اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

تو این آگهی قراره با تولید و پخش شلوار جین زنانه گونای بیشتر آشنا شیم. شلوار جین زنانه گونای یکی از بهترین ها در تولید شلوار جین زنانه هست که تولیدات خودش رو در سطح انبوه انجام داده و به صورت عمده فروشی تو زمینه شلوار جین کار می کنه.

تولید و پخش شلوار جین زنانه گونای

پخش شلوار گونای به صورت عمده محصولات خودشو که تقریباً انواع مختلف شلوار جین در طرح و رنگ مختلف و مناسب برای سایز های مختلف رو شامل میشه، تولید و به سراسر ایران ارسال می کنه. بیشتر مغازه های پوشاک زنانه ی سراسر ایران که از این برند خرید می کنن، از خرید خودشون راضی ان و میشه گفت که یکبار خرید، شما رو مشتری دائم این تولید کننده شلوار جین زنانه می کنه.

ویژگی-های-شلوار-جین-زنانه-گونای
ویژگی-های-شلوار-جین-زنانه-گونای

پخش عمده شلوار جین زنانه در بازار تهران

شلوار جین زنانه گونای یکی از بزرگترین و بهترین پخش کننده شلوار جین به حساب میاد که در سطح بسیار وسیعی کارهای خودشو با بهترین جنس پارچه و دوخت ارائه می کنه. به روزترین طرح های شلوار که کاملاً مطابق نمونه های خارجیش هست رو تونسته تولید کنه و تو کل ایران عرضه کنه. وقتی از نزدیک تولیدی های این برند رو میبینی هم عاشق رنگ، طرح و ظرافت دوختش میشی و حتما وقتی استفاده کنی میفهمی چقدر کاراشون راحته و از همه مهم تره عمر طولانی دارن و شاید بتونی به راحتی سال ها شلواراشو استفاده کنی.

بین محصولاتش که به تمام نقاط ایران میفرسته انواع مختلف شلوار های جین جذب، مام استایل، زاپ دار تو رنگ های مختلف وجود داره و همه اینا یعنی خواسته برای همه جور سلیقه ای که تو بازار هست حداقل یه مدل رو ارائه بده و به فکر همه ی مشتریاش هست.

ویژگی های شلوار جین زنانه گونای

حالا بهتره یکم جزئی تر با ویژگی های کاراشون آشنا شیم و انواع شلوار جین زنانه رو از این برند بهتون معرفی کنم تا بیشتر با نوع محصولاتش آشنا بشین. از قبل که بهتون گفتم تولید و پخش شلوار جین زنانه گونای یکی از بزرگترین تولید کننده ها و پخش کننده های شلوار زنانه تو ایران بوده و سعی کرده انواع مختلف طرح و رنگ رو تو محصلات خودش بیاره.

کیفیت بالای اجناس

اینم فراموش نکنین که تو تولید کارهای خودش از با کیفیت ترین جنس های پارچه و دوخت هم استفاده کرده تا شما یه شلوار بادوام داشته باشین تا بتونین بعد از چند سال هم ازشون استفاده کنین. یا اگه به شکل مداوم یه شلوار رو هر روز میپوشین مطمئن باشین که شلوار جین زنانه گونای به همین راحتی خراب نمیشه.

جدیدترین مدل های شلوار جین زنانه

شما هم اگه یه فروشگاه زنانه یا مغازه ای داری که می خوای جدیدترین شلوار جین زنانه رو بفروشی حتما سراغ پخش کننده شلوار جین زنانه گونای برو. چون مطمئنا مشتریات چند برابر و فروشت پر رونق تر میشه. از لحاظ قیمت هم بهترین قیمت رو ارائه میدن البته این قیمت مناسب کنار کیفیتِ خوبه که ارزش پیدا می کنه و میتونی مطمئن باشی که داری بهترین جنس رو با قیمت مناسب به مشتری می فروشی.

معرفی-انواع-شلوار-جین-زنانه
معرفی-انواع-شلوار-جین-زنانه

معرفی انواع شلوار جین زنانه

شلوار زنانه جذب

معمولا بین انواع مختلف شلوار می تونه تو دسته شلوارهایی قرار بگیره که به راحتی قدیمی نمیشه و اگه یکی از این مدل شلوارها بخری بدون اینکه از مد بیفته چندین سال میتونی بپوشی، بخاطر همین هم تو تولیدات گونای هم یه بخش فقط به تولید شلوارهای جذب اختصاص داره.

پخش-انواع-شلوار-جین-زنانه-دمپا
پخش-انواع-شلوار-جین-زنانه-دمپا

مدل جین سیگاری

حالا چرا این شلوارو به این اسم میشناسن؟ خوب چون مطمئنا شباهتی به سیگار داره! پخش کننده شلوار گونای مدل سیگاری هم تولید میکنه، که اگه بخوام ظاهر این مدل رو توصیف کنم میشه گفت این مدل از شلوار جین یه جورایی شبیه مدل جذبه، اما فقط تا زانو و از زانو به بعد کمی آزاد میشه. یکم هم نسبت به شلوارهای جذب کوتاهتره و تو چند سال اخیر هم زیاد مد شده. استایل این مدل شلوار جین با کفش های زنانه هم خیلی قشنگ میشه.

پخش انواع شلوار جین زنانه دمپا

یکی از محبوبترین مدل ها پخش انواع شلوار جین زنانه دمپا هست که هیچوقت از لیست سفارشات برند گونای خط نمی خوره. دمپا هم مدلیه که از خیلی قدیم ها همه می پوشیدن و خیلی ها از جمله خود من حداقل یه مدل از اونو تو کمد لباس هامون داریم. حالا اگه هم ندارین می تونین برین شلوار جین زنانه دمپا گونای رو با بهترین قیمت بخرین.

مدل-جین-سیگاری
مدل-جین-سیگاری

شلوار جین بوت کات

این مدل از شلوار هم شاید شبیه مدل دمپا باشه، اما یه تفاوتهای ریزی داره. اونم اینه که تو مدل بوت کات تا زانو تنگه از زانو به بعد گشاد میشه. اگه این مدل هم دوست دارین، خیالتون راحت باشه که میتونین بین کارهای گونای حتماً پیداش کنین، چون تنوع محصولاتش خیلی زیاده و همه جور مدل توش پیدا میشه.

شلوار جین زنانه راسته

شلوار جین زنانه راسته هم مشتری و طرفدارای پر و پا قرص خودشو داره و تو تولیدی گونای هم این مدل از شلوار جین زنانه تولید میشه. شلوار راسته مدل آزاد و راحتیه و بیشتر برای کسایی مناسبه که یه مقدار تیپ رسمی دوست دارن، یا کسایی که کژوآل بودن براشون بیشتر اهمیت داره تا مد و فشن. من به شخصه خودم این مدل روبه شدت پیشنهاد می کنم.

شلوار مام استایل

تو این چند ساله شلوار مام استایل چه تو برند زنانه چه مردانه خیلی مد بوده و البته زیبایی چشم نوازی هم داشته. تولید کننده شلوار جین زنانه گونای هم از این مساله غافل نبوده و تو تولیدات خودش تو طرح و رنگ مختلف کلی از اونا تولید کرده.

جدیدترین-مدل-های-شلوار-جین-زنانه
جدیدترین-مدل-های-شلوار-جین-زنانه

امکان خرید به صورت حضوری و آنلاین در فروشگاه گونای

حالا همه اینایی که گفتیم تازه بخش کوچیکی از سبد محصولاتشونه و باز هم کلی مدل های مختلف مثل شلوار زاپ دار، شلوار لوله تفنگی و مدل ملوانی و طرح های دیگه از شلوار جین زنانه نیز هستن که همشون تو تولیدات این شرکت وجود داره. یجورایی گونای خواسته تا با تنوع محصولاتش بتونه تمام سلایق و به خودش جذب کنه.

همه این تنوع طرح و رنگ که گفتم با بهترین مواد و ابزار تولید میشه. تو ثبت سفارش و ارسال هم کار رو برای مشتریاشون خیلی راحت کردن تا هم از روشهای مختلف فضای مجازی و هم  خرید حضوری امکانش رو داشته باشن تا به راحتی خرید کنن.

 اطلاعات تماس با تولید و پخش شلوار جین زنانه گونای

خب پس اگه می خوای این تنوع طرح و مدل رو تو مغازه یا فروشگاه خودت داشته باشی الان شماره تماس رو بردار و زنگ بزن تا لیست محصولات بهتون ارائه بشه.

پخش-عمده-شلوار-جین-زنانه-در-بازار-تهران
پخش-عمده-شلوار-جین-زنانه-در-بازار-تهران

مدیریت : جناب اقای افشین رحیمی ساجد

آدرس : تهران بازار بزرگ ، سرای ملی ، زیر زمین 2 ، گذر 1 ، پلاک 120/1

تماس : 09332185756 _ 55162546

 

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولید و پخش شلوار جین زنانه گونای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *