اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

چلو جوجه گلوگاه برادران کلبادی (حاج اکبر و برادرانش )

چلو جوجه برادران گلوگاه کلبادی (حاج اکبر و برادرانش) یکی از بهترین رستوران های غذای ایرانی می باشد که با امکانات کامل آماده ی خدمت رسانی به مشتریان عزیزی هستند که به رستوران آنان تشریف آورده اند. این رستوران فوق العاده به مدیریت آقای حمید رضا خواجوی اداره می شود و ایشان به طور تمام و کامل به تمامی نکات رستوران رسیدگی می کنند، تا مبادا موضوعی باعث کاهش کیفیت رستوران شود

بهترین-مرغ-سوخاری-جوجه-در-فشم-و-خرمدشت
بهترین-مرغ-سوخاری-جوجه-در-فشم-و-خرمدشت

چلو جوجه حاج اکبر در خرمدشت

این رستوران چلو جوجه در خرمدشت واقع شده است و به جرات می توان گفت یکی از بهترین رستوران های این منطقه می باشد. غذا های موجود در این مجموعه رستوران تازه می باشد و از روز های قبل باقی نمانده است، چون این رستوران به تعدادی مشتری دارد که غذا اضافه نماند.

رعایت نکات بهداشتی در رستوران حاج اکبر از مهم ترین ویژگی های این محل است، تمامی ظروف استفاده شده در سرو غذا به طور کامل با شوینده های بهداشتی شستشو داده شده است. همچنین در مراحل آشپزی و پخت غذا نیز به بهداشت به طور کامل توجه می شود و آشپزها  از کلاه ها و دستکش های بهداشتی استفاده می کنند. ظروف یک بار مصرف برای پک کردن باقی مانده غذا و یا سفارشات بیرون بر هم موجود میباشد

فضایی-زیبا-و-لوکس-با-تیم-حرفه-ای
فضایی-زیبا-و-لوکس-با-تیم-حرفه-ای

رستوران vip  گلوگاه برادران کلبادی

این رستوران به حدی کیفیت بالایی دارد که به عنوان یک رستوران vip و ویژه مهمان های خاص معروف شده است. استفاده از مواد غذایی درجه یک و برنج های ایرانی با کیفیت از مهم ترین دلایل بالا رفتنن کیفیت این رستوران می باشد.

 

منوی متنوع از غذا های ایرانی در رستوران حاج اکبر

در رستوران حاج اکبر و پسران منوهای غذایی کامل خدمت مشتریان عزیز ارائه میشود. تمامی این غذا های ایرانی با استفاده از برنج های ایرانی درجه یک پخته و برای مشتری سرو میشود.

مزه لذیذ و فوق العاده ی غذا های این رستوران برای شما به یاد ماندنی خواهد شد و مطمئن باشید هرگز از این که این رستوان را برای یک وعده غذایی انتخاب کرده اید پشیمان نخواهید شد.در رستوران حاج اکبر تعداد زیادی از مشتری ها، قدیمی و ثابت هستند و تنها دلیلی که وجود این تعداد از مشتری های ثابت را توجیه می کند، کیفیت بالای غذا و رفتار بسیار حرفه ای و خوب پرسنل می باشد.

خوشمزه-ترین-اکبر-جوجه-در-فشم
خوشمزه-ترین-اکبر-جوجه-در-فشم

کیفیت عالی غذا با برنج ایرانی در چلو جوجه برادران کلبادی

غذا های این رستوران توسط سر آشپز های حرفه ای و با تجربه آماده می شود و طعمی خوشمزه و لذیذ دارند. بر خلاف بسیاری از رستوران ها که از برنج های خارجی مانند برنج های هندی استفاده می کنند، این رستوران از برنج درجه یک ایرانی استفاده می کند.

جوجه خوشمزه با پخت عالی در رستوران حاج اکبر و پسران

جوجه های رستوران حاج اکبر همیشه یکی از پر طرفدار ترین غذا های منوی غذایی این رستوران بوده است. این جوجه ها با استفاده از ادویه ها و موادی مانند آبلیمو از قبل طعم دار شده اند تا موقع پختن بی مزه نباشد. جوجه ها پس از طعم دار شدن در کباب پز های رستورانی به آرامی پخته می شوند تا خیلی خشک نشوند.  با تست یک بار مزه های لذیذ جوجه های این رستوران، مشتری همیشگی ما خواهید شد.

فضایی زیبا و لوکس با تیم حرفه ای

در رستوران گلوگاه حاج اکبر  در کنار کیفیت غذای عالی، بهترین وعده های غذایی را در محیطی کاملا بهداشتی و شیک میل خواهید کرد. این فضای شیک و لاکچری در رستوران باعث آرامش بیشتر شما در هنگام غذا خوردن و داشتن حس بهتر می شود. در این صورت شما از فضا و وعده غذایی خودتان لذت چند برابری می برید.

در قسمت های مختلف رستوران به طور حرفه ای نور پرداری شده است و درب های شیشه ای با کلاس از دیگر ویژگی های این رستوران های فوق العاده می باشد.برای آقای خواجوی، همکاری و هماهنگی بین نیرو های مختلف بسیار حائز اهمیت است، به همین دلیل هم سر آشپز و تمام نیرو های دیگر با هم هماهنگی دارند  و غذایی را که سفارش داده اید در زود ترین حالت ممکن به شما تحویل می دهند. فضای رستوران به قدری شیک و آرام است که شما می توانید از این رستوران عکس های به یاد ماندنی ثبت کنید.

تیم-پذیرایی-اکبر-جوجه-فشم
تیم-پذیرایی-اکبر-جوجه-فشم

ارتباط با ما

اگر قصد سفارش های عمده و تعداد بالا برای مراسم مختلف خود دارید و یا اگر می خواهید میز خاصی از این رستوران را رزرو کنید، از طریق راه های ارتباطی موجود با این رستوران تماس بگیرید و هماهنگی های قبلی را انجام دهید، تا مبادا رستوران حاج اکبر شرمنده سفارشات لحظه آخری شما نشوند. در رستوران حاج اکبر و پسران در منطقه خرمدشت به تمامی خواسته ها و سفارشات شما به بهترین نحو ممکن رسیدگی می شود.

 

خدمات این رستوران:

  • انواع غذا های ایرانی
  • استفاده از برنج ایرانی با کیفیت
  • مواد غذایی درجه یک
  • بسته بندی مواد غذایی به صورت بیرون بر
  • تقبل سفارشات تعداد بالا برای مراسم

آدرس و اطلاعات :

آدرس: تهران ، منطقه صنعتی خرمدشت ، حد فاصل 20 متری لاله و سیاه سنگ ، پلاک 340

تماس:

09124874256

09128008607 

091135703096 

02176214303 

02176214306

مدیریت : جناب آقای حمید رضا خواجوی        

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چلو جوجه برادران گلوگاه کلبادی (حاج اکبر و برادرانش)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *