اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 4098
اصناف شهر

توضیحات آگهی

تهیه غذای فارسی نو

تهیه غذای فارسی نو بهترین تهیه غذای خانگی و کترینگ حرفه ای میباشد. اگر به دنبال کیفیت عالی انواع متنوع غذاهای خانگی میباشید بهترین کترینگ پیشنهادی برای شما تهیه غذای فارسی نو میباشد. تنوع بالا و کیفیت عالی منوهای غذایی فارسی نو باعث رضایت خاطر مشتریان ما شده است و وجود مشتریان دائمی و ثابت این کترینگ بخاطر توجه به سلایق غذایی مشتریان میباشد.

تهیه-غذای-فارسی-نو
تهیه-غذای-فارسی-نو

تهیه غذای فارسی نو لواسان

این تهیه غذا در لواسان با بیش از چند دهه فعالیت در زمینه عرضه انواع غذاهای خانگی بهترین کترینگ شناخته شده منطقه میباشد. این کترینگ در تمامی منطقه لواسان مشهور بوده و مردم این منطقه برای مهمانی ها و مراسمات خود غذاهای خوشمزه ما را انتخاب کرده و بهترین میزبانی را از مهمانان خود خواهند داشت. تنوع غذایی و پیش غذاهای کترینگ  زینت بخش سفره های رنگین شما میباشد و طعم عالی و خوشمزه آنها لحظات شیرینی را برای مهمانان شما فراهم خواهد آورد.

تهیه-غذای-فارسی-نو-لواسان
تهیه-غذای-فارسی-نو-لواسان

تهیه غذای مهمانی های خود را در لواسان با بهترین کیفیت از کجا تهیه کنیم

اگر هوس غذای خانگی کرده اید و دوست دارید بهترین طعم و مزه را امتحان کنید حتما از منوی غذایی فارسی نو غذای مورد علاقه خود را انتخاب کنید. سرآشپزان حرفه ای کترینگ با استفاده از بهترین و تازه ترین مواد اولیه پروتئینی و پخت برنج های درجه یک ایرانی مرغوب ترین کیفیت غذا را به مشتریان عزیز خود تحویل میدهند.

دستپخت عالی سرآشپزان حرفه ای این تهیه غذا به همراه استفاده از سال ها  تجارب آشپزی و داشتن شگردهای آشپزی باعث پخت بهترین کیفیت غذاها میشود. کیفیت اتفاقی نیست و حاصل تلاش مستمر کلیه کادر کترینگ فارسی نو برای جلب رضایت مشتریان عزیز میباشد.

تهیه-غذای-مهمانی-های-خود-را-در-لواسان-با-بهترین-کیفیت-از-کجا-تهیه-کنیم
تهیه-غذای-مهمانی-های-خود-را-در-لواسان-با-بهترین-کیفیت-از-کجا-تهیه-کنیم

تهیه غذا از بهترین کترینگ لوسان با نشان تغذیه برتر از مجامع بین الملل

تهیه غذای فارسی نو به علت رعایت استاندارد های لازم آشپزی موفق به دریافت نشان تغذیه برتر از مجامع بین المللی شده است. در این تهیه غذا با توجه به رعایت اصول تغذیه ای در انتخاب بهترین کیفیت مواد اولیه و پخت اصولی و صحیح بهترین غذای سالم تحویل مشتریان عزیز داده میشود. اگر در کنار خوشمزه بودن غذا به سلامت خود نیز می اندیشید این گترینگ را انتخاب کنید. از بهترین کیفیت روغن ها برای سرخ کردن و طبخ غذاها استفاده میشود و با بکار بردن مصلح های غذایی در کنار غذا به سلامتی شما اهمیت میدهیم.

تهیه-غذا-از-بهترین-کترینگ-لوسان-با-نشان-تغذیه-برتر-از-مجامع-بین-الملل
تهیه-غذا-از-بهترین-کترینگ-لوسان-با-نشان-تغذیه-برتر-از-مجامع-بین-الملل

تنوع بالای منوی غذایی در کترینگ فارسی نو

اگر دوست دارید در موقع سفارش غذا لیست متنوعی داشته باشید و بتوانید از میان غذاهای زیادی، غذای مورد علاقه خود را انتخاب کنید حتما با کترینگ فارسی نو برای سفارش غذا تماس بگیرید. به علت تنوع بالای منوی غذایی تهیه غذای فارسی نو هر غذایی را که شما هوس کرده باشید در منوی غذایی ما موجود میباشد. علاوه بر منوی غذایی، تنوع بالای منوی پیش غذای ما نیز باعث رضایت خاطر مشتریان ما میباشد. خوشمزه ترین غذاها و پیش غذاهای جدید و مد روز را از تهیه غذای فارسی نو سفارش بدهید.

تنوع-بالای-منوی-غذایی-در-کترینگ-فارسی-نو
تنوع-بالای-منوی-غذایی-در-کترینگ-فارسی-نو

تنوع غذایی روزانه فارسی نو

در تهیه غذای فارسی نو برای کسب رضایت خاطر مشتریان و حفظ تنوع بالا وعده های غذایی، در هر روز یک وعده غذایی خاص طبخ و تهیه میشود و با پیگیری منوهای غذایی روزانه  فارسی نو میتوانید در طول هفته کلی غذای خوشمزه مورد علاقه تان را با مناسب ترین قیمت ها سفارش بدهید. در ادامه مطلب برای آشنایی شما با لیست غذایهای خوشمزه فارسی نو به معرفی تعدادی از غذاهای پرطرفدار این کترینگ میپردازیم.

 

غذای اصلی ماهی

ماهی سرشار از امگا 3 و چربی های مفید و مورد نیاز بدن میباشد، اگر به سلامتی خود اهمیت میدهید ماهی را در میان وعده های غذایی خود حتما بگنجانید. ماهی شمال و جنوب برای طبخ عالی نیاز به قلق های خاص آشپزی دارند تا خوشمزه و لذیذ طبخ شوند، بهترین کیفیت پخت انواع ماهی ها مخصوصا ماهی شیر و قزل آلا را از ما بخواهید. تنوع بالای منوی ماهی ها این تهیه غذا باعث تعجب شما خواهد شد، هر نوع ماهی که تا به حال اسم آن را شنیده اید در تهیه غذای فارسی نو برای شما عزیزان طبخ میشود.

 

کباب های مخصوص با گوشت گوسفندی

اگر شما نیز عاشق انواع کباب های لذیذ میباشید با کیفیت ترین کباب های خوشمزه را از ما سفارش بدهید. از بهترین کیفیت گوشت گوسفندی تازه برای طبخ انواع کباب استفاده میشود. سرآشپزان این مجموعه از بهترین ترکیب گوشت گوسفندی و گاوی برای طبخ عالی ترین مزه کباب ها استفاده میکنند. پس از خوردن کباب های خوشمزه دیگر هیچ کبابی به شما نمیچسبد و هر بار هوس کباب کنید حتما فارسی نو را انتخاب میکنید.

کباب-های-مخصوص-با-گوشت-گوسفندی
کباب-های-مخصوص-با-گوشت-گوسفندی

مرغ شکم پر

شاید بعضی منوهای غذایی میان رستوران ها و کترینگ ها مشترک باشد ولی هر در تهیه غذایی چندین منوی خاص خیلی خوشمزه و پرطرفدار میباشد. مرغ شکم پر تهیه غذای فارسی نو نیز در میان تمامی مشتریان ما نمره 20 را گرفته و جزو لیست ثابت اکثر مشتریان ما میباشد. اگر دوست دارید لذیذترین مزه از مرغ شکم پر را تست کنید حتما با فارسی نو تماس گرفته و اولین مرغ شکم پر خوشمزه عمرتان را نوش جان کنید.

 

پیش غذا

  • دلمه برگو فلفل دلمه
  • انواع ژله
  • انواع آش
  • کشک و بادمجون
  • انواع کوفته
  • سوپ روز

شما نیز دوست دارید جلوی مهمان سفره کامل و پر از پیش غذا و میان وعده داشته باشید؟ فارسی نو به این درخواست شما پاسخ مثبت داده و بهترین و بیشترین انواع میان وعده های غذایی را باری شما سرو میکند. سوپ روز فارسی نو یکی از سفارشات ثابت اکثر مشتریان ما در موقع ثبت سفارش میباشد. مطمئن باشید اگر یک بار سوپ روز ما را امتحان کنید مشتری دائمی مزه عالی آن خواهید شد.

انواع آش رشته و دوغ و شله قلمکار فارسی نو نیز در کل سال و مخصوصا در  ماه مبارک رمضان مشتریان فراوانی دارد. اگر به غذاهای شمالی مانند کشک بامجان و میزا قاسمی علاقه مند هستید بهترین کیفیت پخت این پیش غذاها را در فارسی نو خواهید خورد.

 

خدمات برتر تهیه غذای فارسی نو لواسان

  • تنوع غذایی بالا
  • خوشمزه ترین غذاهای خانگی و سنتی
  • مناسب بودن قیمت ها
  • استفاده از تازه ترین مواد اولیه با کیفیت
  • تزئین غذا با خوشمزه ترین دورچین ها
  • بهترین سرآشپزهای حرفه ای و با تجربه
  • بهترین سرویس در فضای رستوران توسط گارسون های خوش برخورد

 

اطلاعات تماس با تهیه غذای فارسی نو :

مدیریت: سرکار خانم رامک پور و جناب آقای خداکرم

شماره تماس:

09124098514 – 09121576056 – 26547970 – 26547970

آدرس :

تهران، لواسان، بلوار امام خمینی ، خیابان امام زاده عبداله ، نبش کوچه شمشاد

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تهیه غذای فارسی نو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *