید رنج می برید؟ دچار کم کاری و یا پر کاری غده تیروئید هستید؟ حتما تا به حال متوجه شده اید که ترشحات این غده چه مقدار در سلامتی و حال خوب شما موثر می باشد. پزشک متخصص غدد با درمان های دارویی موثر به شما کمک خواهد کرد که از این بیماری رنج کمتری ببرید و به وزن متعادل خود برسید. به تازگی متوجه شده اید که قند خون و چربی بالایی دارید؟

این ها علائم هشدار دهنده مهمی است، لطفا زیر نظر پزشک غدد باشید تا قند خون شما در سطح نرمالی حفظ شود. بهترین پزشکان متخصص غدد درمانگاه نوید سلامت بهترین ها را برای درمان عالی به شما پیشنهاد می دهند.

 

فوق تخصص گوش و حلق و بینی

پزشکان متخصص گوش و حلق و بینی درمانگاه نوید سلامت با سرعت و دقت نوع مشکلات گوش و حلق و بینی بیماران را شناسایی کرده و بهترین روش های درمانی را برای پیشرفت بهبودی و سلامت کامل بیمار انجام می دهند. پزشکان این درمانگاه با صبوری معاینه بیمار را انجام داده و به صحبت های بیمار با دقت تمام گوش می دهند تا سریع تر مشکل بیمار را حل نمایند. به کوچکترین نشانه های مربوط به وزوز یا کم شنوایی دقت کافی داشته باشید تا روند درمان شما هر چه سریعتر پیگیری شود.

 

ارتوپدی

به لطف داشتن سیستم اسکلتی عضلانی سالم می توانیم کارهای روزمره خود را به تنهایی انجام بدهیم. کوچکترین آسیب به استخوان ها و عضلات حرکتی زندگی را سخت می کند، چون برای انجام کارهای خود نیاز به کمک دیگران خواهیم داشت. بهترین متخصصین فوق حرفه ای ارتوپدی درمانگاه شبانه روزی نوید سلامت در کنار شما عزیزان هستند تا هر چه سریع تر این روزهای سخت را پشت سر بگذرانید. درمان تمامی دردهای عضلانی، شکستگی ها، آرتروز و پوکی استخوان و دردهای ستون فقرات بیماران را با به روز ترین روش های علمی دنیا انجام می دهیم.

 

مغز و اعصاب

سیستم اعصاب گستردگی زیادی در بدن دارد و در صورت کوچکترین آسیبی به آن بخش های مغز و نخاع و اعصاب محیطی فرد درگیر می شود. پزشکان فوق تخصص مغز و اعصاب درمانگاه نوید سلامت با استفاده از بهترین ابزارهای تشخیصی نوع آسیب و مشکل پیش آمده بیمار را به سرعت تشخیص می دهند و با روش های درمانی به روز درصدد حل آنها برمی آیند.

تخصص و تجربه این پزشکان به مانند معجزه ای برای درمان بیماری های مغز و اعصاب شما عمل می کند. تشخیص سریع و درمان دقیق از جمله مشخصات پزشکان مغز و اعصاب این درمانگاه می باشد.

 

قلب و عروق

متاسفانه به تازگی متوجه شده اید که قلب شما نیاز به مراقبت بیشتری دارد؟ از نظر خانوادگی سطح بالاتری از ریسک بیماری های قلبی را دارید؟ به علل بالا نیاز دارید پزشک متخصص قلب و عروق با تجربه و متخصصی وضعیت سلامتی شما را دائما چک نماید. بهترین پزشکان قلب تهران در کلینیک درمانگاه شبانه روزی نوید سلامت با جدیدترین روش های درمانی داروئی درمان شما را پیگیری می نمایند.

بهترین پزشکان قلب ترجیح می دهند ابتدا تمامی درمان های داروئی را پیش ببرند و ابتدا به ساکن روش های جراحی را پیشنهاد نمی دهند. با انتخاب پزشکان قلب و عروق این کلینیک با خیال راحت روند درمانی خود را پیگیری نمایید و در کمترین زمان ممکن مشکل شما حل می شود.

 

دکتر زنان

دکتر زنان کلینیک نوید سلامت ابتدا وضعیت کلی بیمار را از لحاظ بیماری ها و مشکلات زنان و زایمان بررسی کرده و به سرعت بهترین روش های درمانی را پیشنهاد می دهند. پزشکان این کلینیک با به روز ترین روش های درمانی به روز کارهای درمانی بیماران را پیگیری می نمایند. تجربه و تخصص حرف اول و آخر را در درمان بیماری های زنان می زند، تمامی پزشکان زنان این کلینیک از  میان متخصص ترین و با تجربه ترین افراد خبره گلچین شده اند.

 

چشم و عینک سازی

چشم یکی از حساس ترین عضوهای بدن می باشد که باید به طور دوره ای و یا سالانه چکاپ شود. بعضی بیماری ها باعث ایجاد مشکلات چشمی می شوند، مثلا قند خون بالا می تواند باعث آسیب به نورون های عصبی چشم شود. پس بهتر است بیشتر مراقب سلامتی چشم های خود باشیم. اگر مشکلات چشمی زود تشخیص داده بشوند سریع تر و راحت تر قابل درمان می باشند.

درمانگاه شبانه روزی نوید سلامت با بهترین چشم پزشکان متخصص و مجهز ترین دستگاه های چشم پزشکی چکاپ های چشم را برای شما عزیزان انجام می دهد تا از سلامتی کامل این نعمت بزرگ خدادای برخوردار باشید. با بیشترین تنوع عینک های طبی و آفتابی بهترین خدمات را به مراجعین عزیز خود ارائه خواهیم کرد.

 

دکترین حرفه ای تغذیه

علاقه مندید که با رعایت اصول های تغذیه ای به وزن نرمال خود برسید؟ دوست دارید کمی چاق تر و یا کمی لاغرتر باشید؟ در کنار ورزش مداوم و روتین به شما پیشنهاد می کنیم که زیر نظر پزشک تغذیه متخصص باشید. شاید اگر سر خود رژیمی را شروع نمایید، ممکن است مقدار کالری لازمی را که بدنتان به آن نیاز دارد را تامین نکنید و بعضی مشکلات ناخواسته در سلامتی شما پیش بیایید.

متخصصین تغذیه درمانگاه شبانه روزی نوید سلامت با رعایت اعتدال به شما خواهند گفت که برای داشتن تناسب اندام از هر ماده غذایی چه مقداری را در طول روز استفاده نمایید. در کنار شما هستیم تا با رسیدن به اندام مورد علاقه تان بیشترین اعتماد به نفس را تجربه کنید.

 

سایر بخش های فعال درمانگاه شبانه روزی نوید سلامت

بخش تزریقات و سرم تراپی

یکی از ضروری ترین بخش های هر درمانگاهی بخش تزریقات و سرم تراپی میباشد که بیماران کلیه کارهای درمانی خود را در همان درمانگاه نوید سلامت انجام بدهند. درمانگاه نوید سلامت دارای بیشترین کادر اجرایی و درمانی با تجربه و صبو  برای انجام کارهای تزریقات و سرم های شما عزیزان میباشد

بهترین-آزمایشگاه-در-شرق-تهران-نوید-سلامت
بهترین-آزمایشگاه-در-شرق-تهران-نوید-سلامت

ازمایشگاه پاتوبیولوژی

گاهی اوقات پزشک برای تشخیص دقیق تر بیماری نیاز به انجام آزمایشات تخصصی از بیمار دارد که بعد از شناخت دقیق بیماری، اقدامات لازم بعدی را برای بهبود حال عمومی بیمار انجام بدهد. برای راحتی شما عزیزان درمانگاه شبانه روزی نوید سلامت مجهز به مجهزترین آزمایشگاه پاتوبیولوژی در منطقه میباشد که با کادری متخصص و با تجربه آماده ارائه بهترین خدمات تشخیصی به شما عزیزان است. در ضمن این آزمایشگاه مجهز به بروزترین دستگاه های آزمایشگاهی برای دقت بالای جواب های آزمایشات شما عزیزان میباشد.

بزرگترین-مطب-دکتر-در-شرق-تهران
بزرگترین-مطب-دکتر-در-شرق-تهران

داروخانه

کلیه کارد اجرایی  پزشکی داروخانه درمانگاه شانه روزی نوید سلامت آماده ارائه بهترین خدمات پزشکی برای تهیه نسخه های پزشکی شما عزیزان میباشد. در این داروخانه اکثر داروهای معمول پزشکی و داروهای بیماران خاص با تعرفه های مناسب پزشکی موجود میباشد که در اسرع وقت خدمت شما عزیزان تقدیم میشود.

برتری های درمانگاه نوید سلامت نسبت به بقیه مراکز درمانی منطقه شرق تهران

  • بهترین درمانگاه در منطقه شرق تهران
  • ارائه خدمات پزشکی بصورت شبانه روزی به شما عزیزان
  • داشتن بیشترین کادر پزشکان عمومی و تخصصی
  • مجهز بودن به کلیه دستگاه های پیشرفته و بروز علم پزشکی
  • رعایت کلیه اصول بهداشتی برای حفظ سلامت بیشتر شما عزیزان
  • داشتن متخصصین با تجربه چشم پزشکی و دندانپزشکی و قلب و عروق
  • امکانات سرم تراپی و تزریقات با کادری متخصص و صبور
  • امکانات داروخانه ای کامل که اکثر داروهای مورد نیاز شما عزیزان را موجود دارد
  • طرف قرارداد بودن با اکثر بیمه ها
  • دسترسی خوب محلی و داشتن جای پارک مناسب
  • نوبت دهی آنلاین و مشاوره رایگان
آزمایشگاه-پاتوبیولوژی-نوید-سلامت
آزمایشگاه-پاتوبیولوژی-نوید-سلامت

راه های ارتباطی با درمانگاه نوید سلامت

مدیریت: جناب آقای دکتر ملک زاده

شماره تماس:

02174286

09121259690

02177943427

02177943428

02177943429

آدرس:

تهران ، نارمک ، میدان هالل احمر ، خیابان جانبازان غربی ، نرسیده به چهارراه شهید مدنی ، پالک 2

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “درمانگاه شبانه روزی نوید سلامت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *