اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 1896
اصناف شهر

توضیحات آگهی

دکتر فرید زرینه

مرکز فیزیوتراپی صاحبقرانه یکی از شناخته شده ترین مراکز فیزیوتراپی در تهران هست که زیر نظر دکتر فرید زرینه اداره می شه. دکتر فرید زرینه با منصب رئیس هیئت پزشکی پرسپولیس به عنوان بهترین فیزیوتراپیست پاسداران مشغول به فعالیته . برای کسایی که می خوان به بهترین مرکز فیزیوتراپی در تهران دسترسی داشته باشن گزینه ی خوبیه .
دکتر فرید زرینه دارای برد و دکترای حرفه ای فیزیوتراپی از آمریکا هست، شما می تونین مطمئن باشین که به یکی از معتبرترین مراکز فیزیوتراپی برای رفع مشکل خودتون مراجعه  کردین.

مرکز-فیزیوتراپی-در-پاسداران-و-صاحبقرانیه
مرکز-فیزیوتراپی-در-پاسداران-و-صاحبقرانیه

انواع خدمات ارائه شده در مرکز فیزیوتراپی صاحبقرانیه

انواع خدمات ارائه شده در مرکز فیزیوتراپی صاحبقرانیه موارد زیر رو شامل می شه:

  • فیزیوتراپی برای آسیب های ورزشی
  • ارائه خدمات درمانی برای آسیب های حرکتی ناشی از سکته مغزی
  • فیزیوتراپی برای مشکلات حرکتی ناشی از تصادف
  • جلسات درمانی برای کودکان دارای مشکلات حرکتی
  • فیزیوتراپی تخصصی برای مشکلات تنفسی و بیماری های قلبی و عروقی
  • درمان رماتیسم
  • و خیلی از موارد دیگه که همه به صورت تخصصی در مرکز صاحبقرانیه برای بیماران ارائه می شه.
مدیریت-کلینیک-و-متخصصان
مدیریت-کلینیک-و-متخصصان

سه بخش اصلی کلینیک

سه بخش الکتروتراپی، تمرین درمانی (مکانوتراپی) و آب درمانی (هیدروتراپی) قسمت های اصلی این کلینیک فیزیوتراپی هستن که با تشخیص پزشک متخصص و ارائه نسخه براتون بهترین خدمات فیزیوتراپی رو می تونین اونجا دریافت کنین.

انواع بیماری های تحت درمان این مرکز

خیلی از مراجعه کننده های این مرکز درمانی با مشکلاتی مثل آرتروز، خشکی مفاصل در اثر شکستگی و در رفتگی، کشیدگی عضلات، پیچ خوردگی، تنگی کانال نخاعی، ناهنجاری ستون فقرات و از این دست از مشکلات همراه هستن که مراحل درمان زیر نظر پزشک معالج به بهترین شکل براشون انجام می شه. از این نظر می تونین مطمئن باشین که همیشه درمان در مرکز فیزیوتراپی صاحبقرانیه نتیجه بخش بوده و با خیال راحت یکی از بهترین ها رو اینجا بهتون معرفی کردیم.

 

انواع مختلف درمان در کلینیک فیزیوتراپی صاحبقرانیه

امکان درمان در منزل برای بیماران بدحال که معمولا دچار آسیب های شدید بعد از حادثه شدن و براشون امکان حضور فیزیکی تو کلینیک وجود نداره فراهم شده و اگه بیماری در منزل دارین که نمیتونه به صورت حضوری تو مرکز تحت درمان بگیره میشه با توصیه پزشک مراحل درمان تو منزل هم انجام بشه. افراد متخصص تو این زمینه در طول کل هفته و به صورت منظم آماده ارائه خدمات هستن.

بهترین-مرکز-فیزیوتراپی-در-صاحبقرانیه
بهترین-مرکز-فیزیوتراپی-در-صاحبقرانیه

زمان هر جلسه فیزیوتراپی

هر جلسه فیزیوتراپی ممکن بین نیم ساعت تا دو ساعت طول بکشه، که همه ی این ها بستگی به نوع درمان و میزان آسیب بیمار و از اون مهمتر به تحمل جسمی بیمار و همچنین شرایط سنی و خیلی موارد دیگه بستگی داره.

بهترین-دکترین-فیزیوتراپیست-در-پاسداران-تهران
بهترین-دکترین-فیزیوتراپیست-در-پاسداران-تهران

تعداد جلسات

تعداد جلسات هم با توجه به نوع آسیب و شرایط بیمار و تشخیص پزشک متغیره و ممکنه از یک هفته تا چند ماه هم  طول بکشه.

حتی اگه آسیب شدیدی ندارین و می خواین از نقاط مختلف تهران و حتی کرج از خدمات درمانی مرکز فیزیوتراپی صاحبقرانیه استفاده کنین می تونین تماس بگیرین و هماهنگی های لازم برای درمان حضوری در محل  رو دریافت کنین.

انواع-مختلف-درمان-در-کلینیک-فیزیوتراپی-صاحبقرانیه
انواع-مختلف-درمان-در-کلینیک-فیزیوتراپی-صاحبقرانیه

مدیریت کلینیک و متخصصان

همونطور که گفتم مرکز درمانی صاحبقرانیه زیر نظر دکتر فرید زرینه اداره میشه که تمام متخصصین و پرسنل زیر نظر ایشون بهترین خدمات رو ارائه میدن. این کلینیک یکی از شناخته شده ترین و با سابقه ترین مراکز فیزیوتراپی در تهران بوده که همیشه مراجعه کننده های زیادی رو روزانه پاسخگو هستن.

دکتر-زرینه-فیزیوتراپیست-صاحبقرانیه
دکتر-زرینه-فیزیوتراپیست-صاحبقرانیه

بیمه های طرف قرداد کلینیک

همه سنین از کودک تا بزرگسال و میانسال می تونن تو این مرکز تحت درمان قرار بگیرین و معمولا بیشتر بیمه های درمانی تو این مرکز پذیرفته می شه و می تونین از تخفیفات اون استفاده کنین. توصیه ما به شما مرکز صاحبقرانیه هست و بهتره همین الان شماره و آدرس این کلینیک رو یادداشت کنین تا در صورت نیاز ازش استفاده کنین یا به بقیه توصیه کنین.

تجهیزات در مرکز فیزیوتراپی صاحبقرانیه

با همه توصیفایی که تا الان داشتیم حتما متوجه شدین که بهترین و به روزترین تجهیزات در مرکز فیزیوتراپی صاحبقرانیه استفاده می شه. معمولا هرچند سال یک بار تجهیزاتشون تعمیر و بازسازی می شه و اگه نیاز به خرید دستگاه جدید مطابق با به روزترین مدل های بازار باشه، برای این مرکز خریداری می شه. همه ی تجهیزات طبق استانداردهای جهانی تهیه شده و هر روز بعد از استفاده ی بیماران به خوبی و با دقت زیادی تمیز و ضدعفونی می شن.

بیمه-های-طرف-قرداد-کلینیک
بیمه-های-طرف-قرداد-کلینیک

محیط درمان پاکیزه

محل درمان کاملا پاکیزه هست،تهویه مناسبی داره و همه ی پرسنل این مجموعه تمام تلاش خودشونو می کنن که بهترین خدمات رو به مراجعه کننده های خودشون ارائه کنن. پاسخگویی دقیق و رسیدگی خوب به بیمار از اولویت های اصلی این مرکز هست تا هر استرس و نگرانی که بیمار ممکنه داشته باشه رو از خودش و همراهاش دور کنن.

بهترین روش درمان

همه تلاشی که این مرکز می خواد انجام بده برای اینه که روند درمان به بهترین نحو انجام بشه و نتیجه بخش باشه و افراد با رضایت از کلینیک برن. پس برای درمان آرتروز، مشکلات نخاعی، آسیب های عضلانی، مشکلات حرکتی و خیلی موارد دیگه می تونین به مرکز فیزیوتراپی صاحبقرانیه مراجعه کنین.

انواع-خدمات-ارائه-شده-در-مرکز-فیزیوتراپی-صاحبقرانیه
انواع-خدمات-ارائه-شده-در-مرکز-فیزیوتراپی-صاحبقرانیه

پاسخگویی در ساعت کاری

پاسخگویی تو ساعات کاری مرکز به صورت مداوم انجام می شه و سعی شده تا هر اطلاعاتی که نیاز دارین با حوصله و صبر بهتون توضیح داده بشه. خلاصه در آخر می شه این مرکز فیزیوتراپی رو یکی از با سابقه ترین و قدیمی ترین کلینیک های فیزیوتراپی در تهران معرفی کرد که ارائه خدماتش تنها مختص به مرکز نبوده و بسیاری از بیماراش می تونن از خدمات درمان در منزل استفاده کنن.

دستگاه-های-لیزر-قوی-برای-فیزیوتراپی-صاحبقرانیه
دستگاه-های-لیزر-قوی-برای-فیزیوتراپی-صاحبقرانیه

آدرس و اطلاعات فیزیوتراپی صاحبقرانیه

مدیریت : جناب اقای دکتر فرید زرینه

لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید.

ادرس : تهران ، پاسداران شمالی ، بین اقدسیه و فرمانیه ، رو به روی پمپ بنزین صاحبقرانیه ، نبش کوچه سیفان ، پلاک 555 ، طبقه دوم واحد 5

تماس : 02122804080_09122080898

بهترین-دکتر-فیزیوتراپیست-در-صاحبقرانیه
بهترین-دکتر-فیزیوتراپیست-در-صاحبقرانیه

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

  1. تیموری

    مرکز از چند بخش قابل بررسی است .
    _از نظر دستگاه های پزشکی مرتب و پیشرفته و آماده است ._پرسنل دلسوز و کاربلد دارند .
    _خدمات بموقع.
    _محل مطب مناسب بیمار .
    _هزینه مناسب.

    • asnafshahr

      واقعا ما سعی بر این داریم تا بتوانیم شما را در کمترین زمان ممکن بهبود بخشیم.
      با توجه به تخصص چندین ساله، فقط به این فکر بودیم که سلامتی بالاترین ارزش یک انسان است و باید اگر گرفتگی و یا سایر موارد رخ میدهد در کوتاهترین زمان ممکن برطرف گردد.
      آقای دکتر زرینه یکی از بهترین فیزیوتراپیست ها هستند در این زمینه و جزو کادر باشگاه فوتبال و از تیم حرفه ای معالج محسوب میشوند.
      بازم از نظر مثبت شما سپاسگذاریم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *